[Dreamland] Zaproszenie na koronację

Mat Max ze Ślinianek

W imieniu Jego Królewskiej Mości
Roberta II Fryderyka
oraz całego Dworu Królewskiego

mamy zaszczyt zaprosić
Drogą Liderkę Prezydentkę Wandystanu
towarzyszkę Polynę
wraz z mieszkańcami Mandragoratu Wandystanu

na uroczystą
Ceremonię Koronacji
Jego Królewskiej Mości
Roberta II Fryderyka
na króla Dreamlandu i Scholandii

która odbywać się będzie w Sali Tronowej
Pałacu Królewskiego Ekhorn
dnia 26 stycznia 2019 roku od godziny 15.

--
Mat Max ze Ślinianek
Ambasador KD w MW

Alojzy Pupka

śr., 23 sty 2019 o 22:27 Mat Max ze Ślinianek <matikula9@...> napisał(a):

wraz z mieszkańcami Mandragoratu Wandystanu
Postaram się przybyć, być może z opóźnieniem.

dnia 26 stycznia 2019 roku od godziny 15.
Czy możliwe będzie uczestnictwo za pomocą irca, czy konieczne będzie
korzystanie z niewygodnej i złej platformy dla graczy?

Czy możliwe będzie uczestnictwo za pomocą irca, czy konieczne będzie
korzystanie z niewygodnej i złej platformy dla graczy?
Nie narzekajcie na niewygodne i złe platformy dla graczy. Ja ostatnio miałam szanse obejrzeć Operación Triunfo Gala Eurovisión tylko dlatego że ktoś ją piracko strimował na Tłyczu…

sob., 26 sty 2019 o 13:28 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Operación Triunfo Gala Eurovisión
Boję się pytać...

Bruthus Perun

Się porobiło...

WPRD Towarzyszki!

śr., 23 sty 2019, 22:27: Mat Max ze Ślinianek <matikula9@...>
napisał(a):

[...]

sob., 26 sty 2019 o 13:54 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

Się porobiło...
Życie pisze najbardziej niespodziewane scenariusze.

WPRD Towarzyszki!
Wprd, co tam u was dobrego?

Mat Max ze Ślinianek

On Sat, Jan 26, 2019 at 01:25 PM, Alojzy Pupka wrote:
wraz z mieszkańcami Mandragoratu Wandystanu
Postaram się przybyć, być może z opóźnieniem.
Z tego co widzę na forum, właściwa koronacja zacznie się dopiero około dziewiętnastej.

dnia 26 stycznia 2019 roku od godziny 15.
Czy możliwe będzie uczestnictwo za pomocą irca, czy konieczne będzie
korzystanie z niewygodnej i złej platformy dla graczy?
Jak to ostatnio często w Dreamlandzie bywa, aby zachować _decorum_, główna część uroczystości odbywać będzie się na forum. Równolegle planowane są spotkania nieoficjalne, które będą zarówno na IRC, jak i na Discordzie.

Pozdrawiam,
Mat Max von Salvepol

Boję się pytać...
Morda w kubeł.

Swoją drogą, jak donosi Dziennik Eurowizyjny, wandejska formacja Fatal Error <https://wandystan.eu/w/Encyklopedia::FATAL_ERROR>, posiadająca „błogosławieństwo” lidera grupy AWS (tak, wiem, niewandnie xD) wygrała głosowanie w I rundzie drugiego ćwierćfinału preselekcji węgierskich, zdobywając 45 punktów. Widzę że tow. Ipanienkowi robi się ostra konkurencja!

(sos: https://dziennik-eurowizyjny.pl/2019/01/27/dwoch-nowych-uczestnikow-eurowizji-2019-michela-z-malty-i-bilal-z-francji-oto-wyniki-sobotnich-preselekcji/)

sob., 26 sty 2019 o 14:18 Mat Max ze Ślinianek <matikula9@...> napisał(a):

Z tego co widzę na forum, właściwa koronacja zacznie się dopiero około dziewiętnastej.
Uprzejmie donoszę Ludowi Pracującemu, że miałem przyjemność
reprezentować Mandragorat Wandystanu na ceremonii koronacji i złożyć
gratulacje. Zamierzam również wpisać do księgi z gratulacjami życzenia
pomyślności.

AWS
za mocne xD