Czołem Leszek!

Tow. Radziecki, obiecaliście coś komuś w sprawie znaczków/ząbków, jak
nie chcecie się, to dajcie głos, sam zrobię.
Nie miałem dostępu do dobrego neta i własnego kompa jednocześnie. Dziś
miałem. Efekt tutaj:

http://img.sarmacja.org/thumbs/normal/img_181_133.png

Jakby były potrzebne pojedyńczo - służę, wystarczy słowo.

(Pupka, sorry za konkurencyjne logo poczty)

On 2013-04-21 17:26, Prezerwatyw Tradycja Radziecki wrote:
Czołem Leszek!

[...]

Nagrody wypłacono.
Oficjalne logo poczty lepsze w wersji Kolektywu, niewątpliwie, ale obie serie równie wandne!

Tow. Radzieckiemu podziękowania za pamięć o wandejskim przemyśle zbrojeniowym!

--
Bonek

Alojzy Pupka

W dniu 21 kwietnia 2013 17:26 użytkownik Prezerwatyw Tradycja
Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:

(Pupka, sorry za konkurencyjne logo poczty)
Wasze lepsze jest imo, tylko czcionka paskudna (srsly, kompletnie
nie zbalansowane grubości linii, to tak samo z siebie było w foncie,
czy to efekt jakiejś dodatkowej manipulacji?)

Also, Schafa nie ma ortodoksyjnego kapelusza, mimo niezaprze-
czalnej wandności jej fryzury :D

O kolorystyce i manii dodawania cienia się nie wypowiem, bo i tak
już to robiłem niegdyś ;)

Ząbki wasze są decent! Dużo fajniejsze od moich − jak robione?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Wasze lepsze jest imo, tylko czcionka paskudna (srsly, kompletnie
nie zbalansowane grubości linii, to tak samo z siebie było w foncie,
czy to efekt jakiejś dodatkowej manipulacji?)
W foncie, efekt zauważyłem dopiero po eksporcie i nie chciało mi się
poprawiać. Efekt kiepskiego zrobienia italiki przez autora fonta, jak
mniemam. To faktycznie do poprawki - jeżeli logo miałoby w ogóle być
jeszcze wykorzystywane.

Also, Schafa nie ma ortodoksyjnego kapelusza, mimo niezaprze-
czalnej wandności jej fryzury :D
Tak naprawdę wspomniane zdjęcie zostało wykonane w modnym barze
mlecznym "Kapelusz" w Winnicy - zatem wszystkie warunki spełnione :P

Generalnie - robiąc pozostałe dwa znaczki zapomniałem nawet, że chodzi
o "Ludzi w Kapeluszacc" - szukałem ciekawego zdjęcia po prostu. Moja
kulpa.

O kolorystyce i manii dodawania cienia się nie wypowiem, bo i tak
już to robiłem niegdyś ;)
To nie jest mania. Ja generalnie wolę płaskie, ale tutaj tak jakoś mi
pasowało. Kolorystykę STONOWAŁEM.

Ząbki wasze są decent! Dużo fajniejsze od moich − jak robione?
Wzięte z oryginału - jakiś ładnie zeskanowany znaczek z google image
(zaczerpnięty z jakiegoś amerykańskiego niebieskiego)

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Uwielbiam siebie na tym zdjciu!

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki

W dniu 23 kwietnia 2013 15:12 użytkownik Prezerwatyw Tradycja
Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:

(...) jeżeli logo miałoby w ogóle być
jeszcze wykorzystywane.
Tak sobie myślę... a może by zorganizować pocztę wandejską, zrobić
ciupakkomanderową stronę, regularnie robić konkursy na znaczki
z nagrodami, ogłaszane ogólnie sarmacko itd.? Logo to akurat mały
problem, dałoby się nawet sam znaczek, bez napisu. Systemu
z klaserami i zbieraniem nie chce mi się dłubać, zresztą to już było,
ale można by je np. w limitowanych edycjach 3, czy 5 egzemplarzy
wydawać, licytować i każdy by już sobie o swój klaser dbał sam,
rynek wtórny mógłby przecież działać jak ze sprzedażą Rozstrzelania
Armina. Hm?

Kolorystykę STONOWAŁEM.
Ale wciąż SSIE :D

Wzięte z oryginału - jakiś ładnie zeskanowany znaczek z google image
(zaczerpnięty z jakiegoś amerykańskiego niebieskiego)
Jeeeeeeeeeeeeeeeeebany. Bardzo dobry koncept, kradnę.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Paweł Ciupak

W dniu 26.04.2013 o 13:26 Alojzy Pupka-Bumbum <@alojzypupka>
pisze:

Ale wciąż SSIE :D
W kulturze wandejskiej jak coś "ssie", to chyba dobrze, c'nie?

--
Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać!
Dreamlandka obywatelstwem, Wandejka duchem.

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

Ktos mi może wyjasnić, czemu z waszej listy kiedyś dostawałem e-maile w
porządnym, pornosocjalistycznym plaintekście, a teraz w jakimś
monarchofaszystoradetzkim HTMLu?

--
Ola Hughson

Paweł Ciupak

W dniu 26.04.2013 o 13:37 Ola Hughson <f.helyanvy@...> pisze:

Ktos mi może wyjasnić, czemu z waszej listy kiedyś dostawałem e-maile w
porządnym, pornosocjalistycznym plaintekście, a teraz w jakimś
monarchofaszystoradetzkim HTMLu?
Coś masz pewnie schrzanione w ustawieniach hoo!Ya Groups, weź w nich
pogrzeb.

--
[...]

Hm. Bo ja wiem... tylko pod warunkiem jakby do tego był Komisariat
Poczt, Telefonów i Telegrafów.

Ale wciąż SSIE :D
Lepiej niż jakby dmuchało.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeebany. Bardzo dobry koncept, kradnę.
Nie możesz okraść złodzieja. Albo zgwałcić prostytutka.

Czołem Ciupak!

W kulturze wandejskiej jak coś "ssie", to chyba dobrze, c'nie?
Siur.