Topics

Wandystan: Subwencja za miesiac listopad

Tow. Radziecki

Czołem KRL!

1) 4666 lt dla tow. Prezerwatywa Tradycji Radzieckiego
Ku chwale Ludowej Ojczyzny, Towarzyszu Komisarzu!

(A3163)
A nie, bo B0408!

Katiuszyn Rewoluty Lepki

W dniu 4 grudnia 2012 23:05 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

Czołem KRL!

1) 4666 lt dla tow. Prezerwatywa Tradycji Radzieckiego
Ku chwale Ludowej Ojczyzny, Towarzyszu Komisarzu!
To są jakieś śmieszne pieniądze, zresztą nowa dotacja jest niemal
równie śmiesznie niska. Szczególnie biorąc pod uwagę zasoby jakimi
dysponuje Rząd. No ale cóż, widać układ kefaszystowski umiłował sobie
bezsensowne gromadzenie środków w centrali.

(A3163)
A nie, bo B0408!
Robiłem to dosłownie za pięć dwunasta (no dobra za 15), a w sumie nie
wiem czy nie ma przypadkiem jakichś wymogów że musi być ichni ID, ale
na przyszłość postaram się dawać nasze, Wandejskie ID

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki

Alojzy Pupka

W dniu 6 grudnia 2012 16:43 użytkownik Katiuszyn Rewoluty Lepki
<krlepki@...> napisał:

ale na przyszłość postaram się dawać nasze, Wandejskie ID
Kurna, miałem się domagać przekręcenia mi w systemie z A3525
na B0051 i zapomniałem!

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Czołem Alojzy!

Kurna, miałem się domagać przekręcenia mi w systemie z A3525
na B0051 i zapomniałem!
Złóżmy zbiorowy wniosek.

2012/12/7 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>:

Złóżmy zbiorowy wniosek.
Podejrzewam że byłby mniej skuteczny niż indywidualne, ale
w sumie można dla dymu ;P

ZA!

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki

Paweł Ciupak

W dniu 07.12.2012 o 19:58 Katiuszyn Rewoluty Lepki <krlepki@...>
pisze:

Złóżmy zbiorowy wniosek.
w sumie można dla dymu ;P
ZA!
Dopisuję się.

--
Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać
Prezydent Mandragoratu Wandystanu

Alojzy Pupka

2012/12/7 Paulina Paweł Ciupak <towarzysz.ciupak@...>:

Dopisuję się.
Kto sformułuje?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Paweł Ciupak

W dniu 08.12.2012 o 19:45 Alojzy Pupka-Bumbum <@alojzypupka>
pisze:

Dopisuję się.
Kto sformułuje?
Komisarz Ludowy d/s Zewnętrznych. I tak, to jest oficjalne polecenie
przełożonego, nie jedynie sugestia.

--
Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać
Prezydent Mandragoratu Wandystanu

Tow. Radziecki

Czołem Paulin!

Komisarz Ludowy d/s Zewnętrznych. I tak, to jest oficjalne polecenie
przełożonego, nie jedynie sugestia.
Aj aj, ma'am.