Topics

Forum

pmk

Drodzy a zacni Towarzysze!

Komentować wyroku Sądu Najwyższego w sprawie ustawy o
miejscach publicznych nie mam zamiaru, jaki jest koń każdy
widzi i niech sam sobie o nim zdanie wyrobi. Pozostaję
jednak i to wam obiecuję zdeterminowany do wprowadzenia
zmian o których była mowa w ustawie i do jak najszybszego
rozwiązania prawnego tej sytuacji.
W tym też celu chciałby m.in odrobinę zreorganizować
naszą część forum. Po pierwsze, chciałbym przenieść
obrady Rady Komisarzy Ludowych w całości tutaj. Po drugie
jako że jest w jakiejś mierze wygląd tego naszego
podforum jakąś tam naszą wizytówką, byłoby dobrze
gdyby nazwy działów były bardziej wandne. I tu mam
oczywiście i znowu, wielką prośbę do naszej wspaniale
kreatywnej społeczności! Pomóżcie to powymyślać!
Główny schemat który który bym widział to:
1. Dział ogólny (nie wiem np Ulice Wandystanu, Plac
Żenady

ale to już IRC jest hmm

no nie wiem wymyślcie coś wandnego ;) i tu chyba nie ma co
kombinować)
- Dla petentów (na wnioski do komisarzy, petycje czy co tam
kto by sobie co wymyślił)
- Jeśli się kwiatoni zdecydują to również Churał

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103042#p103042.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

KR Lepki:
Drodzy a zacni Towarzysze!

Komentować wyroku Sądu Najwyższego w sprawie ustawy o
miejscach publicznych nie mam zamiaru, jaki jest koń każdy
widzi i niech sam sobie o nim zdanie wyrobi.
Powiedział laik. Dobrze, że nie komentuje Pan Prezydent,
mógłby się skompromitować.

--
MAP

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103049#p103049.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

tow. Bumbum:
Powiedział laik. Dobrze, że nie komentuje Pan Prezydent,
mógłby się skompromitować.
Lepiej być laikiem niż mikronacyjnym technokratą
prawniczym, Drogi mój.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103053#p103053.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Ale mua mua, ja nie mówię że być laikiem to rzecz
zdrożna. Chodzi tylko o to, żeby nie mając odpowiedniego
przygotowania nie kwestionować w dość prostacki sposób
kilku godzin pracy osób posiadających odpowiednią
wiedzę. Odrobinę pokory :)

--
MAP

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103056#p103056.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

MAP:
[...]
Lol

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103063#p103063.
[...]

Nikt nie kwestionuje, że ktoś się napracował,
produkując nikomu nie potrzebny prawniczy bełkot z uporem
godnym lepszej sprawy. Kwestionujemy sprawiedliwość i
dobrą wolę stojącą za rzeczonym bełkotem. Tylko tyle.
Ale sprawiedliwość i dobra wola nigdy nie była
przedmiotem specjalnych rozważań prawników, prawda?

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103071#p103071.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Cytując Michasia: "Zieeeeeeeeeeeeeeeeew,
Meliski?"

I co, przyjemnie?

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103074#p103074.
[...]

Ah bo zapomniałem w pierwszym poście. Oczywiście za pomoc
w nadawaniu nazw są przewidziane skromne nagrody.
--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103077#p103077.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Chodziło mi o to, że tu emocje a ktoś je podosumowuje
"zieeew" - często robią to ludzie z MW niestety.

Jaka planujecie strukturę forum?

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103080#p103080.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

imi:
Chodziło mi o to, że tu emocje a ktoś je podosumowuje
"zieeew" - często robią to ludzie z MW niestety.

Jaka planujecie strukturę forum?
Wszystko w pierwszym poście. Nic szczególnego, ale forum
to wciąż jednak ciało obce :)

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103081#p103081.
[...]

Zieeeeew.

Ivuś, meliski?

Also kiepski trol, następnym razem postaraj się bardziej.
Jak chcesz, to mój v-łojciec nawet może ci udzielić
korepetycji z trolololo.

--
AE927

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103095#p103095.
[...]

No chyba ochujałeś, na obradach RKL zbyt dużo ważnych
dyskusji się odbywa i decyzji zapada, żeby jakiś byle
Książę mógł tam zaglądać.

--
AE927

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103097#p103097.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

To jest mikronacja, a nie ćwiczenia z KPK czy KPC z
miłościwie nam panującym. Wyroki sądu powinny być na
poziomie, który pozwala na reakcję i ocenę przez
większość obywateli Królestwa.

Wyrok SN jest precedensem w stylu anglosaskim. Sąd
Najwyższy de facto utworzył nowe prawo, bo równie dobrze
mógłby napisać dokładnie odwrotną argumentację nie
igrając z prawami logiki. Twoja zgryźliwość, Mikołaju,
jest nie na miejscu.

--
Senior

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103107#p103107.
[...]

AE927:
No chyba ochujałeś, na obradach RKL zbyt dużo ważnych
dyskusji się odbywa i decyzji zapada, żeby jakiś byle
Książę mógł tam zaglądać.
E tam, nie mamy nic do ukrycia. Niech patrzą

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103123#p103123.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Czołem Leszek!

Co do działów:
Życie Wandystanu przemianować na Świadomość istnienia
ludu pracującego.
Wnioski od obywateli na Praca kolektywu poprzez wnioski,
skargi i petycje,
Ciekawe, przy czym proponuję ująć to w ten sposób:

1.
Tytuł działu: Wandejska egzystencja
Opis działu czyli świadomość bytu Ludu Pracującego.

2.
Tytuł działu: Władze państwowe Mandragoratu Wandystanu
Opis działu czyli organizacyjne emanacje dyktatury
proletariatu.
Poddziały:
a) Kancelaria Kolektywu Mandragorskiego;
b) Kancelaria Prezydenta i Rada Komisarzy Ludowych;
c) Churał Ludowy;

3.
Tytuł działu: Biuro Podawcze Urzędu Kontroli i Nadzoru
Opis działu czyli wnioski, skargi i petycje.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=103752#p103752.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Oczywiście, że lepiej to podzielić. Bo jak tu się
znaleźć. Taki bałagan jest niewandny.

--
Michaelus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=104563#p104563.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Propozycja tow. PTR styka tylko jeszcze trzeba dodać Gmach
Partii. Nie wiem czy we władz lepiej czy oddzielnie? Co
sądzicie?

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Forum pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10251&p=104600#p104600.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Zdecydowanie do "Władz państwowych".

--
PTR