Topics

Chyba mnie kanonizowali w Bialenii

Alojzy Pupka

pon., 20 maj 2019 o 19:15 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Czy chodzi o tę paczkę z naszidami w różnych językach?
Nope, o to:
http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=154&pid=1871#pid1871
„Chávez Nos Canta”, ohuuuuuuuj. Niech towarzyszka na przyszłość takie
rodzyny to i tu wrzuca – wiem że klimat na LDMW dość senny, ale szkoda
by było przegapić!

A jakby ktoś chciał wiedzieć, o jaką paczkę tow. Pupce chodzi, to o tą:
https://archive.org/details/alhayat_mp3
Tylko niech Towarzyszka tego nie wkleja tego lin............... Ups.

.
.
.
.

Szanowny Panie Oficerze Prowadzący, ja nie wiem o co chodzi, naprawdę
nie wiem, pierwszy raz to widzę, słyszę, przysięgam. Ja jestem zwykły
obywatel. Jakie Inspajer? Ja tych gazetek w życiu w ręku nie miałem,
ja nawet butelek benzyną nie umiem napełniać :|

[...]

pt., 17 maj 2019 o 22:13 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Mimo to, chcę zapewnić wszystkich że swojej wiary nie zmieniałam i nadal
deklaruję swoją przynależność do (kulturowego) wandyzmu.
No ja myślę! PŚKSW już i tak nie jest szczególnie liczny, ale nie
można pozwolić żeby liberalne frakcje go przelicytowały!

Sama w sumie nie wiem za co, oprócz tego że za moje Mad DuckDuckGo
Skillz™ (czyt.: przypadkowe znalezienie czegoś podczas szukania pliku
muzycznego z piosenką z kampanii Maduro).
Czy chodzi o tę paczkę z naszidami w różnych językach? Faktycznie dość
SROGA była.

W dniu 17.05.2019 o 21:39, Akrypa Ali Shariati pisze:
Inna sprawa, że towarzyszka nie chce się pochwalić za co ma takie poważanie u Alego!
Sama w sumie nie wiem za co, oprócz tego że za moje Mad DuckDuckGo Skillz™ (czyt.: przypadkowe znalezienie czegoś podczas szukania pliku muzycznego z piosenką z kampanii Maduro).

Akrypa Ali Shariati

Ja tam nie czuję klimatu tych świętych ale ludowi się podoba więc Ajatollah Dolnogrodu spełnia ludowe zachcianki.

Inna sprawa, że towarzyszka nie chce się pochwalić za co ma takie poważanie u Alego!

Polyna

http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=318

Chociaż pisałam im że nie, ale się mnie nie posłuchali.