/size:21uyz05g

size=200:21uyz05g

⸻ ☭ ⸻

/size:21uyz05g

size=130:21uyz05g

OGŁOSZENIE

/size:21uyz05g

justify:21uyz05g

W związku z upływem przepisowej kadencji Drogiego Lidera,
tow. Prezerwatywa Tradycji Radzieckiego, rozpisane zostaną
wybory na stanowisko prezydenta Mandragoratu. Zgodnie z
wymaganiami ordynacji ogłosiłem

url=http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?p=123832#p123832:21uyz05g

wstępną listę wyborców; zarówno biernych jak i
czynnych, bo tym razem obie listy znów się nie pokrywają.
Proszę o obywatelską kontrolę tego, czy wszystko się
zgadza. Elekcja ruszy po przepisowych siedmiu dniach i
pozaprzepisowych kilku kolejnych mojego zapominalstwa, tak
więc można już zastanawiać się nad startem.

/justify:21uyz05g

(―) & (―) Kolektyw Mandragorski

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123835#p123835.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Jak ma się moje istnienie na liście posiadaczy biernego
prawa wyborczego do mojego nieposiadania obywatelstwa
sarmackiego?

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123923#p123923.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Kurde, przegapiłem to. W wewnętrznych przepisach, którymi
kierowałem się przy tworzeniu list, czynne i bierne
uzależnione jest tylko od obywatelstwa wandejskiego.
Zgodnie z konstytucją KS, nie można pełnić funkcji bez
obyw. sarmackiego ale nie ma ani słowa o startowaniu w
wyborach lokalnych, więc nawet jakby was wybrano, nie
moglibyście tylko objąć stołka. Ale obywatelstwa MW
odebranego nie macie, stąd wisicie w wykazie. Nie wiem czy
to właściwa interpretacja, ale tak to zadziałało.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123928#p123928.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Alojzy Pupka:
[...]
Formalnie rzecz biorąc, „obywatelstwo wandejskie

jest

odbierane

przez Prezydenta

w przypadku utraty obywatelstwa sarmackiego” (Konstytucja
MW). Ze swojej strony proponowałbym (wreszcie) odzyskać
obywatelstwo sarmackie, ponieważ Konstytucja Księstwa
Sarmacji jest tu jednoznaczna. I tak towarzyszkę wolna
elekcja ominęła, to przynajmniej zdąży na wybory. ;-)

--
Helwetyk

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123943#p123943.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Głos na KPS(w) trzeba oddać!

--
KCS

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123944#p123944.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Praktyka dotąd była taka, żeby nie odbierać osobnym
postanowieniem w przypadku utraty obywatelstwa KS. W DP
brak, czy to z okresu prezydentury tow. Lepkiego czy to
mojej. Z takich przypadków chyba jeszcze Perun stracił.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123958#p123958.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Helwetyk:
Ze swojej strony proponowałbym (wreszcie) odzyskać
obywatelstwo sarmackie, ponieważ Konstytucja Księstwa
Sarmacji jest tu jednoznaczna.
I tak nie mam zamiaru kandydować na prezia, więc
odzyskiwanie nie jest jakimś moim większym priorytetem.
Wolę raczej poczekać, aż wreszcie będzie można pełnić
funkcje publiczne w prowincjach bez posiadania obywatelstwa
sarmackiego.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123989#p123989.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Nie będę się wtrącać prezydentowi w jego działanie,
ale jak tak to imo należałoby w takim razie zmienić w
konstytucji MW z odbiera na może odebrać, bo bez tego to
wygląda na działanie nie tyle mimo, co wbrew naszemu
własnemu prawu.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=123992#p123992.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Znaczy nie chodziło mi o to, że nie odbieram (wbrew
literze prawa), tylko że utrata "rozumie się sama
przez się" i nie ma co mnożyć postanowień, jak jest
utrata sarmackiego, to znaczy że wandejskie też utracił.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124005#p124005.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Towarzyszu prezydencie, nie chcę w tym zakresie robić
jakiejś samowolki, czy w ogóle działać na własną
rękę, dlatego proszę o jasne polecenie wasze: rozumiem
że tow. tow. Wileńską oraz Peruna mam traktować jak nie
posiadających obywatelstwa MW, pozbawić wandejskiego
systemowego obywatelstwa i wykreślić z list wyborców?

