Topics

Wandystan: Re: Test

Tow. Radziecki

Czołem P2G!

prosze zachowac umiar w domyslach na temat mojego
samopoczucia i jego ewentualnego wplywu na dzialanie ldmw.
No tak, jakby LDMW miało szwankować, wtedy kiedy samopoczucie Jaśnie
Panującego, to dawno byśmy się o tym przekonali.

Przy okazji - dziękuję za słodkie nagranie na automatycznej
sekretarce. Czy ono też jest objęte prawami autorskimi?

diuk Khand <khand@...>

--- In wandystan@..., Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...> wrote:

Przy okazji - dziękuję za słodkie nagranie na automatycznej
sekretarce. Czy ono też jest objęte prawami autorskimi?

Tak, prosze potraktowac je jako prywatna korespondencje i nie upubliczniac.

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 1 wrzenia 2012 20:19 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

No tak, jakby LDMW miao szwankowa, wtedy kiedy samopoczucie Janie
Panujcego, to dawno bymy si o tym przekonali.

Przy okazji - dzikuj za sodkie nagranie na automatycznej
sekretarce. Czy ono te jest objte prawami autorskimi?

Ech, dla mnie ENUA. Zawsze mylaem, e penienie mikronacyjnych funkcji
wymaga umiejtnoci oddzielenia awatara od fizycznej codziennoci
(paradoks, bo wiem, e Khandowi o rozdzielenie chodzi, ale jednoczenie
znikd wizerunek sterujcego awatarem si w mikronacji nie wzi, prawda?).

--
ANP

Czołem Khand!

Tak, prosze potraktowac je jako prywatna korespondencje i nie upubliczniac.
Szkoda, miałem nadzieję, że po dodaniu bitu i drobnym remiksie wyjdzie
hit internetów :(