Topics

Postanowienie Prezydentki o wypowiedzeniu wojny

Alojzy Pupka

śr., 13 mar 2019 o 23:04 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Co za grupka?
twarzoksiążkowa, https://www.facebook.com/groups/Micronations/ - kiedyś się zapisałem, długo obserwowałem ale ostatecznie wymiękłem i wyłączyłem powiadomienia.
Aaaa, to znam. Faktycznie jakieś takie rzeczy tam się
odwziernikowywały, ale zapomniałem, bo powiadomienia same mi się już
dawno wyłączyły. Ehh, przypomniała mi się legendarna lista dyskusyjna
LoSS (Ligi Państw Secesjonistycznych) i wysoka aktywność głowy
STRATHCLYDE, która była oburzona przejazdem przez ich terytorium
jakiejś realowej grubej ryby – nie pamiętam już czy papieża, czy
prezydenta Stanów, czy czegoś w ten deseń. Heh, heheh.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Co za grupka?
twarzoksiążkowa, https://www.facebook.com/groups/Micronations/ - kiedyś się zapisałem, długo obserwowałem ale ostatecznie wymiękłem i wyłączyłem powiadomienia.

Z drugiej strony INDOnezja versus wandySTAN – to ostatnio w modzie.
Tylko trzeba uważać żeby nam drzewek nie zniszczyli:

https://u.wandystan.eu/wkeap.jpg

śr., 27 lut 2019 o 22:45 Polyna <polyna@...> napisał(a):

https://www.nme.com/news/music/ed-sheeran-and-ariana-grande-songs-dubbed-pornographic-and-banned-in-indonesia-2454693
No faktycznie trochę słabo, ale z tym sziranem (celowo z małej) to
mnie jednak próbują wziąć pod włos...
Z drugiej strony INDOnezja versus wandySTAN – to ostatnio w modzie.

śr., 27 lut 2019 o 23:01 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Wando przenajświecki, czuję się jak na tej grupce dyskusyjnej
zachodnich mikronacji gdzie takie rzeczy robią (choć głównie
potępienia i gratulacje dla realnych państw)
Co za grupka?

Ale z drugiej strony może staniemy się zgodni z doktryną Micronation (tm)
Daj towarzysz Wanda.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna,

No czułam się trochę jak Markus Lebencjusz wydając to postanowienie, ale
za szkalowanie Ariany musiałam to zrobić.

Przepraszam jeżeli czyjeś uczucia mikronacyjne zostały tym obrażone.
Nie wiem czy kiedyś dojdę do siebie po tym. Ale z drugiej strony może staniemy się zgodni z doktryną Micronation (tm)

W dniu 27.02.2019 o 22:47, Tow. Radziecki pisze:
[...]

Czołem Polyna!

1. Postanawia się o wypowiedzeniu wojny Republice Indonezji.
2. Postanowienie wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia.

Uzasadnienie:

--
(—) Polyna, prezydentka Wandystanu