Topics

Prosba o pomoc - burza tow. Mozgowa

pmk

Towarzysze!
http://baridas.sarmacja.org/ciuad/lmr/index.php?la=giweros_test
tutaj znajdują się wstępne statystki broni do strzelnicy
i systemu manewrowego - opierając się na nich proszę o
propozycje statystyk/nazw/opisów kolejnych giwer. Żeby
dużo ich było:) Zwracam się do Was bo kto jak nie
Wandejczycy ma pokłady kreatywności:P? A sam nie czuję
się mocny w temacie.

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Prośba o pomoc - burza tow. Mózgowa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10358&p=104367#p104367.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Większa celność broni krótkiej niż AK?
Hm... Dziwne :-)
No i kwestia samych pocisków - ostre, zaokrąglone,
wyżłobione, z płaszczem, bez itp...

--
Wedrowycz-Paczenko

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Prośba o pomoc - burza tow. Mózgowa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10358&p=104369#p104369.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Wędrowycz-Paczenko:
Większa celność broni krótkiej niż AK?
Hm... Dziwne :-)
No i kwestia samych pocisków - ostre, zaokrąglone,
wyżłobione, z płaszczem, bez itp...
Nie chcę tego pisać następny miesiąc:P i amunicję
opieram na realowej. Chyba że jakiś konkretny system
statystyk dla amunicji ktoś opracuje - wraz z nazwami i
zadawanymi obrażeniami od 0 do 100%. Bo ja jestem dość
zielony.

To jak proponujecie celność dla AK (ogień pojedynczy,
strzał serią będzie odpowiednio obniżał celność)?

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Prośba o pomoc - burza tow. Mózgowa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10358&p=104370#p104370.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

imi:
To jak proponujecie celność dla AK (ogień pojedynczy,
strzał serią będzie odpowiednio obniżał celność)?
Ogień pojedynczy i seria ma tą samą celność - jeśli
chodzi o pierwszy strzał w serii :-)
Reszta to już oczywiście wchodzi odrzut i podrzut broni,
ale w sumie da się strzelać ogniem pojedynczym przy
nastawie na serie (praktykowałem na PPSz - akurat te
egzemplarze w ogóle nie miały przełącznika rodzaju
ognia)

Co do celności w tej skali jaka jest tutaj - jak pistolet
ma 3, to AK powinien mieć 4.
Ale pistoletowi dałbym 2 tak naprawdę. 3 - pistoletom
maszynowym / karabinkom szturmowym, 4 - karabinom, 5 -
karabinom snajperskim.

--
Wedrowycz-Paczenko

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Prośba o pomoc - burza tow. Mózgowa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10358&p=104376#p104376.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Ok. A można prosić o poprawienie moich statystyk i bym
zobaczył jak to wyglądać ma?

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Prośba o pomoc - burza tow. Mózgowa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&;t=10358&p=104399#p104399.