Topics

Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka

niedz., 10 lut 2019 o 01:26 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

wt., 5 lut 2019 o 09:05 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Chyba żeby go zamiast Prezydenta, ale taka monarchizacja mi się zbytnio nie podoba...
A mi tak <3
Tbh ja również nie czuję jakiejś awersji do przejawów (tfu)
monarchiczności. Monarchofaszyzm nie przejawia się w rządach
jednostki, ani nawet w mniej lub całkiem niedemokratycznej legitymacji
czy w braku kadencyjności. Wandyzm-żenadyzm nie przejawia się w
forsowaniu demokracji na każdym szczeblu i etapie. Restytucja
mandragoratu nie powinna być wykluczana ze względu na brzydkie
skojarzenia i na to że „a bo jakiś burżuj zaraz powie że jesteśmy
wsteczni”.

Inna sprawa, to że jak na razie do takiego rozwiązania nie jestem
przekonany, a tym bardziej nie wyklarowała mi się w głowie jakaś
konkretna wizja implementacji, więc z konkretnymi projektami nie będę
(przynajmniej póki co) wybiegał przed szereg.

[...]

Polyna <polyna@...>

On Mon, Feb 4, 2019 at 11:14 PM, Alojzy Pupka wrote:

Nie no, nieprzypadkowo podałem formę żeńską.
Już myślałam że wiecie co.

Zresztą jakby wskrzeszać
instytucję, to trzeba by ją było przeskalować do naszej obecnej
liczebności i nie bawić się w BIFURKACJĘ.
Właściwie w skali adekwatnej do naszej liczebności to jeszcze dodatkowy urząd Mandragora jest w ogóle niepotrzebny. Chyba żeby go zamiast Prezydenta, ale taka monarchizacja mi się zbytnio nie podoba...

pon., 4 lut 2019 o 22:14 Polyna <polyna@...> napisał(a):

A bimandragorem zostaniecie oczywiście, żeby tradycji stało się zadość,
wy :>.
Nie no, nieprzypadkowo podałem formę żeńską. Zresztą jakby wskrzeszać
instytucję, to trzeba by ją było przeskalować do naszej obecnej
liczebności i nie bawić się w BIFURKACJĘ.

Polyna <polyna@...>

Widziałbym zatem sezonowo (co kadencję) ogłaszany moment
zgłaszania kandydatów, a w razie braku zgłoszeń proste głosowanie nad
wotum zaufania w Churale.
Okej, nawet robi sens.

Albo, ewentualnie, przywrócenie urzędu Mandragora (Mandragorki).
A bimandragorem zostaniecie oczywiście, żeby tradycji stało się zadość, wy :>.

pon., 4 lut 2019 o 19:41 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):
No ja jestem już po dwóch pełnych kadencjach. Wypełniałem swoje
obowiązki wobec Matczyzny najlepiej jak umiałem, no ale nie byłem
najlepszym preziem MW tak więc nie spieszy mi się po stołki. ,_,
Ja tam w ogóle nie ogłaszałbym jakiegoś wielkiego poszukiwania
kandydatów – mamy w końcu bardzo dobrą Wrezydentkę. Ale warto
zastanowić się, jak to zalegalizować, jaką ustalić na przyszłość
regułę. Na ten moment najbardziej mi pasuje wizja pozostawienia
określonej czasowo kadencji i lekkiego przeformułowania reguł
wyborczych, dopasowania ich do realnej sytuacji, która jest taka że
tłumy się na stołek nie pchają, a z pracy Liderszy jesteśmy
zadowoleni. Widziałbym zatem sezonowo (co kadencję) ogłaszany moment
zgłaszania kandydatów, a w razie braku zgłoszeń proste głosowanie nad
wotum zaufania w Churale.

Albo, ewentualnie, przywrócenie urzędu Mandragora (Mandragorki).

Jezus Ipanienko

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

czw., 31.01.2019, 16:40: Polyna <polyna@...> napisał(a):

No i co z tym robimy?

