Topics

Wandystan: Operacja "Pięść Pannewitza"

Tow. Radziecki

Czołem Wandystan!

W chwili obecnie trwa dorzynanie watah scholandzkich żołnierzy.
Oddziały pancerne i piechota morska zgodnie współpracują podczas tej
misji. Rozwijana jest współpraca z lokalnym ruchem oporu. Na wyspę
udali się także korespondenci WandTASS, niedługo możemy się spodziewać
reportażu z operacji.
Póki co, na gorąco - fotoreportaż

http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5026,0

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

Zajebiste!!!~

...szkoda tylko, że twojego autorstwa ;)

--
Ola Hughson

Tow. Radziecki

Czołem Rhadmor!

Zajebiste!!!~
...szkoda tylko, że twojego autorstwa ;)
Ssij moje ogólnoksztąłcące suty, wilczku :*

Czołem Wandystan!

natychmiastowa reakcja władz świeckich - utworzono protonat Awara-Port- http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5030

--
Wandosławię,
Zoidberg Cedenbał

Ola Hughson <f.helyanvy@...>

W dniu 22 kwietnia 2013 11:52 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

Ssij moje ogólnoksztąłcące suty, wilczku :*

Wiem, że chciałbyś, ale wedle mej wiedzy, me technikalne usta są
niekompatybilmne z twoimi lamerskimi ogólnokształcącymi sutami więc, sry.

Inb4 "żyję w 2013 i wiem, że Czechosłowacja nadal istnieje."