Topics

Wandystan: Z podróży

Alojzy Pupka

2013/5/1 Katiuszyn Rewoluty Lepki <krlepki@...>:

Pozdrawiam Ciule z podróży i przesyłam zdjęcie specjalnego pokoju
Prezydenckiego w jednym z hoteli, całkiem interesujący wystrój:
Towarzyszu! My również pozdrawiamy. Jednakże, jeśli chcecie nam
coś pokazać, to nie załącznikiem czy obrazkiem w treści, bo:

Tak więc upload gdzieś (imidższak, instytut magazynowania grafik
czy łotewer) i link.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Ojej, ale wtopa. Ju si poprawiam:

http://img89.imageshack.us/img89/3213/hmhmc.jpg

W dniu 2 maja 2013 00:30 uytkownik Alojzy Pupka-Bumbum <
@alojzypupka> napisa:

**

2013/5/1 Katiuszyn Rewoluty Lepki <krlepki@...>:

Pozdrawiam Ciule z podry i przesyam zdjcie specjalnego pokoju
Prezydenckiego w jednym z hoteli, cakiem interesujcy wystrj:
Towarzyszu! My rwnie pozdrawiamy. Jednake, jeli chcecie nam
co pokaza, to nie zacznikiem czy obrazkiem w treci, bo:

Tak wic upload gdzie (imidszak, instytut magazynowania grafik
czy otewer) i link.

ak mdgr ppk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton -- elektron -- esencjat

"Gwnego rda za naley doszukiwa si w liberalizacji
pogldw i stanowisk odnonie szeregu wanych spraw.
I to zo musimy wykorzeni od podstaw."
- Enwer Hoda na IV plenum KC APP

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Zastanawia mnie tylko czemu nasza gwiazda ucieka z flagi, na tej prowincji
to czasem dziwne rzeczy si spotyka.

W dniu 2 maja 2013 11:56 uytkownik Katiuszyn Rewoluty Lepki <
krlepki@...> napisa:

[...]

Czołem KRL!

Zastanawia mnie tylko czemu nasza gwiazda uciekła z flagi, na tej prowincji
to czasem dziwne rzeczy się spotyka.
Sprała się.

W dniu 2 maja 2013 12:08 użytkownik Katiuszyn Rewoluty Lepki
<krlepki@...> napisał:

Zastanawia mnie tylko czemu nasza gwiazda uciekła z flagi, na tej prowincji
to czasem dziwne rzeczy się spotyka.
Bo to chyba nie jest flaga Mandragoratu, tylko zachodniej obłasti
Zongyi Ludowej, czyli Maozedonii. Trochę to nie na miejscu, żeby
tak podkreślać tożsamość lokalną w apartamencie prezydenckim,
mam nadzieję że tow. Radziecka zrobi z tym porządek.

[...]

Bo to Apartament Prezydenta Wszechzongyańskiego Związku Piłki Wodnej i
Polowania na Jaki dla Sportu Maozedońskiego Okręgu Ludowego. A nie
jakiegoś tam Prezydenta MW.

W dniu 6 maja 2013 15:25 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@...> napisał:

Bo to Apartament Prezydenta Wszechzongyańskiego Związku Piłki Wodnej i
Polowania na Jaki dla Sportu Maozedońskiego Okręgu Ludowego. A nie
jakiegoś tam Prezydenta MW.
Czy godzi się zatem w tak godnym apartamencie podejmować „jakiegoś
tam Prezydenta MW”? Tak, czy owak, kierownika hotelu zdecydowanie
powinna sięgnąć długa ręka sprawiedliwości ludowej.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Bo to chyba nie jest flaga Mandragoratu, tylko zachodniej obasti
Zongyi Ludowej, czyli Maozedonii.
Ahmm nie pomylaem o tym. W takim razie l ju odpowiedni licik i zaraz
tam zrobi porzdek.

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki