Topics

Wandystan: [ChL] Ustawa o miejscach publicznych

Michal Michaelus

W dniu 2013-02-03 01:06, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Czołem Wandystan!

Ogłaszam 3 dniową debatę nad poniższym projektem ustawy. Projekt był
już konsultowany, ale jakby ktoś formalnie chciał się jeszcze
wypowiedzieć - droga wolna.

Mam tylko pytanie, czy w przypadku przyjęcia ustawy nie zniknie istniejące co prawda toporne ale zawsze przesyłanie wiadomości z FC na LDMW?

--
Michał Michaelus

Tow. Radziecki

Czołem Michaelus!

Mam tylko pytanie, czy w przypadku przyjęcia ustawy nie zniknie
istniejące co prawda toporne ale zawsze przesyłanie wiadomości z FC na LDMW?
Jest to możliwe - pałeczka będzie leżeć po stronie władz sarmackich.
Różnica będzie IMHO jednak niewielka.

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 5 lutego 2013 18:19 uytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisa:

**

Czoem Michaelus!

Mam tylko pytanie, czy w przypadku przyjcia ustawy nie zniknie
istniejce co prawda toporne ale zawsze przesyanie wiadomoci z FC na
LDMW?

Jest to moliwe - paeczka bdzie lee po stronie wadz sarmackich.
Rnica bdzie IMHO jednak niewielka.
Caym sercem popieram projekt!

--

pplk Defloriusz Dyman Wander