Topics

Wniosek do Drogiej Liderszy

Polyna

W dniu 16.12.2018 o 21:54, Helmut Walterycz pisze:
Droga Liderszo!
W imieniu członków KPS(w) z Las Vandas, Chęci Robotniczej, Ustępowa, Postępowa, Pepeszowa Wielkiego Anhaltu, Sigmarstadt jak i Kalaposembervaros aplelujemy do Towarzyszki Prezydenty, aby na czas świecczenia Grosse Nacht Gluck przywrócić Wandejski Panteon na stronę główną Mandragoratu.
Informuję, że przyjęłam wniosek do wiadomości, gorąco go popieram i wpisałam go już do kalendarza na kwiecień.

Thank U, next.

[...]

Zebrani w Jurcie Urbana na tradycyjnym partiodniu Stowarzyszenia Działaczy i Inżynierów im. Kanału Morvan-Acjo potrzebujemy wsparcia w przeżywaniu tego okresu w duchu wandyzmu-żenadyzmu aby czynem wspierać ludową ojczyznę.

Z góry wandosławimy na rzecz pozytywnego rozpatrzenia naszego wniosku

kakaowe oczko

Stowarzyszenie Działaczy i Inżynierów im. Kanału Morvan-Acjo