Topics

SKW

pmk

WPRD!
Jestem w trakcie pisania tekstu o ruchach religijnych
v-świata. Mam ambicję, aby moja praca była czymś na
kształt kompedium wiedzy o mikronacyjnych religiach
(przydatnym szczególnie dla nowych mikronautów), a to
oznacza nie tylko przybliżenie wierzeń czy dogmatów, ale
także - choćby powierzchowny - szkic historyczny, także o
historii internetowej, realnej. Co oczywiste - spora
część mojej pracy będzie traktować o ŚKW. I o ile bez
większego bólu samodzielnie napiszę coś o naukach Wandy
(inna rzecz, czy później nie czeka mnie ekswandyfikacja),
to jednak mam spory problem z kontekstem historycznym,
zwłaszcza że

url=http://wandystan.eu/w/%C5%9AKW::Trzeci:1ln2vezt

strona jest mało pomocna. Dlatego też, towarzysze, jeżeli
są jakieś teksty o tematyce kościelno-wandejskiej, o
których nie wiem (a założę się, że są), to bardzo
proszę Was o ich wskazanie. Ponadto, jeżeli ktoś, kto
dysponuje potrzebną mi wiedzą, byłby skłonny
poświęcić mi chwilę rozmowy in priv - również byłbym
zobowiązany.

--
Jaskoviakus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku ŚKW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=9860&p=98508#p98508.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Zapytajcie na LDMW to może ktoś odpowie.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku ŚKW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=9860&p=99465#p99465.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Jaskoviakus:
(...) zwłaszcza że
Jaskoviakus:
url=http://wandystan.eu/w/%C5%9AKW::Trzeci:n13awajh
Jaskoviakus:
strona jest mało pomocna. Dlatego też, towarzysze, jeżeli
są jakieś teksty o tematyce kościelno-wandejskiej, o
których nie wiem (a założę się, że są), to bardzo
proszę Was o ich wskazanie.
Myślę że sporo więcej niż na pustej, bo świadomie
zarzuconej, stronie ciupakkomanderowej, można znaleźć
już nawet pod

url=http://skw.wandystan.eu/poczet:n13awajh

tym adresem. Ponadto podniesiony przez tow. Radzieckiego
postulat powtórzenia pytania na LDMW nie jest wcale głupi
:)

Jaskoviakus:
Ponadto, jeżeli ktoś, kto dysponuje potrzebną mi wiedzą,
byłby skłonny poświęcić mi chwilę rozmowy in priv -
również byłbym zobowiązany.
Proszę pytać, postaram się odpowiedzieć, lub wskazać
właściwy adres dla pytania.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku ŚKW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=9860&p=99559#p99559.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Wreszcie doszedłem do forum.

Proszę o draft albo konkretne pytania, uzupełnię
chętnie.
wandu-wandu 1894917, pytać o Seniora.

Dla mnie kluczowym elementem ŚKW jest historia kolejnych
konklawe jako objawu żywotności kościoła. No i stroną
kościoła nie jest przywołana, a depozytorium pism
świeckich: http://wandystan.eu/w/Pisma::Nauki_Wandowe

Polecam również udanie się do Silenta względem Bravo
Girla.

--
Senior

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku ŚKW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=9860&p=99763#p99763.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Z linków polecam również

http://wandystan.eu/w/PSKSW::Strona_główna
http://wandystan.eu/w/OposVandi::Strona_główna