Topics

[OT] psychoteścik

Alojzy Pupka

Wypierdalać!

ITT postujemy swoje wyniki z tego kilkadełka:
https://arzamas.academy/materials/1269

U mnie lewilnie ^_^ :
https://u.wandystan.eu/idzymj.png

https://i.imgur.com/ZwV11Je.png

U mnie lewilnie ^_^ :
https://u.wandystan.eu/idzymj.png
https://u.wandystan.eu/vqpach.png

ANARCHIA ORDINIS MATER

śr., 6 mar 2019 o 15:56 Polyna <polyna@...> napisał(a):

ANARCHIA ORDINIS MATER
NAJGORZEJ. Skrzywienie wolnościowe leczy się w Engels MCDLXXXVIII

NAJGORZEJ. Skrzywienie wolnościowe leczy się w Engels MCDLXXXVIII
Sam jesteś najgorzej, nazbolku od siedmiu boleści.

W dniu piątek, 8 marca 2019 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 08.03.2019 o 13:24, Alojzy Pupka pisze:

NAJGORZEJ. Skrzywienie wolnościowe leczy się w Engels MCDLXXXVIII
Sam jesteś najgorzej, nazbolku od siedmiu boleści.
Ej, teraz to mi się przykro zrobiło ;/

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

ITT postujemy swoje wyniki z tego kilkadełka:
https://arzamas.academy/materials/1269
Oczywiście bolszewik.

U mnie lewilnie ^_^ :
https://u.wandystan.eu/idzymj.png
Hehe, prawie w tym samym miejscu (ja trochę niżej, 1/4 kulki pod czerwoną linią).

Helmut Herakliusz van der Pohl

Wypierdalać,

Mój pierwszy post na tej zacnej liście dyskusyjnej.
Nie umiem into listy dyskusyjne.

ITT postujemy swoje wyniki z tego kilkadełka:
https://arzamas.academy/materials/1269

a3RcX59.png
Niestety w tej bajce papa miś dostaje kulkę za biały kubraczek, oczywiście jeżeli w bajce ma być szczęśliwe zakończenie.
--

Helmuta Naziol-Bukkake,

Polyna

W dniu 27.03.2019 o 23:35, Helmut Pohl via Groups.Io pisze:
Wypierdalać,
Mój pierwszy post na tej zacnej liście dyskusyjnej.
Nie umiem into listy dyskusyjne.
Jak na pierwszy raz, nie poszło wam to wcale tak źle.

Swoją drogą, te listy co my mamy mają swój interfejs WWW za pomocą którego można korzystać z nich jak z forum. Sama zresztą tego używałam żeby móc pisać na LDMW z pracy.

On Wed, Mar 27, 2019 at 11:42 PM, Polyna wrote:

[...]

Oi, chyba znalazłem.
Dorzucam zdjęcie, bo chyba nie zadziałało za pierwszym razem ((.
https://i.imgur.com/a3RcX59.png

Alojzy Pupka

czw., 28 mar 2019 o 00:14 Helmut Pohl via Groups.Io
<helmut.pohl=bk.ru@groups.io> napisał(a):

Dorzucam zdjęcie, bo chyba nie zadziałało za pierwszym razem ((.
https://i.imgur.com/a3RcX59.png
Nie tak źle... jak na monarchofaszystę. A w ogóle to wprd!