Topics

Zawiadomienie do Pretora o podejrzeniu zdrady Ojczyzny przez Jezusa Pedaela Ipanienkę-Ingawaara

Helmut Walterycz

Pretor pragnie podkreślić radość, że w na łonie ludowej matczyzny wystąpiła dyskusja i może zawiesić postępowanie w sprawie zawiadomienia.
Niemniej zapraszanie obcej głowy państwa bez informowania towarzyszy i towarzyszek nie powinno nastąpić ponownie.
Bądźcie wandni!
(-) Pretor

W dniu 19.08.2019 o 22:15, Helmut Walterycz pisze:

Kancelaria Pretora kwituje przyjęcie zawiadomienia i wzywa towarzyszy i towarzyszki o udzielanie dalszych informacji w sprawie.
Kancelaria Pretora informuje, że na wizyty w Kancelarii przysługuje zwrot kosztów za bilet tramwajowy wydawany w kasie kancelarii w godzinach urzędowania.
(-)
Lelud Sowchoz
Zakładowy Komitet Wykonawczy KPS(w) w Kancelarii Pretora

W dniu 19.08.2019 o 17:30, Polyna pisze:
Zwracam się do Pretora z uprzejmą prośbą o przeprowadzenie dochodzenia, czy Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar nie dokonał zdrady naszej Ludowej Ojczyzny poprzez próbę oderwania Krakozji od Mandragoratu Wandystanu i przeniesienia jej w inne miejsce, a jeżeli tak, to o:

1. Aresztowanie Jezusa Pedaela Ipanienki-Ingawaara,
2. Postawienie Jezusa Pedaela Ipanienki-Ingawaara w stan oskarżenia,
3. Osądzenie Jezusa Pedaela Ipanienki-Ingawaara zgodnie z ludową sprawiedliwością.

Fakty na gruncie są takie:

1. Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar, zwany dalej JPII, dnia 3 sierpnia 2019 r. z niewyjaśnionych przyczyn postanowił o zamknięciu granic Illianowiczańskich Żuzów Krakozji do odwołania:

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/topic/gulegulegul/32710023

2. Pomiędzy 3 sierpnia a 11 sierpnia 2019 r., JPII utworzył nową stronę Krakozji, pod nazwą zmienioną na Krakozyjska Żuzpospolita Ludowa, poza serwerem wandejskim, o treści:

„Krakozja odrodziła się na łonie Mandragoratu Wandystanu – jedynej wówczas socjalistycznej ojczyzny wolności w Mikroświecie. Dziś, po powstaniu z kolan, dokonaliśmy kolejnej fali migracji i osiedliliśmy się na nowych ziemiach.”

https://krakozja.wordpress.com/

3. Dnia 11 sierpnia 2019 r., JPII opublikował na powyższej stronie tzw. „Małą Konstytucję Krakozyjskiej Żuzypospolitej Ludowej”, gdzie możemy m.in. przeczytać:

„Krakozja jest niepodległą Żuząpospolitą Ludową”

„Suwerenność Krakozyjskiej Żuzypospolitej Ludowej jest niezbywalna i pochodzi wprost od postępowego ludu pracującego miast i wsi Krakozji”

https://krakozja.wordpress.com/prawo/bp-2019-1/

4. Dnia 19 sierpnia 2019 r., JPII ogłosił na forum Królestwa Dreamlandu, bez konsultacji z Radą Komisarzy Ludowych Mandragoratu Wandystanu, informację o wizycie króla Dreamlandu, Macieja II, znanego w Wandystanie jako Helmut Herakliusz van der Bukkake-Naziol, traktując Krakozję jakby była odrębnym państwem odseparowanym od Mandragoratu Wandystanu:

https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=93&t=10704

Polyna

W dniu 19.08.2019 o 21:15, Helmut Walterycz pisze:
Kancelaria Pretora kwituje przyjęcie zawiadomienia i wzywa towarzyszy i towarzyszki o udzielanie dalszych informacji w sprawie.
Z dalszych informacji: tow. JPII zadeklarował zaprzestanie działań co do których miałam wątpliwości.

Ponieważ uważam że mikronacyjna sprawiedliwość powinna pełnić rolę restoratywną, a nie retrybutywną, wycofuję w takim przypadku zawiadomienie, a jeżeli to niemożliwe, proszę o całkowite umorzenie sprawy.

