Topics

Wstępna lista wyborców

Polyna <polyna@...>

pt., 31 sty 2020 o 15:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

o takich rzeczach powinna opiniować tow. Cenzorka, bo od tego
właściwie jest.
W sumie... w sumie to się zgadzam. Kwestie sporne i niejasne to jedyne
miejsce gdzie urząd cenzorski może zrobić cokolwiek poza sztywnym
respektowaniem procedur.
Igzaktli. Organy władzy są właśnie po to, żeby władać.

[...]

Moim zdaniem tow. Ipanienko *posiada* zatem
obywatelstwo i powinno się tylko uzupełnić formalności dopisując
odpowiednie rekordy w rejestrze i jego samego do spisu wyborców. Ale
być może jestem w takiej opinii odosobniony?
Bardzo proszę Lud o wyrażenie wiążącej opinii.
Teraz co prawda za późno na wypowiedź na ten temat, więc jedynie ogólnie powiem: o takich rzeczach powinna opiniować tow. Cenzorka, bo od tego właściwie jest. A skoro nie ma nic przeciwko samonadaniu, to znaczy że wszystko powinno być OK.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

czw., 23 sty 2020 o 03:16 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Czyli rozumiem, że urząd właściwy do spraw obywatelstw podziela moją
interpretację sytuacji? ;)
Zgadza się.

No to jeszcze z dzionek bym zaczekał, czy ktoś nie będzie jednak
podnosił larum, że tak nie wolno i będzie można napierdalać wybory!
https://youtu.be/FTKc5nGRNOA?t=46

czw., 23 sty 2020 o 01:43 Ola Kaarina Isadora Hughson

<i>Status obywatelstwa został pomyślnie zmieniony.</i>

czw., 23 sty 2020 o 02:34 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
[...]

wt., 7 sty 2020 o 02:18 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Polyna
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Helmut Herakliusz van der Pohl
Filip Vox
Wypierdalać!

Po odczekaniu odpowiednio długo, żeby już wszyscy zaczęli się na mnie
gniewać – aktualizuję listę wyborców:

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Michał Michaelus
Helmut Herakliusz van der Pohl
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Filip Vox
Helmut Walterycz
Sukces Dupostrzał Zwell

Towarzysz Torkan powinien zastanowić się, której formy danych
osobowych woli używać, bo w systemie dalej wisi jako S.D.Zwell – co
imho jest ładnymi danymi, ale nie widziałem żeby się nimi gdziekolwiek
podpisywał ostatnimi czasy.

A teraz większy problem (a może w ogóle nie problem? sam nie wiem). W
rejestrach i spisach nie było tow. Ipanienki, bo hen hen kiedyś tam
dawno temu rzucił obywatelstwem. Sugerowałem mu nawet to, żeby
zawnioskował o ponowne nadanie. Ale wychodzi na to że zapomniałem o
jednej rzeczy: otóż rok temu tow. Ipanienko *przywrócił sobie*
obywatelstwo[1]. Oczywiście nie miał *prawa* tego zrobić, bo przepisy
jasno mówią kto i w jakim trybie przyznaje prawa obywatela. W grę
wchodzi jednak również kwestia doktryny Fajnego Państwa Wirtualnego –
rok temu nikt nie widział w tym nic niewłaściwego (widać to w
odpowiedziach w wątku), społeczny konsensus był taki, że to działanie
było skuteczne. Moim zdaniem tow. Ipanienko *posiada* zatem
obywatelstwo i powinno się tylko uzupełnić formalności dopisując
odpowiednie rekordy w rejestrze i jego samego do spisu wyborców. Ale
być może jestem w takiej opinii odosobniony?

Bardzo proszę Lud o wyrażenie wiążącej opinii. Jeśli dojdziemy do
jakiegoś konsensusu w tej jednej, ostatniej kwestii, obiecuję rozpisać
wybory już naprawdę niezwłocznie!

1 – https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/52951

Torkan Ingawaar

Towarzyszu Trybunie,

w związku z Postanowieniem cenzorki nr 33 z dnia 13 stycznia 2020 o nadaniu obywatelstwa, proszę o dopisanie mnie do listy wyborców.

Torkan Ingawaar, B0801

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

niedz., 12 sty 2020 o 15:46 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
To jak, towarzyszko? Mówimy o B0023, tow. Michaelus aka Sosnowiecki.

