Topics

Wandystan: Wolne miejsca w WEK!

krzysiek kura <kurkow1999@...>

Doszła ponownie :) Wszstko z wandejskiej egzystencji tutaj idzie :)
6 sie 2013 20:45, "Podpułkownik Winnicki" <pplk.winnicki@...>
napisał(a):

Przepraszam, jeśli ta wiadomość przyjdzie ponownie; wrzuciłem ją na forum,
a nie wiem, czy w obecnym systemie forum Wandystanu automatycznie
przekierowuje treść na LDMW.

Drodzy i Drogie, oraz odwrotnie!

W związku ze zbliżającą się inauguracją nowego sezonu obwieszczam
uroczyście, że mamy wolne miejsca w Wandisze Erste KlaBe!

Wszystkich miłośników futbolu zapraszam pod adres
http://www.xperteleven.com/?lid=282130 . Należy utworzyć nową drużynę,
jako
że obecnie istniejące, a wolne, zostaną zdegradowane. W tej chwili mamy
trzy wolne miejsca!

Zapraszamy!

http://www.xperteleven.com/?lid=282130

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

"Podpułkownik Winnicki

Oks, dzieki za info.

A towarzysz zdaje sie propiłkarski? Zapraszam do ligi!

napisał(a):

[...]

Większość wolnego cczasu spędzam przy tablecie, więc nie mam warunków
techmicznych :)
7 sie 2013 02:33, "Podpułkownik Winnicki" <pplk.winnicki@...>

napisał(a):

[...]

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Gadanie! Ja też b. często z tableta i w miarę daje radę ;>

napisał(a):

[...]

W dniu 7 sierpnia 2013 09:25 uĹźytkownik krzysiek kura
<kurkow1999@...> napisał:

Większość wolnego cczasu spędzam przy tablecie, więc nie mam warunków
techmicznych :)
System w którym rozgrywana jest WEK, xperteleven, to takie przeglądar-
kowe ustawianie współczynników na mecze, handel piłkarzami etc. Mnie
to średnio jara, więc nie gram (parę razy próbowałem, ale przekonać się
nie mogę), ale myślę że tablet nie jest tu żadną przeszkodą :)

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

krzysiek kura <kurkow1999@...>

Ja myślałem, że jest to coś w rodzaju fify :) Muszę się więc zastanowić :)

**

<kurkow1999@...> napisał:

[...]

"Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji
I to zło musimy wykorzenić od podstaw."
- Enwer Hodża na IV plenum KC APP