Topics

Wandystan: Reforma awangardy proletariatu

Katiuszyn Rewoluty Lepki

.

Merd┐owanie tych dwˇch idei, z koncepcj▒ denominacji polega na tym:
ZERUJEMY tytu│y,
Wieki temu opowiada│em siŕ za opcj▒ zerow▒ ;>

ka┐demu utytu│owanemu do tej pory dajemy w zamian
Order Awangardy Proletariatu odpowiedniej klasy (sekretarskiej,
agregackiej, podlordzkiej itp) i z tytu│ami zaczynamy od nowa.
A to jest bardzo dobry pomys│ zniwelowania niedogodnoÂci opcji zerwowej. Za

Dodatkowo, aby z jednej strony unikn▒Š nadmiernej inflacji tytu│ˇw, a
z drugiej - odpowiednio honorowaŠ aktywnych, wprowadzamy zasadŕ, ┐e
ka┐dy order mo┐na otrzymaŠ wielokrotnie a liczbŕ istniej▒cych orderˇw
zwiŕkszamy (zarˇwno rodzajˇw, jak i klas). Czy tow. Pupka z tow.
Ciupakiem zrealizuj▒ projekt profilu - nie wiem, ale tak czy inaczej
ka┐dy zas│u┐ony obywatel powinien mieŠ mo┐liwoŠ dorˇwnania
marsza│kowi »ukowowi
(http://szkolnictwo.pl/rysunki_hasla/0/7396/200px-MarshalGeorgyZhukov.jpg
).

Bardzo suszna koncepcja.

Przy czym jeszcze jedn▒ zasadŕ wprowadzi│, ┐e o ile tytu│y faktycznie
od dzwonu nadawaŠ/podwy┐szaŠ, to z orderami nie czeka│bym na okazjŕ,
tylko nadawa│bym wtedy, kiedy by siŕ nale┐a│y (np. Order Otto
Grotewohla 3 klasy mistrzowi WEK i medalistom Igrzysk itp.)
To rˇwnie┐.

To takie ogˇlne pomys│y. Sorry za TL;DR i czekam na inne opinie.
Dobry tulong nie jest z│y

--
KRL

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Ja tam bardzo nie jestem przywiozani do tytulu wandejskich wole
sarmackie... Chyba zadlugo mieszkalem w Sarmacji teraz bardziej czuje
sie sarmata nic Wandejscikiem. Ale moze jak pomieszkam z Wamy to wroci
wszystko to normy

--
Pozdrawiam
Jan Magov-Zaorski

Michal Michaelus

A może zamiast orderów procentowy wskaźnik, ile kto normy wyrobił...

--
Michał Michaelus

Jan Zaorski <zaorski1@...>

tylko jak ustalic norme?

--
Pozdrawiam
Jan Magov-Zaorski

Kiełbkrk <edkum.spirytkum@...>

W dniu 22 listopada 2012 12:01 użytkownik michaelus <michaelus@...> napisał:

A może zamiast orderów procentowy wskaźnik, ile kto normy wyrobił...
Bez sensu. Ordery s─ů cool.

Ja kiedy┼Ť postulowa┼éem zamian─Ö tytu┼é├│w awangardy na ordery (chyba jak
jeszcze byłem mandragorem), tak jak to było w ZSRR, ale wtedy
spotka┼éem si─Ö z siln─ů opozycj─ů wobec tego pomys┼éu. Opcja ordery, plus
zautomatyzowany mundur, to bardzo fajna sprawa. Jako i┼╝ w realu
interesuje się trochę różnymi orderami i odznaczeniami, zwłaszcza
radzieckimi, ch─Ötni─Ö pomog─Ö w ew. opracowywaniu odpowiednich
rozwi─ůza┼ä. ;)

My┼Ťla┼éem o tym, aby wprowadzi─ç odznaczenia do ┼ÜKW (co┼Ť jak Order
Chrystusa albo Z┼éota R├│┼╝a) ale jako┼Ť uzna┼éem, ┼╝e pomys┼é si─Ö nie
przyjmie. Teraz my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝naby te rzeczy po┼é─ůczy─ç, je┼╝eli
oczywi┼Ťcie nowy oe┼Ť wyrazi ch─Ö─ç.

--
Michał Hodża Kiełbasa-Krakowski

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 22 listopada 2012 12:21 u┐ytkownik Kie│bkrk <
edkum.spirytkum@...> napisa│:

W dniu 22 listopada 2012 12:01 u┐ytkownik michaelus <michaelus@...>
napisa│:

A mo┐e zamiast orderˇw procentowy wska╝nik, ile kto normy wyrobi│...
Bez sensu. Ordery s▒ cool.

Ja kiedy postulowa│em zamianŕ tytu│ˇw awangardy na ordery (chyba jak
jeszcze by│em mandragorem), tak jak to by│o w ZSRR, ale wtedy
spotka│em siŕ z siln▒ opozycj▒ wobec tego pomys│u. Opcja ordery, plus
zautomatyzowany mundur, to bardzo fajna sprawa. Jako i┐ w realu
interesuje siŕ trochŕ rˇ┐nymi orderami i odznaczeniami, zw│aszcza
radzieckimi, chŕtniŕ pomogŕ w ew. opracowywaniu odpowiednich
rozwi▒za˝. ;)

MyÂla│em o tym, aby wprowadziŠ odznaczenia do ŽKW (co jak Order
Chrystusa albo Z│ota Rˇ┐a) ale jako uzna│em, ┐e pomys│ siŕ nie
przyjmie. Teraz myÂlŕ, ┐e mo┐naby te rzeczy po│▒czyŠ, je┐eli
oczywiÂcie nowy oe wyrazi chŕŠ.

Ja formalnie i tak tytu│u teraz nie posiadam, ale tradycja to tradycja.
Tak, jestem starym nieaktywnym dziadem i chcia│bym chocia┐, ┐eby do mnie
mˇwiŠ "WypierdalaŠ Tow. Dekameronie". A tak, order jaki w szafie...

--
ANP

Czołem Perun!

Ja formalnie i tak tytułu teraz nie posiadam, ale tradycja to tradycja.
Tak, jestem starym nieaktywnym dziadem i chciałbym chociaż, żeby do mnie
m├│wi─ç "Wypierdala─ç Tow. Dekameronie". A tak, order jaki┼Ť w szafie...
To akurat jest główny argument za pozostawieniem tytułów awangardy -
d┼éuga tradycja i zajebisto┼Ť─ç tytu┼é├│w. Mo┼╝na przyj─ů─ç opcj─Ö po┼Ťredni─ů -
zast─ůpi─ç tytu┼éy awangardy "orderami awangardy" z przynale┼╝nymi do nich
tytu┼éami awangardy (tak jak do order├│w przynale┼╝─ů tytu┼éy "kawalera
orderu" itp.

Pytanie - co tow. Ciupak - jako obecny g┼é├│wny informatyk - my┼Ťli o
pomy┼Ťle zorganizowania wspomnianego systemu z profilem i "mundurem z
medalami"? To byłby bajer, ale ciekawy imho. Sam deklaruję wsparcie z
graficznego punktu widzenia, tow. Czarnecki też deklarował pomoc...
Pytanie czy dużo czasu zajęłoby oskryptowanie tego.

--
Ôśş PTR

Paweł Ciupak

W dniu 23.11.2012 o 13:15 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> pisze:

[...]
Pomysł jest jak najbardziej do zrealizowania, i raczej za wiele czasu
oskryptowanie tego by nie zaj─Ö┼éo - wystarczy┼éyby jakie┼Ť dwa formularze do
nadawania i odbierania order├│w, prosty skrypt, kt├│ry by wszystko
wy┼Ťwietla┼é, no i z jedna tabelka w bazie. That's all.

--
Paweł Ciupak, wypierdalać

Tow. Radziecki

Czołem Paweł!

