Topics

Wandystan: Wyrok

Paweł Ciupak

W dniu 30.01.2013 o 20:23 Michał Michaelus <michaelus@...> pisze:

Rzucę tylko link:
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=62&p=97806#p97806

I napiszę, że nie było nawet wezwania do wygłoszenia mów końcowych...
A ja chciałabym oświadczyć, że w związku z tym jakże skhandalicznym
wyrokiem, zadecydowałam o opuszczeniu Księstwa Sarmacji, a przez to i
Mandragoratu Wandystanu, i zrzekłam się sarmackiego obywatelstwa.

W związku z tym, obowiązki I sekretarza KPS(w) oraz Prezydenta MW
przekazuję tow. Radzieckiemu, i przypominam, że należy na te stanowiska
zarządzić nowe wybory.

--
Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać
Prezydent Mandragoratu Wandystanu

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 30 stycznia 2013 20:30 użytkownik Paulina Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@...> napisał:
[...]

Proponowalbym zaskarzenie wyroku, a dopiero po ostatecznej decyzji ew.
sranie ogniem :)

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Tow. Radziecki

Czołem Ciupak!

http://hotlajki.pl/img/upload/00ec95a7fa996a39d28710f4264054b0_original.jpg

W związku z tym, obowiązki I sekretarza KPS(w) oraz Prezydenta MW
przekazuję tow. Radzieckiemu, i przypominam, że należy na te stanowiska
zarządzić nowe wybory.
Przypominam, że za dezercję w obliczu wroga przysługują surowe kary.
Przejmuję obowiązki, przekonywać was nie będę, ale co myślę to myślę.

Czołem Michaś!

Proponowalbym zaskarzenie wyroku, a dopiero po ostatecznej decyzji ew.
sranie ogniem :)
Proponowałbym powrót do dalszego obciągania laski sarmackiemu systemowi.

Michal Michaelus

W dniu 2013-02-03 00:59, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Proponowałbym powrót do dalszego obciągania laski sarmackiemu systemowi.
Jeśli nawet władza ma ogromne wątpliwości w związku z wyrokiem to tu musi być coś mocno nie tak...

--
Michał Michaelus

Tow. Radziecki

Czołem Michaelus!

Jeśli nawet władza ma ogromne wątpliwości w związku z wyrokiem to tu
musi być coś mocno nie tak...
To jest raczej oczywiste.

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 5 lutego 2013 18:21 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Czoem Michaelus!

Jeli nawet wadza ma ogromne wtpliwoci w zwizku z wyrokiem to tu
musi by co mocno nie tak...
To jest raczej oczywiste.
Jestem sdzi, wic nie bd si w tej sprawie wypowiada. Ani robi laski.

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Czołem Wander!