Topics

KIEDY WYBORY OJEZU

Alojzy Pupka

Wypierdalać!

[różne (słuszne & uzasadnione) molestowania]
Skargi obywateli na opieszałość pracy Trybuna zostały usłyszane.
Właśnie zasiadłem do ogarniania LDMW. Wybory są priorytetem, oczywiście.
Mamy niestety na horyzoncie pewne wątpliwości w sprawie listy
wyborców, ale to już we właściwym wątku napiszę.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

sob., 18 sty 2020 o 19:32 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Czołem Polyna!

Molestuję.
Dołączam się, bo już trochę minęło od poprzedniej molestacji i skutków brak.

Elo elo 3 2 0
666-cześć
elo-cześć 3 2 6

Ola Kaarina Isadora Hughson / B0044

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

Towarzysze,
zgodnie z Ordynacją zobowiązany jestem (i bardzo słusznie!) do
odczekania co najmniej tygodnia między ogłoszeniem wstępnej listy
wyborców, a formalnym rozpisaniem wyborów. O ile nie mylę się w
matematyce, tydzień ten minie we wtorek – wtedy proszę mnie molestować
o dalsze działania, jeśli ich sam z siebie od razu nie podejmę.
Molestuję.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

O ile nie mylę się w
matematyce, tydzień ten minie we wtorek – wtedy proszę mnie molestować
o dalsze działania, jeśli ich sam z siebie od razu nie podejmę.
Wypierdalać!
[email ze skargą ustawiony do wysłania na 00:01 14.01.2019]

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

sob., 11 sty 2020 o 14:26 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

KIEDY WYBORY OJEZU
Też jestem ciekawy. Z chęcią zobaczę kandydatury.
[...]

Czołem Ola,

[ celowe nawiązanie do https://www.youtube.com/watch?v=lH-SdZkoG7E ]