Topics

Wiecie co?

Alojzy Pupka

wt., 7 sty 2020 o 02:50 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Myślałam, że to z magami było późniejsze. I że ich tradycyjne imiona
wymyślono tylko po to, żeby pasowali do akronimu.
DYS - KU - SYJ - NE, ale tak czy owak nie ma to większego znaczenia
dla większej/mniejszej słuszności ;)

--
_
Y (,)
|( : )

Polyna <polyna@...>

Co roku powtarza się cała wielka dyskusja o niczym, jakby to, co jest
StArSzE, miało jakieś znaczenie. Prawdopodobnie: oba znaczenia (fraza
błogosławieństwa i imiona) były stosowane dawno-dawno i równocześnie.
Myślałam, że to z magami było późniejsze. I że ich tradycyjne imiona wymyślono tylko po to, żeby pasowali do akronimu.

Bez wątpienia: w pisaniu przez K nie ma nic złego, ani
nie jest jakieś _gorsze_ od pisania przez C. </rant></offtop>
Ale to C jest jakie hipsterskie!

wt., 7 sty 2020 o 02:31 Polyna <polyna@...> napisał(a):

C+M+B nie jest przypadkiem starsze? Od 'Christus mansionem benedicat'
czy czegoś podobnego?

Zresztą chyba nawet po łacinie mamy jakieś 'Caspar, Melchior et Balthasar'.
Co roku powtarza się cała wielka dyskusja o niczym, jakby to, co jest
StArSzE, miało jakieś znaczenie. Prawdopodobnie: oba znaczenia (fraza
błogosławieństwa i imiona) były stosowane dawno-dawno i równocześnie.
Prawdopodobnie: na ziemie polskie Kacper przez K dotarł via język
niemiecki. Bez wątpienia: od dawna na tym kawałku ziemi przyjęło się
pisać przez K. Bez wątpienia: w pisaniu przez K nie ma nic złego, ani
nie jest jakieś _gorsze_ od pisania przez C. </rant></offtop>

> [...]

Polyna <polyna@...>

Niezamaco! Przy czym to nie znaczy, że nie zrobię tego, co obiecałem
że zrobię
Dobrze że nie znaczy. Jeszcze bym ci tranzycję zrobiła wymuszoną jakby znaczyło.

:s/C/K/
Jestem staromodny ;)
C+M+B nie jest przypadkiem starsze? Od 'Christus mansionem benedicat' czy czegoś podobnego?

Zresztą chyba nawet po łacinie mamy jakieś 'Caspar, Melchior et Balthasar'.

wt., 7 sty 2020 o 02:06 Polyna <polyna@...> napisał(a):

https://gws.wandystan.eu/_blok_przy_mao/fryzjer.html
https://old.wandystan.eu/w/Szpital::Strona_g%C5%82%C3%B3wna
Eh, kurde, ale wsiadłem do pociągu nostalgii. Struszyński to był gooooość.

wt., 7 sty 2020 o 02:03 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Tak zupełnie-zupełnie, to się pewnie nie skończą nigdy
Thx za szczerość xD.
Niezamaco! Przy czym to nie znaczy, że nie zrobię tego, co obiecałem
że zrobię – po prostu zrobię w końcu _pomimo_ posiadania wymówek (w
dodatku jak najbardziej realnych, a nie wydumanych) wciąż i wciąż.

Boże Narodzenie było ~2 tygodnie temu. Nowy rok zaczął się ~tydzień
temu. Więc chyba trochę już dawno po okresie?
Jakoś tak wyszło, że w praktyce w tym roku mi się rozciągnęło ;/

C+M+B
:s/C/K/
Jestem staromodny ;)

Polyna <polyna@...>

Towarzyszu, nie takie rzeczy inżynierowie z WRE robić potrafią. Proszę
we mnie nie wątpić, proszę mi tylko suszyć głowę i wiercić dziurę w
brzuchu.
Na suszenie głowy to chyba idzie się tu:

https://gws.wandystan.eu/_blok_przy_mao/fryzjer.html

A wiercenie dziury to chyba tutaj na chirurgii:

https://old.wandystan.eu/w/Szpital::Strona_g%C5%82%C3%B3wna

Mam nadzieję że pomogłam.