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124012#p124012.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

justify:10he0xi6

Ależ to bezsensowne działanie, pozbawiać kogoś
obywatelstwa MW tylko dlatego, że tam gdzieś w sarmacjach
ktoś powiedział: "no pierdolę, nie mam zamiaru
więcej się tu obywatelić"... Tym bardziej jeśli
mowa o zasłużonych obywatelach. To takie troszeczkę
demotywujące.

/justify:10he0xi6

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124086#p124086.
[...]

Tak. Takie wymogi prawne.

[...]
Stąd też idiotyzm "rzucania obywatelstwem". Jak
ktoś nie chce się udzielać, to po prostu się nie
udziela. Demonstracyjne, dramatyczne rzucanie obywatelstwem
jest mało praktyczne i bezmyślne. Dodam, że jeżeli
przejdzie proponowana zmiana, sytuacja się zmieni.

Dodam, że ubolewam przede wszystkim nad przypadkiem tow.
Wileńskiej, w przypadku tow. Peruna tak czy inaczej mamy
ostry atak nikłej aktywności, całkiem zrozumiałej
zresztą w obliczu realowych wydarzeń...

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124114#p124114.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

JA PIERDOLĘ PRZESTAŃCIE WRESZCIE Z TYMI GWIAZDKAMI.

Jeszcze gdzie jak gdzie, ale w Wandystanie taka cenzura to
herezja.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124156#p124156.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

PTR:
Dodam, że ubolewam przede wszystkim nad przypadkiem tow.
Wileńskiej
Akurat w moim przypadku, to samo przyjęcia obywatelstwa po
inkorporacji to był z mojej strony błąd. Skoro na
początku deklarowałam, że mam zamiar działać w
Wandystanie bez obywatelstwa sarmackiego, to będę
właśnie tak działała, chociażbym miała naprawić swój
wcześniejszy błąd, i już więcej nigdy o obywatelstwo
się nie ubiegać. W końcu, można

ja-m:
tak naprawdę olać wszelkie odgórne władze, wszelkie
stanowiska, i działać na rzecz prowincji w sposób
oddolny, na zasadzie zawiązujących się w celu realizacji
danego zadania nieformalnych grup. Tak jak np. ostatnio
tworzone są systemy informatyczne dla Mandragoratu
Wandystanu, gdzie formalnie nikt je tworzący nie zajmuje
absolutnie żadnego stanowiska. Na szczęście, dla wielu
spraw (a może nawet żadnej?) nie potrzeba oficjalnej
państwowej akceptacji.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124182#p124182.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Fakt. Wandystan to Wandystan jednak...

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124183#p124183.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

O przepraszam, zapomniałem poinstruować towarzysza ATW,
że w Wandystanie kurwa, pierdole, jebać, chuj itd to nie
są wulgaryzmy tylko słowa codziennego użytku. Więc nie
gwiazdkujemy itd. W Sarmacji centralnej niestety panuje inna
kultura i tam te zwyczajne słowa wykrzyknienia, przecinki
itd są traktowane jako wulgarne, dlatego z przykrością
musimy je gwiazdkować, lub karać za wykroczenia. TU NIE.

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124285#p124285.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Teraz mi to mówicie towarzyszu... :P

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124335#p124335.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

KR Lepki:
W Sarmacji centralnej
Bardziej to jednak północnej… ;-)

--
Helwetyk

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124357#p124357.
[...]

Bardziej to jednak północnej… :P Federacja jest w nas,
choć chcielibyście ją zdusić, unitarystyczne świnie.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Wybory prezydenckie pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12203&p=124359#p124359.

http://prawo.sarmacja.org/akt,6284.html