Jezus Ipanienko

Prowadzimy rozmowy z Polyną i mam nadzieję, że się dogadamy!

pon., 19 sie 2019 o 23:22 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 19.08.2019 o 22:14, Jezus Ipanienko pisze:
Robiąc wyjazdy do
niepodległego kraju i wrzucając go jako "wewnętrzną sprawę MW" i
oskarżając nas o separatyzm uprawiacie właśnie yoyoimperializm
Nie wiem skąd bierzecie ten cały „imperializm”, skoro Krakozja jest
częścią MW którą chcecie oderwać, a nie osobnym państwem które chcemy
pochłonąć.

tak jak swego czasu były sobie dwie Zongye.
Akurat dwie Zongye wynikły z dość skomplikowanych okoliczności
międzynarodowych, a nie z separatyzmu. Zresztą one chyba nadal istnieją
dwie, chyba że Trizondal kaputt.

No i szkoda, że strzelacie focha i robicie jakieś dramy bo
wystarczyło do mnie tylko napisać na privie. Elo
Prywatnie to mam dla was pewną propozycję. Mam nadzieję że będzie dla
was akceptowalna.

[...]

Ogólnie to fajnie, że ktoś poza mną się zainteresował Krakozją. No ale
po kolei - I Krakozja była autokracją totalitarno-socjalistyczną, II
Krakozja jest demokratyczna federacja wolnych żuzów i wolnych plemion,
a III Krakozja jest autokracją totalitarno-socjalistyczną. I taki
disclaimer: kult jednostki był obecny już w I Krakozji więc ja
*nierozumie* o co towarzyszce chodzi. Żuzy były konceptem rozwijanym
za Wandystanu only. Inb4 Żuzpospolita - III Krakozji mamy nazwę
Żuzpospolita bo fajnie brzmi i to szysko. Robiąc wyjazdy do
niepodległego kraju i wrzucając go jako "wewnętrzną sprawę MW" i
oskarżając nas o separatyzm uprawiacie właśnie yoyoimperializm, bo III
Krakozja nie jest wandejska tak jak I Krakozja wandejska nie była.
Kręcicie dramę jak król Solardii który uznał, że tylko on ma prawo do
nazwy Solardia XD. A mi nie przeszkadza, żeby sobie równolegle
działały Żuzy i Żuzpospolita, tak jak swego czasu były sobie dwie
Zongye. Ale towarzyszce przeszkadza no nie? Lubicie uciskać
koczownicze ludy, które tradycyjnie przenoszą się z miejsca na
miejsce? No i szkoda, że strzelacie focha i robicie jakieś dramy bo
wystarczyło do mnie tylko napisać na privie. Elo

pon., 19 sie 2019 o 22:17 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 19.08.2019 o 21:04, Jezus Ipanienko pisze:
Wgl to jest smutne w chuj, bo wbrew temu co się towarzyszcze ubzdurało
to chciałem żeby III Krakozja (nawet jednostronnie) uznawała prawnie
Wandystan jako wzór do naśladowania w budowie fał-komunizmu, a tu
Prezydentka nam takie rzeczy odwziernikowywuje. No przykre w chuj.
Przykre i smutne to jest to, że ktoś taki jak wy, osoba po której się
nie spodziewałam że taki numer wywinie, którą szanowałam chociażby za to
że oddała mi mój Order Pracy ze Złotą Gwiazdą™, nagle zaczyna się bawić
w jakiś separatyzm za plecami Wandejczyków.

Dokładnie taki sam żal mam do niektórych osób za podobną inbę z
Wysokoleśną Republiką Słowenii, tylko że tutaj akurat żadnego
separatyzmu nie było – było to całkowicie nowe państwo, o całkiem nowym
charakterze i narracji.

[...]

W dniu 19.08.2019 o 20:55, Jezus Ipanienko pisze:
Tą tezę o Krakozji jako części Dreamlandu to chyba sobie z dupy
wyjęłaś bo ja nic takiego nie planuję.
Całe szczęście. Jeszcze byłby kryzys dyplomatyczny na linii Dreamland-Wandystan. Chociaż nadal się zastanawiam, czy nie skonsultować się wewnątrz WOSS w sprawie wysłania noty protestacyjnej.