[...]
To odezwijcie si─Ö w ten weekend na mailu/jabberze. Wtedy mog─Ö usi─ů┼Ť─ç i
porobić wzory orderów czy odznaczeń, względnie też wzór "munduru" na
kt├│rym b─Ödzie si─Ö to wy┼Ťwietla─ç... zastanawiam si─Ö jak to zrobi─ç. Czy
to b─Öd─ů tylko zwyk┼ée, czy np. da si─Ö zrobi─ç te┼╝ takie w stylu z szarf─ů
przez ┼Ťrodek piersi, albo z kollan─ů?

--
Ôśş PTR

Alojzy Pupka

W dniu 23 listopada 2012 20:59 użytkownik Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@...> napisał:

[...]
W sumie ca┼éy witz chyba z tym skryptem wy┼Ťwietlaj─ůcym tak,
┼╝eby to jak u ┼╗ukowa wygl─ůda┼éo, co nie? Ja si─Ö zastanawia┼éem
jak to rozgry┼║─ç, ale takie rzeczy zawsze ci─Ö┼╝ko mi przychodz─ů
i w ko┼äcu machn─ů┼éem r─Ök─ů zostawiaj─ůc spraw─Ö na p├│┼║niej. A by-
┼éby zajebisty taki element profilu moim zdaniem, przykuwaj─ůcy
oko, oryginalny i po prostu wandny.

Co do ca┼éej reformy Ôłĺ podoba mi si─Ö kompromisowa propozycja
wprowadzenia orderów awangardy z zachowaniem tytułowania
posiadaczy starymi tytułami. Trochę ma racji tow. Ciupak, kiedy
twierdzi że to kalka z państw monarchofaszystowskich, a trochę
nie ma, bo to kalka fajna, udana, w krzywym zwierciadle przed-
stawiaj─ůca arystomani─Ö i wykorzystuj─ůca najlepsze cechy sys-
temu awansu spo┼éecznego (motywacja, poczucie osi─ůgania kolej-
nych szczebli), a przy tym unikaj─ůca jego wad, takich jak bufo-
nada, r┼╝ni─Öcie z reala, czy niezdrowa ekscytacja posiadanym
tytu┼éem. Poza tym to si─Ögaj─ůca zarania MW tradycja, a tradycja
to nie tylko ładne imię dla wandowego chłopca. Dlatego byłbym
za pozostawieniem starych form, nie maj─ůc nic przeciwko wt┼éo-
czeniu ich w ramy systemu medali i order├│w.

Nie jestem przekonany do wyzerowania Ôłĺ kto daje i zabiera ten
sukinsyn i kapitalistyczna ┼Ťciera, mawia┼é tow. Krystyna. Pr─Ödzej
widzia┼ébym tu inteligentne zapo┼╝yczenie (czyt.: chamsk─ů kalk─Ö)
og├│lnosarmackiego, moim zdaniem ┼Ťwietnego, konceptu z nie-
ko┼äcz─ůc─ů si─Ö drabink─ů awansu spo┼éecznego, gdzie po si─Ögni─Öciu
najwy┼╝szego pi─Ötra po jednej klatce schodowej, mo┼╝emy zosta─ç
na nim i jednocze┼Ťnie zacz─ů─ç wchodzi─ç s─ůsiedni─ů. Nie wiem
jak by to przeformułować, żeby wyprać z całej feudalnej otoczki
lenn, ale uwa┼╝am ┼╝e sam mechanizm jest w swojej prostocie
doskonały.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ÔÇĽ elektron ÔÇĽ esencjat

ÔÇ×G┼é├│wnego ┼║r├│d┼éa z┼éa nale┼╝y doszukiwa─ç si─Ö w liberalizacji
pogl─ůd├│w i stanowisk odno┼Ťnie szeregu wa┼╝nych spraw.
I to z┼éo musimy wykorzeni─ç od podstaw.ÔÇŁ
ÔÇô Enwer Hod┼╝a na IV plenum KC APP