Topics

Wandystan: Ankieta ws. rozwodu KS i MW

Tow. Radziecki

Czołem Karolina!

Nie da się ukryć, że tow. Jaskoviakus trochę przesadził z interpretacj±
artykułu PTR, ale sama ankieta akurat jest ciekawa.
Czy przesadził? W kontekście tego, że jestem Pierwszym
Sarmatosceptykiem Wandystanu, otwarcie wypowiadam się przeciwko Unii a
jako p.o. I Sekretarza i Prezydenta wyszedłem z programem bardzo
mocnym, który nawet bez specjalnej złej woli można interpretować jako
dążenie do niepodległości de facto, nie de iuro.

A napięcie warto
wyzwalać stopniowo. Gdyby jego nadmiar w pewnym momencie wybuchł, nie
byłoby to fajne, a wręcz przeciwnie - to dopiero mogłoby mieć katastrofalne
skutki.
A to zależy na czym komu zależy ;-)

Karolina von Lichtenstein

06-02-2013 09:58 uytkownik "fryderykkaizer" napisa:

Powiem tak, nie potrzebna ankieta i nie potrzebne sztuczne podnoszenie
napicia na linii Wandyjczycy /Sarmaci.

Nie da si ukry, e tow. Jaskoviakus troch przesadzi z interpretacj
artykuu PTR, ale sama ankieta akurat jest ciekawa. A napicie warto
wyzwala stopniowo. Gdyby jego nadmiar w pewnym momencie wybuch, nie
byoby to fajne, a wrcz przeciwnie - to dopiero mogoby mie katastrofalne
skutki.

--
KvL

Czołem Kaizer!

Dzięki unii Wandystan dostał zastrzyk aktywności,
Szczególnie wtedy, kiedy część wandejczyków w związku z pierdołami i
fochami władcy nie mogła się na LDMW wypowiadać, albo wtedy, kiedy
kilku oficjalnie lub mniej oficjalnie zrezygnowało z aktywności
zniechęceni reakcyjno-cenzorską postawą władz Sarmacji. Tak, to
naprawdę podbiło nam aktywność...

Fryderyk Hohenzollern

--- In wandystan@..., Podpułkownik Winnicki wrote:

2013/2/3 K. :
Dobry wieczór GWS,

pomyślałam, że ci, którzy nie śledzą forum sarmackiego na bieżąco,
mogą być zainteresowani tym tematem ->
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=9856&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Dwa. Trzy.

Temat jak temat. Mnie się tego rodzaju tematy nie podobają. Jestę Michnikię.

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Powiem tak, nie potrzebna ankieta i nie potrzebne sztuczne podnoszenie napięcia na linii Wandyjczycy /Sarmaci. Wypowiedziałem się zresztą na ten temat na forum KS, ale powtórzę też to tu taj.

Rozwód nikomu nie przysłuży, żadna z stron na tym nie zyska-a straty będę tak po stronie Sarmacji jak i Mandragoratu Wandystanu. Nic nie przemawia za rozwodem. Dzięki unii Wandystan dostał zastrzyk aktywności, Księstwo Sarmacji zyskało aktywnych obywateli więc profity są wzajemne.

(-)Fryderyk v-hr. Hohenzollern.

Alojzy Pupka

W dniu 6 lutego 2013 05:05 użytkownik Podpułkownik Winnicki
<pplk.winnicki@...> napisał:

Jestę Michnikię.
Madame Ichnik!

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum