Topics

[SPAM] Wandystan: powrót

Helmut Walterycz

On 2013-02-13 20:55, Jan Ubinkov wrote:
Jebat tawarisze!

Powracam po długiej nieobecności. Chciałbym powiedzieć,
że nie opuszczam was całkiem.
Zauważyłem, że coś się dzieje z unią. Czy ktoś mógłby objaśnić
tak w pogułce co sie przez moją nieobecność działo? Byłbym
niezmiernie wdzięczny.
Chcieliśmy uczynić tą listę prywatną, Khand oszalał.

Zapraszamy na imprezę do tow. Winnickiego:

ldmw-subscribe@yahoogroups.com.

--
Bonek
integralista poniekąd

Michal Michaelus

On 2013-02-13 20:55, Jan Ubinkov wrote:
Jebat tawarisze!

[...]

Nie wiem w końcu czy tam się zapisałem, bo nic nie dostaję... A z poziomu Yahoo mi się nie chce tego robić, bo nie mam ochoty zakładać konta...

--
Michał Michaelus

Tow. Radziecki

Czołem Bonek!

Chcieliśmy uczynić tą listę prywatną, Khand oszalał.
Tę listę. I nie, że oszalał. To naturalna konsekwencja nasilenia się
konfliktu klasowego w miarę postępów rewolucji, mrau <3

Zapraszamy na imprezę do tow. Winnickiego:
ldmw-subscribe@yahoogroups.com
Ale tam nic się nie dzieje...?

Czołem Michaelus!

Nie wiem w końcu czy tam się zapisałem, bo nic nie dostaję... A z
poziomu Yahoo mi się nie chce tego robić, bo nie mam ochoty zakładać
konta...
Nic-nic nie dostajecie, czy ostatnio nic nie dostajecie? Bo ostatnio
to się tam nic nie dzieje.

Jeżeli to pierwsze - to może nie odesłaliście pustego maila na
pierwszego maila suskrybującego?