Topics

Podsumowanie listopada i ważna proklamacja

Helmut Walterycz

W dniu 22.12.2018 o 17:10, Paulina Laura Emilia pisze:
W dniu 23.11.2018 o 18:38, Paulina Laura Emilia pisze:
Ponieważ jedyny post jaki wysłano na LDMW w miesiącu listopadzie to mój o Arianie Grande, postanawiam o zmianie nazwy państwa na *Arianat Grandystanu*.
Ponieważ mam zamiar grzebać w kodzie stron MW, a akcja arianistyczna zaczęła już mnie nudzić, została ona zakończona.
Niezależna komisja donosi, że w związku z tą radosną wieścią Sborna pokonała Elderlandczyków.

Niemniej, grupa poszukiwawcza KPS(w) rusza na poszukiwania towarzysza Pupki, który przez cały czas Arianatu się nie odezwał...

HW

Jezus Ipanienko

no i gicior, może kiedyś wrócę i poklikam coś w MW [JPII]

sob., 22 gru 2018 o 17:10 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

Polyna

[...]

W dniu 23.11.2018 o 22:41, Helmut Walterycz pisze:
Jak towarzyszka nie czyta prasy to zalecamy wizytę w najbliższym tzw. kiosku Ruchu lub innym punkcie kolportażu...
Co to jest „prasa”? Jakiś przestarzały odpowiednik portali plotkarskich?

W dniu 23.11.2018 o 18:38, Paulina Laura Emilia pisze:
Ponieważ jedyny post jaki wysłano na LDMW w miesiącu listopadzie to mój o Arianie Grande, postanawiam o zmianie nazwy państwa na *Arianat Grandystanu*.

Strona główna Arianatu została już uaktualniona i został wgrany na nią nowy nagłówek. A teraz możecie kontynuować swoje niezainteresowanie Wand… Grandystanem.
Jak towarzyszka nie czyta prasy to zalecamy wizytę w najbliższym tzw. kiosku Ruchu lub innym punkcie kolportażu...

Wandosławię,

Blixa Bargeld

Polyna