Topics

Wandystan: Wypierdalac!

Ola Kaarina Isadora Hughson

W dniu 29 grudnia 2014 22:04 użytkownik Stru struszynski@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

I co?

Zabiliście już LDMW całkiem?

Struszyński piszący e-maile w HTML.
Nie o taki Wandystan mój dziadek walczył.

"Gromosław Struszyński

Wanda wie, w czy

W dniu 29 grudnia 2014 22:08 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson f.helyanvy@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> Struszyński piszący e-maile w HTML.
> Nie o taki Wandystan mój dziadek walczył.

Wanda wie, jak to zasrane gówno działa. Piszę na jakimś cholernym urządzeniu monarchofaszystów. Właśnie uciekłem z celi, gdzie mnie trzymają.

--
Towarzysz Struszyński,
gg: 12777250

Tow. Radziecki

Czołem Stru!

Wanda wie, jak to zasrane gówno działa. Piszę na jakimś cholernym urządzeniu monarchofaszystów. Właśnie uciekłem z celi, gdzie mnie trzymają.
Long time not sea.

LDMW jest martwe, bo wszyscy siedzą i gadają na Gierku. Dopadły nas
forumy (a właściwie czany, w dodatku całkowicie własnej roboty).
Zachęcam (a raczej zobowiązuję) do zajrzenia:
http://skok.wandystan.eu/

Jak chcecie, to mogę wam zrobić jakiś skrót z info co się aktualnie dzieje.

--
PTR

Tow. Radziecki

Czołem Rhadmor!

Struszyński piszący e-maile w HTML.
Nie o taki Wandystan mój dziadek walczył.
Nie opowiadajcie bzdur, przecież wiadomo, że to wy jesteście własnym dziadkiem.

--
PTR

Alojzy Pupka

W dniu 29 grudnia 2014 22:08 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson
f.helyanvy@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

Struszyński piszący e-maile w HTML.
Nie o taki Wandystan mój dziadek walczył.
Trochę lol, bo wasz post też przyszedł w html.
Przyganiał ob. kocioł tow. garnkowi, a sam smoli?
:>

W dniu 30 grudnia 2014 04:02 użytkownik Alojzy Pupka alojzypupka@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> [...]

> Nie o taki Wandystan mój dziadek walczył.

Trochę lol, bo wasz post też przyszedł w html.
Przyganiał ob. kocioł tow. garnkowi, a sam smoli?

Nie mogę znaleźć opcji w gmailu, coby przełączyć na normalny format.

Ta strona zalinkowana przez PTR albo nie działa [ w sensie, to co ma
się pokazac, nie pokazuje], albo wpuszcza w pętlę logowania.
Chciałam założyć nowy temat ale ni chuja sybir.
BTW, macie złe dane osobowe.

Czołem Rhadmor!

Nie mogę znaleźć opcji w gmailu, coby przełączyć na normalny format.
Przy odpowiadaniu po prawej stronie strzałeczka w dół i funkcja "Tryb
zwykłego tekstu".

--
PTR

Tow. Radziecki

Czołem Rhadmor!

Ta strona zalinkowana przez PTR albo nie działa [ w sensie, to co ma
się pokazac, nie pokazuje], albo wpuszcza w pętlę logowania.
Chciałam założyć nowy temat ale ni chuja sybir.
SOA#1 i to od sporej grupy ludzi. Z czego korzystacie? Poczyśccie
ciasteczka na wszelki wypadek, czasami faktycznie powodują konflikty.
Spróbujcie

BTW, macie złe dane osobowe.
W sensie tow. Wziernik Fał ma, czy kto?

Czołem Ja,

SOA#1 i to od sporej grupy ludzi. Z czego korzystacie? Poczyśccie
ciasteczka na wszelki wypadek, czasami faktycznie powodują konflikty.
Spróbujcie
(za szybko wysłałem)

... spróbujcie zalogować się niezależnie na wandystan.eu i potem w
osobnej karcie wejść na SKOK - powinniście być zalogowani bez
autoryzacji.

W dniu 30 grudnia 2014 22:26 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
ks.radetzky@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:
Czołem Rhadmor!
Kurwa. Tylko nie to.

SOA#1 i to od sporej grupy ludzi. Z czego korzystacie?
Oficjalna przeglądarka sygnowana logo Precelkhandzkiego Stowarzyszenia
Braci Położników i Pielęgniarzy SROM, o tej samej nazwie.

http://www.sarmacja.org/mieszkaniec/profil/A3175