A ktoś chce ode mnie ten stolec? Możemy zrobić wybory jeżeli znajdzie
się ktoś kto ma więcej chęci do roboty niż ja.
Szczerze to wątpię w kontrkandydatów i nie miałem zamiaru jakoś specjalnie
wzywać do wyborów – ale coś jednak z tą sytuacją powinniśmy zrobić. Padły
propozycje zmiany systemowej, myślę że wszystkie są do rozważenia. Doraźnie
można np. podjąć uchwałę w sprawie przedłużenia kadencji. O tego rodzaju
działania mi chodziło.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Not anymore..

czw., 31 sty 2019, 16:40: Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 31.01.2019 o 16:32, Alojzy Pupka pisze:
[...]

On Mon, Jan 28, 2019 at 05:26 PM, Jezus Ipanienko wrote:

Towarzyszki i Towarzysze, właśnie żem zauważył, że technicznie kadencja tow. Polyny na stolcu prezydenckim powinna była minąć 27 XI 2018. (...)

No i co z tym robimy?

-- ppłk Pupka

Alojzy Pupka

pon., 28 sty 2019 o 18:17 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

A powiedzcie, gdzie można przeczytać jakąś ostatnią historię MW?
W tym samym miejscu co i dawniejszą, czyli nigdzie, bo nikt nigdy nie
próbował spisać. Ale w skrócie wyglądała ona tak: zdychaliśmy,
zdychaliśmy, inkorporowaliśmy się, deinkorporowaliśmy, a teraz znowu
zdychamy.
Nooo, w sumie mniej więcej tak to było. Niepodległość nam nie służyła
więc weszliśmy w ponowną unię z KS (za księciowania Khanda), która
była bez wątpienia obopólnie korzystna, bo funkcjonowała realna
dynamika, tarcia między centralą a Wandystanem i to się świetnie
sprawdzało. Ale potem, po zawirowaniach monarszych, na tronie zasiadł
wyjątkowo dwulicowy typek, który razem z kliką zielonostoliczkowców
postanowił pozbyć się wulgarnego wrzoda mówiącego brzydkie słowa i
krzyczącego coś o likwidacji monarchii. No i jak postanowił tak
zrobił, więc po nakręcanej celowo eskalacji nie było innej drogi niż
szalupa ratunkowa. A teraz tak sobie dryfujemy, czasem całkiem
aktywnie, a czasem zupełnie na martwym ciągu. Bliżej nam obecnie do
Dreamlandu, który swoją obecną kondycję państwa wciąż w permanentnym
kryzysie, ale nie – jak my – na krawędzi wymarcia, zawdzięcza w pewnym
stopniu (imho całkiem sporym) wpływom wandejskim.

Wypierdalać!

pon., 28 sty 2019 o 18:59 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

A tak wbrew SRODO, zrobiłby ktoś listę dla mnie, żebym zakumał więcej
nazwisk?
Towarzyszkę Polynę już chyba poprawnie identyfikujecie, a towarzyszka
Ola kiedyś była nazywana, nie bez nuty złośliwości,
ni-to-psem-ni-to-wilkiem. Ale to dawne dzieje. Poza tym udziela się
towarzysz Jezus (bez przeszłości starowandejskiej), tow. Helmut
Walterycz (chyba pamiętacie) i jak nie ma akurat jakiejś chandry i
focha na mikronacje w ogóle (jak teraz) to tow. Radziecka. Tow.
Michaelus (d. Sosnowiecki) po okresie wznowionej silnej aktywności
obecnie zminimalizował zaangażowanie do poziomu praktycznie samej
zabawy w v-piłeczkę. Tow. Zwell (d. Ivo Folvil, Ingaawar) odpłynął
chyba w ostatnim czasie w real dość mocno.

Tyle obywateli tzw. aktywnych – uprawnionych do głosowania w wyborach.
Pasywnymi (takimi którzy ani nie zrzekli się obywatelstwa, ani nie
utracili go kiedy jeszcze było to możliwe, ale ze względu na
zniknięcie nie są liczeni do frekwencji w wyborach) są jeszcze Wander
(który chyba nawet bywa w S***cji) oraz zupełnie zrealizowani Grigorij
i Lepki.

