Topics

Ambasadorka Ambasadoruje Ambasadorowo w Ambasadzie #wandystan

Alojzy Pupka

On Mon, Feb 3, 2020 at 12:16 PM, Prezerwatyw Tradycja Radziecki wrote:

Nazbolstwo to zjebstwo, ironiczni jak i nieironiczni nazbole zasługują tylko na kulę w tył głowy.

Mówisz tak, bo zazdrościsz wielkich czarnych członków na nowojorskich podwórkach... https://u.wandystan.eu/cqmirt.jpg

-- z socjalistycznym pozdrowieniem ppłk Pupka

„Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw. I to zło musimy wykorzenić od podstaw.” – Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

2020
Nie bycie nieironicznym nazbolem
Czy to w ogóle jeszcze legalne?!
PS. Nazbol is not a meme.
Nazbolstwo to zjebstwo, ironiczni jak i nieironiczni nazbole zasługują tylko na kulę w tył głowy.

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

niedz., 20 paź 2019 o 18:33 Akrypa Ali Shariati
<@AkrypaAliShariati> napisał(a):

Na 100% nie interesuje was z jakiej mikronacji jestem Ambasadorką
Interesuje mnie z jakiej mikronacji jest tow. ambarasadorką.
Interesuje mnie również, czy uzyskała towarzyszka akredytację przy
Drogiej Liderszy?

a więc proszę was Towarzysze o opinię na temat nazbolstwa bo mój Minister Spraw Zagranicznych jest zai twresowany tematem.
2020
Nie bycie nieironicznym nazbolem
Czy to w ogóle jeszcze legalne?!

PS. Nazbol is not a meme.

Polyna <polyna@...>

W dniu 20.10.2019 o 19:33, Akrypa Ali Shariati pisze:
Nie odwiedzialam mojej Towarzyszki Polyny od czasu uroczystości żonowania a więc gdy jej alter ego WYMUSIŁO na mnie ambasadorowanie tutaj pojawiam się ponownie.
Co ta Alija odpierdoliła to ja nawet nie.

Na 100% nie interesuje was z jakiej mikronacji jestem Ambasadorką ale na pewno chcecie przekonać mnie, jak bardzo dobra przyjaźń jest między naszymi narodami a więc proszę was Towarzysze o opinię na temat nazbolstwa bo mój Minister Spraw Zagranicznych jest zai twresowany tematem.
NAZBOL GANG zawsze na propzie. (Z wyjątkiem tow. Zwella. On nie propsuje.)

Akrypa Ali Shariati