Podobnie z dupy wyjęłaś te
rzeczy związane z narracją - akurat III Krakozja wraca do korzeni
autokracji totalitarno-socjalistycznej i nawiązuje do narracji i
tradycji z czasów kiedy Krakozja nie była częścią Wandystanu.
Jakoś nie zauważyłam żeby Krakozja porzuciła jakoś tą narrację. Zresztą nawet w nazwie mamy „Illianowiczańskie”, sugerując kult jednostki na wzór centrazjatyckich autokracji (Nur-Sułtan xD).

To wy towarzyszko nie postawiłyście sprawy uczciwie, tylko wjebałyście
się na stołek "komisarycznego zarządcy" Illianowiczańskich Żuzów Krakozji
Zrobiłam to tylko żeby ochronić integralność terytorialną Mandragoratu Wandystanu. Co uważam za mój zasrany obowiązek jako głowa państwa.

Zachęcam do złożenia samokrytyki na
te zahaczające o yoyoimperializm praktyki.
Czo? xD

Sprawa Krakozji to całkowicie wewnętrzna sprawa Mandragoratu Wandystanu, gdyż Krakozja jest nadal legalnie jego częścią – podobnie jak Wyspy Stołockie, Ibsenat Anhaltu i Zongya Ludowa.

Jezus Ipanienko

[...]

pon., 19 sie 2019 o 21:55 Jezus Ipanienko via Groups.Io
<ekskomunik=gmail.com@groups.io> napisał(a):

Tą tezę o Krakozji jako części Dreamlandu to chyba sobie z dupy
wyjęłaś bo ja nic takiego nie planuję. Podobnie z dupy wyjęłaś te
rzeczy związane z narracją - akurat III Krakozja wraca do korzeni
autokracji totalitarno-socjalistycznej i nawiązuje do narracji i
tradycji z czasów kiedy Krakozja nie była częścią Wandystanu. To wy
towarzyszko nie postawiłyście sprawy uczciwie, tylko wjebałyście się
na stołek "komisarycznego zarządcy" Illianowiczańskich Żuzów Krakozji
i prujecie się w pretorii na mnie. Zachęcam do złożenia samokrytyki na
te zahaczające o yoyoimperializm praktyki.

pon., 19 sie 2019 o 21:50 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 19.08.2019 o 20:26, Jezus Ipanienko pisze:
Yyy ogólnie to ludność Krakozji, z natury koczownicza, sama się
wyniosła w nowe ziemie. Rozumiem, że Krakozowie nie mają prawa do
swobodnej migracji?
Mogą sobie migrować gdzie chcą, a nawet założyć sobie Nową Krakozję,
Nowszą Krakozję czy Najnowszą Krakozję. Tak zresztą zrobiła Nowa
Teutonia. Ale to nie daje wam żadnego prawa żebyście mogli sobie
jednostronnie powiedzieć „zamykamy granicę i teraz Krakozja będzie sobie
częścią Dreamlandu”, o takiej samej nazwie, takiej samej narracji, i ze
zmienioną jedynie pełną nazwą. To tak jakbym nagle sobie założyła własną
Ludową Republikę Wandystanu i zadeklarowała „no ale naróóóóód się
przeeeeeniósł”.

Gdybyście jeszcze postawili sprawę uczciwie i napisali że np.
zasiedliliście nowe ziemie i założyliśmy nowe państwo krakozjackie, nie
potraktowałabym tego jako separatyzm, tylko zwykły kolonializm. Ale
napisaliście „dokonaliśmy kolejnej fali migracji i osiedliliśmy się na
nowych ziemiach”, stwierdzając tym samym że wasza nowa Krakozja to to
samo co wcześniejsza.

Lol, i jeszcze to „po powstaniu z kolan” – w Wandystanie mogliście
zawsze dumnie stać na baczność, a nie klęczeć przed księciem jak w
innych państwach, więc nie za bardzo rozumiem co to „powstanie z kolan”
miałoby znaczyć.

Działania Prezytentki są niewandne, i to w chuj.
Obawiam się że jako ktoś kto budował Wandystan kilka razy dłużej niż wy,
wiem więcej o wandności. To co robicie jest bardziej khandne niż wandne
– Mandragor-renegat też sobie lubił pójść gdzie indziej bo mu się
zabawka o imieniu „Wandystan” znudziła. Chociaż on nigdy nie próbował
dołączyć Sułtanatu Precelkhandy do Sarmacji.

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

--
[...]

swobodnej migracji? Działania Prezytentki są niewandne, i to w chuj.