Topics

Wandystan: Ankiety wandejskie - nowa odsłona

Katiuszyn Rewoluty Lepki

tendencyjne, manipulacja! Biją mnie Scholandczycy!

W dniu 27 kwietnia 2013 10:06 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem Wandystan!

http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5040
http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5040
http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5040

Zgodnie z zapowiedzią - uruchomiona została nowa odsłona Ankiet
Wandejskich - jako seria "Z akumulatorem na jajach" publikowana na
łamach Tygodnika Wszetecznego.

W pierwszej odsłonie - Drogi Lider KRL, światowej sławy specjalista od
uprawy rzeżuchy. Został całkowicie zaorany, jak swego czasu korwinbusy
przez tow. Wandę. Zachęcam!

http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5040
http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5040
http://www.sarmacja.org/index.php?p=herold,5040

Zapraszam!

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Czołem Lepki!

tendencyjne, manipulacja! Biją mnie Scholandczycy!
Penisami po twarzy!

2013/4/30 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>:

tendencyjne, manipulacja! Biją mnie Scholandczycy!
Penisami po twarzy!
A to aby nie był tradycyjny erbokański rytuał, zapoczątkowany
przez Kaworu Nagisę i traktowany jako wyraz sympatii wobec
mężczyzny¹? Co z tym wspólnego mieliby Szkolandowie?

1 ― wariant żeński to tzw. bukkake, opisane po raz pierwszy
przez słynnego etnografa, Rainera von Steinberga alias Lud-
wika Bourbona, trendsettera jeśli chodzi o przybieranie nazwisk
dynastycznych przez bekowych ludzi, por. np.: Fryderyk Ho-
henzollern.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

A to aby nie był tradycyjny erbokański rytuał, zapoczątkowany
przez Kaworu Nagisę i traktowany jako wyraz sympatii wobec
mężczyzny¹? Co z tym wspólnego mieliby Szkolandowie?
A tak sobie. Głębszej myśli za tym nie było.

W dniu 3 maja 2013 19:06 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

A to aby nie był tradycyjny erbokański rytuał, zapoczątkowany
przez Kaworu Nagisę i traktowany jako wyraz sympatii wobec
mężczyzny¹? Co z tym wspólnego mieliby Szkolandowie?
A tak sobie. Głębszej myśli za tym nie było.
No tak, wiadomo, głębokie to wy macie tylko gardło...

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

No tak, wiadomo, głębokie to wy macie tylko gardło...
Nieprawda. Mam również głębokie poważanie.I wiele rzeczy w nim.

2013/5/6 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...>:
Nieprawda. Mam również głębokie poważanie.I wiele rzeczy w nim.
Na przykład w tej chwili macie w nim trzy samundzkie fallusy.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Na przykład w tej chwili macie w nim trzy samundzkie fallusy.
Nie bądźcie wulgarni. Mówi się trzy chuje czarnuchów.