Topics

Wandystan: Samokrytyka - logo ZŻZ

Paweł Ciupak

W dniu 13.01.2013 o 13:47 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> pisze:

Wnoszę o rozstrzelanie mnie dla dobra rewolucji, bądź o wysłanie na
kurs grafiki marksistowskiej w Engels III. Wnoszę również o
rozstrzelanie loga i zastąpienia go dowolnym innym. Sam przygotowałem
następującą propozycję:
http://img.sarmacja.org/thumbs/normal/img_181_87.png
Radziecka, dobra rada od tow. Prezydenta - nie pijcie tyle.

--
Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać
Prezydent Mandragoratu Wandystanu

Tow. Radziecki

Czołem Ciupak!

Radziecka, dobra rada od tow. Prezydenta - nie pijcie tyle.
Ale te antyalkohole w ZŻZ takie dobre...

W dniu 13 stycznia 2013 13:54 użytkownik Paulina Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@o2.pl> napisał:

[...]
Śmiem uważać że ta propozycja Radzieckiej jest dużo lepsza
niż obecnie wiszące fatalnie krzywe sztućce. Czemu została
zbyta milczeniem i złożona na karb upojenia antyalkoholowego?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Śmiem uważać że ta propozycja Radzieckiej jest dużo lepsza
niż obecnie wiszące fatalnie krzywe sztućce. Czemu została
zbyta milczeniem i złożona na karb upojenia antyalkoholowego?
Też tego nie rozumiem. Towarzyszu Michaelus - jako zwierzchnik waszego
nieaktywnego zwierzchnika nakazuję działanie w tej sprawie.

Michal Michaelus

W dniu 2013-02-03 01:10, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Też tego nie rozumiem. Towarzyszu Michaelus - jako zwierzchnik waszego nieaktywnego zwierzchnika nakazuję działanie w tej sprawie.
To zmieniamy, czy nie zmieniamy. Cały czas bazuję na wynikach konkursu... I proszę Towarzyszy o link.

--
Michał Michaelus

Tow. Radziecki

Czołem Michaelus!

To zmieniamy, czy nie zmieniamy. Cały czas bazuję na wynikach
konkursu... I proszę Towarzyszy o link.
http://img.sarmacja.org/thumbs/normal/img_181_87.png

Wydaje mi się, że o wiele lepsze. Względnie można coś zrobić na bazie
tego co zrobił Pupka (jakby podesłał tą krowobutlę, to wymodziłbym na
bazie tego zajebiste logo)

W dniu 5 lutego 2013 18:30 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

Względnie można coś zrobić na bazie
tego co zrobił Pupka (jakby podesłał tą krowobutlę, to wymodziłbym na
bazie tego zajebiste logo)
Przypomnijcie mi kanałami prywatnymi, to coś tam podeślę,
acz nie mam tego w wektorze, a jedynie jako zdjęcie źródło-
we i jako wyprostowany i podkolorowany kontur w rastrze.
Wszystko nie na tym komputerze.

[...]

Kolektywnym wysiłkiem coś z tego wymodzimy. A kiedy konkretnie mam się
przypomnieć?