Polyna <polyna@...>

Tak zupełnie-zupełnie, to się pewnie nie skończą nigdy
Thx za szczerość xD.

ale tak bardzo jebać okres świąteczno-noworoczny, wrrr.
Niby wolne, a wiecznie coś od człowieka chcą.
Boże Narodzenie było ~2 tygodnie temu. Nowy rok zaczął się ~tydzień temu. Więc chyba trochę już dawno po okresie?

(tak, wiem, 3 króli, trzeba napisać C+M+B na drzwiach, musieliście się wybrać po kredę za siedem mórz, gór i rzek…)

pon., 6 sty 2020 o 21:49 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

To chyba prędzej wyschnie głębia Żenady i będzie można suchą stopą
przejść z GWS do Precelurbańska.
Towarzyszu, nie takie rzeczy inżynierowie z WRE robić potrafią. Proszę
we mnie nie wątpić, proszę mi tylko suszyć głowę i wiercić dziurę w
brzuchu.

(-) Patoawangarda
Smród!

pon., 6 sty 2020 o 20:49 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Albo też nie. I chuj.
<3

Ale wybory czy tak czy tak przydałoby się zrobić. Tylko trzeba będzie
poczekać, aż się Pupce wymówki skończą…
Tak zupełnie-zupełnie, to się pewnie nie skończą nigdy, ale tak bardzo
jebać okres świąteczno-noworoczny, wrrr. Niby wolne, a wiecznie coś od
człowieka chcą.

W dniu 06.01.2020 o 20:49, Polyna pisze:
W dniu 15.12.2019 o 14:17, Polyna pisze:
W dniu 15.12.2019 o 00:44, Polyna pisze:

Ale jak po miesiącu nadal będe na stolcu prezydenckim, to zrobię to jeszcze raz. I żadne krzyki ani płacze mnie nie przekonają.
Albo też nie. I chuj.

[...]

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Kobieta zmienną jest. Dokładnie to unsigned 128bit long.

niedz., 15 gru 2019 o 14:17 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 15.12.2019 o 00:44, Polyna pisze:
Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa?
Albo nie. I chuj.

Ale jak po miesiącu nadal będe na stolcu prezydenckim, to zrobię to
jeszcze raz. I żadne krzyki ani płacze mnie nie przekonają.

Jezus Ipanienko

(...) Być może będzie tak, że dil
będzie negocjował prezydent Ipanienko z komisarzem Ipanienką (...)
A można, jak najbardziej, jeszcze jak.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 18:11 Polyna <polyna@...> napisał(a):

(...) Być może będzie tak, że dil
będzie negocjował prezydent Ipanienko z komisarzem Ipanienką (...)
To by było z jednej strony w duchu najlepszych wandejskich tradycji...
ale z drugiej może też być silnym przeciwwskazaniem w czasie kampanii
wyborczej – o ile był_a_by kontrkandydat_ka!

Polyna <polyna@...>

W dniu 15.12.2019 o 17:50, Jezus Ipanienko pisze:
Also towarzyszko Prezydentko, to kiedy klepiemy ten deal ws. Krakozji
Stepowej?
Szczerze, w tym momencie wolę zostawić ten dil następnemu prezydentowi, żeby nie wiązać go jakąkolwiek moją decyzją. Być może będzie tak, że dil będzie negocjował prezydent Ipanienko z komisarzem Ipanienką, więc tym bardziej wolę go na razie zostawić.

Jezus Ipanienko

Also towarzyszko Prezydentko, to kiedy klepiemy ten deal ws. Krakozji
Stepowej?

W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
@PTR> napisał(a):

Wypierdalać Polyna!

Albo nie. I chuj.
Ale jak po miesiącu nadal będe na stolcu prezydenckim, to zrobię to
jeszcze
raz. I żadne krzyki ani płacze mnie nie przekonają.
Wando, to po to się zrywałem ze swojej gnomiej hibernacji? Trochę szkoda.
Znajdę sobie coś do roboty, żeby to nie było bezsensowne wybudzenie.

[...]

niedz., 15 gru 2019 o 14:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 15.12.2019 o 14:28, Alojzy Pupka pisze:
Real gniótł, długo nie miałem czasu nawet przesłuchać, a nie daję
sierpimłotków W CIEMNO :>
No w ciemno, to młody Baridajczyk daje wiecie co.
Młody Baridajczyk to siedzi w fotelu, w którym siedziało bardzo niewielu....
A nie, wait.

Polyna <polyna@...>