Z ciekawostek w temacie zmian danych osobowych, ostatnio pojawiło się
na liście zaproszenie na koronację Roberta II Fryderyka na Króla
Dreamlandu. Nie uciekając się do nazwiska, którego wspomniany stara
się obecnie unikać, powiem tyle, że sponsorują go literki R, C oraz A.

Może byście chcieli sobie przywrócić obywatelstwo, tow. Anarchio Napalmie?

I jak się wyłącza podwójne maile?
Włazicie sobie w preferencje:
https://groups.io/account?page=prefs
I tam na dole jest opcja wyboru czy się chce dostawać kopie własnych postów ;)

Bruthus Perun

Ale już się nie wstydzicie? ;) Chyba że coś pojebałam.

W...

pon., 28 sty 2019, 19:14: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

B0044

pon., 28 sty 2019, 18:59: Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

Wando!

A tak wbrew SRODO, zrobiłby ktoś listę dla mnie, żebym zakumał więcej
nazwisk? I jak się wyłącza podwójne maile?

W...

pon., 28 sty 2019, 18:17: Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 28.01.2019 o 18:05, Bruthus Perun pisze:
[...]

Bo ja kojarzę tylko Tow. Pupkę.
Bo tylko on nie zmienił nigdy danych osobowych. Ale wszyscy oprócz tow.
Ipanienki to starzy Wandejczycy, ja np. urodziłam się w 2005 roku, po
drodze wydałam taśmy (nie, nie mikstejpy), napisałam stronę główną i z
17 razy się fochnęłam.

napisał(a):

[...]

Towarzyszu Perunie, mnie nie znać!?!!

pon., 28 sty 2019, 18:06: Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

A powiedzcie, gdzie można przeczytać jakąś ostatnią historię MW? Bo ja
kojarzę tylko Tow. Pupkę.

Wypierdalać!

pon., 28 sty 2019, 17:51: Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

pon., 28 sty 2019 o 17:33 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

Uważam jednakowoż, że nie ma sensu robić wyborów prezydenckich a i
samej tow.
Polynie należy udzielić bezterminowej kadencji prezydenckiej za
nieustającą
wierność Wandejskiej Matczyźnie, stanie na Jej czele czy deszcz czy
słońce

Echhhhhhh, a potem w Dreamlandzie mówią że jesteśmy smutnym fapcircle.
...ewentualnie „popierdółką”, heh heheh.

No bo w sumie, jesteśmy xD.
No nie, nie jesteśmy. Jesteśmy klubem mikronacyjnych nestorów i
nestorek, co jednocześnie wciąż lubią te całe ramki „mikronacji”, ale
i nie są w stanie ich traktować bez dystansu. No i czasu mało, no i
siły nie te. Kiedyś taka była ztcp taka Erboka np., tyle że z mniej
fajowskimi ludźmi i w ogóle jakaś dziwaczna.

A co do meritum, to o ile uważam że tow. Polyna jest bardzo dobrą
Wrezydentką i zdecydowanie popieram jej dalsze rządy, o tyle imho nie
powinniśmy jednak całkowicie rezygnować z trybu kadencyjności
prezydentury. Mamy tutaj sinusoidę aktywności i ilości aktywnych,
zawieszanie całej odpowiedzialności na zawsze na jednej osobie jest
trochę obciążające, a tak istnieje jakikolwiek cykl, czasem można
zmienić się na fotelach, a czasem nawet nie – a mimo to uzyskać nową
motywację do działania dzięki reelekcji. Chyba żebyśmy zrobili z
towarzyszki Mandragorkę i dali jej do tego uprawnienia po. Drogiej
Liderki trochę na zasadzie na jakiej działa obecnie Churał, to jest
dopóki nie pojawi się ktoś chętny do przejęcia pałeczki i nie zgłosi
wniosku o zorganizowanie wyborów.

[...]

Ładna eufemizacja.

A co do meritum, to o ile uważam że tow. Polyna jest bardzo dobrą
Wrezydentką
…która nic nie robi, ale w sumie u nas to OK xD.

Bruthus Perun