Topics

Wandystan: Awara

Alojzy Pupka

2013/4/22 L. <llll@...>:

http://en.wikipedia.org/wiki/Awara_(film)
w świetle operacji
Pięść Pannewitza MUSIMY to obejrzeć!
Hahah, chyba nawet Operacja nie przekona mnie do obejrzenia
z przyjemnością wytworu kinematografii z okolic półwyspu dekań-
skiego :D:D:D

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Hahah, chyba nawet Operacja nie przekona mnie do obejrzenia
z przyjemnością wytworu kinematografii z okolic półwyspu dekań-
skiego :D:D:D
A dziś zapuszczam torrenta. ZOBACZYMY SIE PO DRUGIEJ STRONIE.

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Plakat mają całkiem całkiem

W dniu 23 kwietnia 2013 15:14 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem Pupka!

Czołem KRL!