Już ma [ systemowo]

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Powinniśmy przywrócić (??????) pisanie wandejskiego ID gdziekolwiek
jestesmy.
Słuszna uwaga, dorzuciłem do podpisu :)

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

W dniu 08.01.2020 o 03:58, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Powinniśmy przywrócić (??????) pisanie wandejskiego ID gdziekolwiek jestesmy.
To niezgodne z założeniami systemowymi, sory.

śr., 8 sty 2020 o 00:52 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Na razie zaktualizowałam na postawie tego, co napisał tow. Pupka, i
zaimplementowałam w końcu możliwość zmiany obywatelstwa przez cenzora.
Zajebongo, u mnie śmiga!

śr., 8 sty 2020 o 03:58 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

A co do Towarzysza Piłkarza, to wydawało mi się, że
ma(???????????????????????????????????)
Jutro sprawdzę, i przypominam, że ja w głowie mam układy do śledzenia
powiązań między produktami w sklepie albo takich BDSM, a nie zmian
nazwisk Towarzyszy.
To jak, towarzyszko? Mówimy o B0023, tow. Michaelus aka Sosnowiecki.

Powinniśmy przywrócić (??????) pisanie wandejskiego ID gdziekolwiek jestesmy.
Popieram, B0051!

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

śr., 8 sty 2020 o 00:52 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Towarzyszka Cenzorka (oraz administratorzy systemu) powinna teraz móc
widzieć na stronie profilu mieszkańca (np.
<https://wandystan.eu/w/profile,1>) listę rozwijaną, za pomocą której
można status obywatelstwa zmienić.
https://media1.giphy.com/media/3o84sq21TxDH6PyYms/giphy.gif

[...]

Ola Kaarina Isadora Chojnacka, B0044

Polyna <polyna@...>

W dniu 07.01.2020 o 03:30, Polyna pisze:
Hmmmmm, trzeba będzie zaktualizować to wszystko po ustaleniu całej tej listy. I w końcu napisać panel cenzorski dla Cenzorki.
Na razie zaktualizowałam na postawie tego, co napisał tow. Pupka, i zaimplementowałam w końcu możliwość zmiany obywatelstwa przez cenzora.

Towarzyszka Cenzorka (oraz administratorzy systemu) powinna teraz móc widzieć na stronie profilu mieszkańca (np. <https://wandystan.eu/w/profile,1>) listę rozwijaną, za pomocą której można status obywatelstwa zmienić. Wyglądać powinno to tak:

https://u.wandystan.eu/uwvhg.png

Jeżeli tego nie widać, proszę tow. Olę o zgłoszenie mi tego na LDMW.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

* https://myanimelist.net/anime/6205
"Hormones, fists, and other body parts will fly as the daring, new gender-bender defender must become a contender or die!"

RENDER ME TENDER, MY DEAR BARTENDER

Polyna <polyna@...>

W dniu 07.01.2020 o 05:56, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Nawet monarchofaszystowski Baridas miał. Szejm.
Wandystan też miał.

https://old.wandystan.eu/muzeum/cenzura/lista.php

Ale on był do starego systemu.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Helmut,

Tow. Michaelus, jako działacz sportowy (Synowie Wandy i Żółta Wanda
Gagariny) to nadal obywatel jakoś aktywny...
No ostatnim postanowieniem Cenzory już nie jest obywatelem.

Towarzysze!

Michał Michaelus (obywatel pasywny)

Wszystkich proszę o pomoc w weryfikacji tego stanu rzeczy, a tow.
Ipanienkę – o zawnioskowanie o nadanie obywatelstwa (o ile oczywiście
go chce), bo byłem przekonany że je ma i podejrzewam że on też.

Wypierdalać!
Tow. Michaelus, jako działacz sportowy (Synowie Wandy i Żółta Wanda Gagariny) to nadal obywatel jakoś aktywny...

HW

Polyna <polyna@...>

W dniu 07.01.2020 o 05:56, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Na genitalia cisowców!
Cisowiec – drzewo z rodziny cisowatych, pierwszy raz opisane przez prof. Modrzewia w roku 1969.

BTW: Widziałam ostatnio fajne anime* a nawet dwa*, gdzie główni
bohaterowie przechodza pewną formę przemiany; następnie walczą ze
złoczyńcami i nie tylko.
Sailor Moon?

Myslę, że możnaby zastanowić się nad
wprowadzeniem tych metod pracy operacyjnej w SAL.
No to już, zakładajcie taki oddział – w końcu służba w SAL jest otwarta dla wszystkich.