Topics

Reaktywacja obywatelstwa

Jezus Ipanienko

Dzienkuwa za bohaterską walkę na froncie de-stonka_ziemniaczana-owania
stron wandejskich!

W wolnej chwili popołudniowej ogarnę jeszcze raz czy wszystko prykajet.

pon., 28 sty 2019 o 22:56 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

pon., 28 sty 2019 o 22:26 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

Informuję że z pomocą tow. Pupki udało się problem zlikwidować.
Nooo, ja to głównie próbowałem, poruszając się jak w ciuciubabce,
zidentyfikować co w zasadzie się dzieje. Likwidowanie to wyłączna
robota towarzyszki Prezydentki.

A właściwie zworkaroundować wokół buga pewnej
przeglądarki_z_Mountain_View (pod Fx wszystko działało jak trzeba).
Tak było. Towarzysz Ipanienko co prawda twierdził że sprawdzał w innym
brałzerze, ale pewnie nie był to lisek – a wszystko co nie jest
liskiem jest już teraz, niestety, blinkiem (czyt.: chromem). W związku
z tym uprasza się towarzysza Ipanienkę o potwierdzenie. I usunięcie
ciach przed zalogowaniem.

[...]

Czy naprawić, to nie wiem, ale na pewno będę mógł ją przeorać w celu
zdebugowania i może namierzę problem. Jedno co dobre, to że
przynajmniej mnie samemu nie działa, więc mogę na sobie potestować...
Informuję że z pomocą tow. Pupki udało się problem zlikwidować.

A właściwie zworkaroundować wokół buga pewnej przeglądarki_z_Mountain_View (pod Fx wszystko działało jak trzeba).

niedz., 27 sty 2019 o 17:20 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Myślicie że uda się wam to naprawić? Bo u mnie całe logowanie do Wandei
działa, więc ciężko mi dojść do tego co może być źle.
[...]

Natomiast do WL się przelogować z głównej wciąż nie mogę. Schemat
dokładnie taki sam jak u Ipanienki – przekierowanie z WL mówi „dokończ
autoryzację”, pierwsze kliknięcie bez skutku, drugie wywala błąd. Coś
musi być spierdolone po stronie Wandei, ale spoza domu tego nie
zgłębię ;/
Myślicie że uda się wam to naprawić? Bo u mnie całe logowanie do Wandei działa, więc ciężko mi dojść do tego co może być źle.

niedz., 27 sty 2019 o 16:53 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

W dniu 27.01.2019 o 16:21, Jezus Ipanienko pisze:
Inne brałzery też nie działają ,_,

Może to pomoże: trzeba 2x kliknąć dokończ logowanie (za pierwszym razem
wraca na to samo miejsce) i wtedy pojawia się błąd.
Wyczyściłam właśnie z serwera wszystkie pliki sesji.

Spróbujcie wyczyścić ciastka i zalogować się jeszcze raz?
Problem z niemożnością zalogowania w ogóle (na głównej) ustąpił u mnie
po tych ciachach. Zresztą w ogóle to było na pewno z ciastkami właśnie
związane, bo mi się dwa ustawiły, jedno z kropką na początku, drugie
bez – i najwyraźniej to mieszało.

[...]

(przy okazji padł też rss WL, więc to też będę musiał naprawić)

[...]

niedz., 27 sty 2019 o 01:55 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 27.01.2019 o 01:53, Alojzy Pupka pisze:
Jakby co w ciągu dnia mogę raczej wspomóc w szukaniu problemu, bo
teraz jestem poza domem i nie wiem nawet jak to derobaczkować ;/
Kufa, tu by mi się przydała w sumie szklana kula, bo sama nie wiem jak
to odrobaczkować.

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

[...]

niedz., 27 sty 2019 o 00:06 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Can't reproduce.

Ktoś jeszcze spotyka się z takim problemem?
W przeglądarce gdzie miałem ciacha po staremu wszystko spoko, ale w
innej nie jestem w stanie się zalogować w ogóle – nie tylko odsyłany z
WL, ale też na dziko, z samego wandystan.eu
Jakby co w ciągu dnia mogę raczej wspomóc w szukaniu problemu, bo
teraz jestem poza domem i nie wiem nawet jak to derobaczkować ;/

Jezus Ipanienko

Spróbuję jeszcze z innego brałzera i dam znać.

niedz., 27 sty 2019 o 00:06 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 26.01.2019 o 23:34, Jezus Ipanienko pisze:
Będę wdzięczny za wsparcie!
[...]

sob., 26 sty 2019 o 23:23 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 26.01.2019 o 23:21, Jezus Ipanienko pisze:
Ciągle jestem stuck on dokończ logowanie -> nie udało się zalogować. ,_,
Gdzieś po północy sprawdzę co może być nie tak. Bo akurat jeżeli po
'dokończ logowanie' wyskakuje 'nie udało się zalogować' to widocznie ja
coś zjebałam…

[...]

sob., 26 sty 2019 o 23:06 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 26.01.2019 o 23:01, Jezus Ipanienko pisze:
Kurła, dlaczego nie mogę zalogować się w Wandei? Me no likey.
Pewnie przez to upgrade PHP.

Spróbujcie wyczyścić ciastka na wandystan.eu.

[...]

sob., 26 sty 2019 o 14:20 Mat Max ze Ślinianek <matikula9@...>
napisał(a):

On Sat, Jan 26, 2019 at 01:09 PM, Jezus Ipanienko wrote:

Na mocy działań oddolnych, ja Jezus Ipanienko niniejszym przywracam sobie
obywatelstwo Mandragoratu Wandystanu, co wchodzi w życie w momencie
wysłania niniejszej wiadomości na Listę Dyskusyjną Mandragoratu
Wandystanu.
Ale muzyka nadal będzie, mam nadzieję? ;)

Wypierdalać! (-) JI
--
Wprd,
Mat Max ze Ślinianek

--
[...]

Nie przegapiłem, tylko akurat byłem zbyt wypalony
Wypalony jak lasy Amazonii po kadencji Żaira Bołsonaru.

Brzmi jak plan, kiedyś się to zaimplementuje. A żeby było zauważone,
to można dać nie na jeden dzień, a np. na tydzień.
Obecnie w Wandystanie żeby ktokolwiek zauważył musiałoby być na miesiąc.

Przestarzała wersja pehape i zjebane łączenie z bazą, czy coś innego?
Apgrejdli nam domyślną wersję PHP i na niej Wandea już nie działała. Musiałam dorzucić compatibility layer i parę rzeczy pozmieniać.

sob., 26 sty 2019 o 13:31 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Iwęt też przegapiłeś…
Nie przegapiłem, tylko akurat byłem zbyt wypalony żeby się albo
zachwycać, albo protestować i rozdzierać szaty, heheh.

Chciałam zrobić tak żeby nagłówek Arianatu pokazywał się w urodziny
Ariany Grande, ale mi się nie chciało.
Brzmi jak plan, kiedyś się to zaimplementuje. A żeby było zauważone,
to można dać nie na jeden dzień, a np. na tydzień.

(...) tak jak nikt nie zauważył że przez parę dni Wandea Ludu leżała xD.
Przestarzała wersja pehape i zjebane łączenie z bazą, czy coś innego?