Topics

Wandystan: Wniosek o obywatelstwo

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 17 grudnia 2012 21:29 u┐ytkownik Jan Ubinkov
<janubinkov@...>napisa│:

Wypierdalac Towarzysze, Towarzyszki , Towarzorzyszki, towarzyszkorzysze,
Towrz(agenderowcy), MentalnoTowarzyszkifizycznietowarzysze oraz
mentalnotowarzyszefizycznietowarzyszki!
Wedlug mnie nadszedl juz czas , zebym poprosil o obywatelstwo
Najpiekniejszego Panstwa V-swiatowego Nazwanego Imieniem Najswieckiego
Towarzysza Wande Wandyslawiacego anm wszystkim, Panstwa Calkiem
zwandeizowanego , ktore wciaz probuje utrzymac przy zyciu Rewolucyjny Ruch
robotniczy, Wandeizujacego Ksiestwo sarmacji, w duchu niepodleglego, lecz
uciskanego przez Monarchofaszystkow, i Mego ukochanego, Mandragoratu
Wandystanu.
Urodzony jestem w roku swieckim 1997, Jak chyba zauwazyliscie na LDMW
aktywny jestem, Obywatelstwo Ksiestwa Sarmacji posiadam. Bardzo prosze o
nadanie mi obywatelstwa. Mam nadzieje ze nazwy nadane naszemu Panstwu
nalezacego do wszyskich ludzi prawdziwie pracujacych, socjalizm budujacych
i w Wande Wierzacym, Wandystanu, sie wam spodobaja :)
Zaorski, ale Wy ju┐ macie, nie?

--
ANP

Jan Ubinkov

Zaorski, ale Wy ju┬┐ macie, nie?

--
ANP
------

Chcialbym kiedys spotkac Towarzysza Zaorskiego, I dla wszytkich , ktorzy dalej uwazaja mnie za klona tej osoby.
!!!PRZYRZEKAM NA NAJWANDNIEJSZA OSOBE KIEDYKOLWIEK ISTNIEJACA, TOWARZYSZA WANDE, NIE ZNAM ANI NIE JESTEM KLONEM NICZYJIM A JUZ NAPEWNO NIE TOWARZYSZA ZAORSKIEGO!!

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Tow. Perunie to nie jest mój klon!!! Już do Tow. mówiłem iż nie znam tego
Tow. Jan zbytnio.

W dniu 17 grudnia 2012 21:49 u┼╝ytkownik Jan Ubinkov
<janubinkov@...>napisał:

**

Zaorski, ale Wy ju┬┐ macie, nie?

--
ANP
------

_
--
Pozdrawiam
Jan Magov-Zaorski

Tow. Radziecki

Czołem Ubinkov!

Chcialbym kiedys spotkac Towarzysza Zaorskiego
Polecam, bardzo przyjemne prze┼╝ycie. Je┼╝eli wierzycie w real (ja nie
wierz─Ö) to mo┼╝na tam go spotka─ç w mie┼Ťcie Warszawa (pono─ç i ja i tow.
Pupka i tow. Ciupak te┼╝ tam gdzie┼Ť egzystujemy)

--
Ôśş PTR

Jan Ubinkov

Ja takze podobno tam egzystuje. Slyszalem, ze calkiem zimno tam teraz jest.

Tow. Radziecki

Czołem

Ja takze podobno tam egzystuje. Slyszalem, ze calkiem zimno tam teraz jest.
No to co┼Ť kto┼Ť kiedy┼Ť gdzie┼Ť? Mo┼╝e mogliby┼Ťmy doprowadzi─ç do spotkania
naszych realowych awatar├│w na jakim┼Ť rozgrzewaj─ůcym piwie? Je┼╝eli Tow.
Ciupakowi nie p─Ökn─ů szyny przy dojazdach z tej jego wiejskiej okolicy,
a tow. Zaorski znowu nie utknie w weekendowej pracy, a tow. Pupka ma
chwil─Ö mi─Ödzy swoimi r├│┼╝norakimi studiami, to proponowa┼ébym jaki┼Ť
weekend - nawet najbli┼╝szy. Wzgl─Ödnie w tygodniu - raczej po 17,
odpadaj─ů poniedzia┼éki i czwartki.

--
Ôśş PTR

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Ch─Ötnie si─Ö spotkam ale nara┼╝─Ö mam L4 do niedzieli p├│┼║niej mam wolne i
dopiero w warszawie jestem 27 grudnia. Może lepiej się zgadać na styczeń?

W dniu 18 grudnia 2012 14:23 u┼╝ytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem

[...]

Piwko raczej odpada. Religia mi zakazuje tak samo jak wiek :< niemniej jednak fajnie byloby sie kiedys spotkac w ty, dziwnym miescie warszawa w ksiestwie akslop.

Helmut Walterycz

W dniu 2012-12-18 14:23:15 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:
Czołem

[...]
Istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç, ┼╝e b─Öd─Ö mija┼é Warszaw─Ö w weekend kiedy┼Ť.

--
Bonek

Jan Ubinkov

WandyCon?

Tow. Radziecki

Czołem Ubinkov!

Piwko raczej odpada. Religia mi zakazuje tak samo jak wiek :<
niemniej jednak fajnie byloby sie kiedys spotkac w tym
dziwnym miescie warszawa w ksiestwie akslop.
Jak nie piwo, to kola, tow. Ciupak mo┼╝e przyniesie herbat─Ö... (albo
yerb─Ö czy rooibosa) - co kto woli, nie ma przymusu ani presji
społecznej ;-)

Może być styczeń, może się zrobi trochę cieplej :-P

--
Ôśş PTR

Alojzy Pupka

<ks.radetzky@...> napisał:

[...]
Dyskretnie zwracam uwag─Ö, ┼╝e min─ů┼é ponad miesi─ůc od tej propozycji.
Mo┼╝e warto by┼éoby j─ů ponowi─ç? :)

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ÔÇĽ elektron ÔÇĽ esencjat

ÔÇ×G┼é├│wnego ┼║r├│d┼éa z┼éa nale┼╝y doszukiwa─ç si─Ö w liberalizacji
pogl─ůd├│w i stanowisk odno┼Ťnie szeregu wa┼╝nych spraw.
I to z┼éo musimy wykorzeni─ç od podstaw.ÔÇŁ
ÔÇô Enwer Hod┼╝a na IV plenum KC APP

Dyskretnie zwracam uwag─Ö, ┼╝e min─ů┼é ponad miesi─ůc od tej propozycji.
Mo┼╝e warto by┼éoby j─ů ponowi─ç? :)
Jutro mo┼╝e co┼Ť wyskrobiemy.

--
Ôśş PTR