Wandystan: Edycja SSW

Helmut Walterycz

Bracie w Wandzie,

a od kiedy Radziecki jest kimś od konsultacji Pism Świeckich?

--
Dalajwanda
Zoidberg Cedenbał

W dniu 2013-03-09 18:00:19 użytkownik imi <ksiestwo.sarmacji@gmail.com> napisał:

Chciałem dodać coś do Pism Wandowych (uzgadniałem z
Radzieckim) ale wyświetla mi "SPDalaj":(

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Edycja SSW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10297&p=103715#p103715.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

Czołem Karakachanow!

a od kiedy Radziecki jest kimś od konsultacji Pism Świeckich?
A dlaczego nie? Gorszy jestem w tym od kogokolwiek innego?

A serio - uzgadnialiśmy tematykę, nie na zasadzie "pozwalania" czy
czegoś. Tow. Ivo widać obawiał się dyskryminacji ze strony oficjeli
wandejskich (całkiem niesłusznie) więc powołał się na mnie. Zresztą
nie wiem skąd wynikało to blokowanie - może to pozostałość po aferze z
kasowaniem treści w Ibsenacie?