Topics

Wandystan: Wróciłam

Alojzy Pupka

W dniu 28 marca 2013 22:20 użytkownik Paulina Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@...> napisał:

Obywatelstwa sarmackiego
sobie nie przywracam, bo da się żyć bez niego.
Wygodniej z nim, więc nie kminię czemu na nie pluć, ale Twój
wybór, towarzyszko Paulino :) Strasznie się cieszę że wracasz!

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Wygodniej z nim, więc nie kminię czemu na nie pluć, ale Twój
wybór, towarzyszko Paulino :) Strasznie się cieszę że wracasz!
IMHO nie powiniśmy traktować tego jako jej wybór. Potrzeby i chęci
jednostki powinny być podporzadkowane potrzebom i celom Kolektywu. A
ponieważ kolektyw potrzebuje aktywnych obywateli, paterotycznym
obowiązkiem klasowym towarzyszki Ciupaczełe jest to zapotrzebowanie
zaspokoić.

Paweł Ciupak

W dniu 29.03.2013 o 12:21 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> pisze:

[...]
Ciekawe, jak wy będziecie je zaspokajali, jak w końcu Khand wam zabierze
wasze :*.

--
Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać!
Bezpaństwowiec z wyboru.

Alojzy Pupka

W dniu 29 marca 2013 16:54 użytkownik Paulina Paweł Ciupak
<towarzysz.ciupak@...> napisał:
Ciekawe, jak wy będziecie je zaspokajali, jak w końcu Khand wam zabierze
wasze :*.
Nie no, jak *zabierają*, to jest siła wyższa, niezależna od jednostki.
Ale złożyć o obywatelstwo wniosek, ewentualnie walczyć o to żeby
go nie odebrali, to jednak inna bajka.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

W dniu 29 marca 2013 12:21 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:
[...]
Kolektywizm bardzo OK. Ale z drugiej strony kolektywizacja w Mandrago-
racie ZAWSZE i w KAŻDEJ dziedzinie była dobrowolna. I myślę że tak
powinno zostać.

[...]

I dlatego mówiłem o obowiązku paterotycznym, a nie prawnym.

"Podpułkownik Winnicki

Znakomicie, że Towarzyszka wraca.

W dniu 3 kwietnia 2013 09:53 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem Pupka!

[...]

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

2013/4/3 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>:

o obowiązku paterotycznym
W erotycznym kontekście, pat zawsze będzie wiązał się z przykrymi
obowiązkami!