Topics

Wandejski wariant Markdowna zarejestrowany w IANA

Polyna <polyna@...>

https://www.iana.org/assignments/markdown-variants

Jak widać, jestem pierwszą osobą w historii której chciało się dokonać oficjalnej rejestracji. Wszystkie wcześniejsze warianty były definiowane przez RFC.

Jakby kogoś ciekawiło, czemu służy taka rejestracja, zacytuję RFC 7763:

IANA has established a registry called "Markdown Variants". While
the registry has been created in the context of the text/markdown
media type, the registry is intended for broad community use, so
protocols and systems that do not rely on Internet media types can
still tag Markdown content with a common variant identifier.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

https://www.iana.org/assignments/markdown-variants/SSW tego linka
trzeba było dać Towarzyszko.

Mat Max ze Ślinianek

<3

MMzŚ

W dniu wt., 14.01.2020 o 06:39 Ola Kaarina Isadora Hughson <
f.helyanvy@...> napisał(a):

https://www.iana.org/assignments/markdown-variants/SSW tego linka
trzeba było dać Towarzyszko.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Jakby kogoś ciekawiło, czemu służy taka rejestracja, zacytuję RFC 7763: (...)
Czyli jak komuś by się zachciało korzystać z naszej wersji składni to wchodzi na IANA i sobie bierze założenia? W sumie szanuję.

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

wt., 14 sty 2020 o 00:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Jak widać, jestem pierwszą osobą w historii której chciało się dokonać
oficjalnej rejestracji. Wszystkie wcześniejsze warianty były definiowane
przez RFC.
O_o
Nie wiedziałem że mają taki rejestr w ogóle. (Pewnie zresztą mało kto
wiedział i dlatego nie ma bezpośrednich zgłoszeń.) Zajebista sprawa.
Standaryzacja i rejestry wariantów zawsze spoko, a przecieranie
szlaków w takich kwestiach to już w ogóle.

...ale znalezienie na stronach IANA bezpośredniego linka do DAS
WANDISZE IDIOTENBUCH i mordy Czarnucha z fajem – to jest, kurka, złoto
xD

Polyna <polyna@...>

...ale znalezienie na stronach IANA bezpośredniego linka do DAS
WANDISZE IDIOTENBUCH i mordy Czarnucha z fajem – to jest, kurka, złoto
xD
DOKŁADNIE O TYM SAMYM POMYŚLAŁAM JAK WYPEŁNIAŁAM FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY xD.

czw., 30 sty 2020 o 00:34 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Wielkie Umysły™ myślą podobnie…

Polyna <polyna@...>

Wielkie Umysły™ myślą podobnie…
Umysły o Jeszcze Nieokreślonej Wielkości*

czw., 30 sty 2020 o 00:46 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wielkie Umysły™ myślą podobnie…
Umysły o Jeszcze Nieokreślonej Wielkości*
Z tymi wiecznie ekspandującymi przypadkami to lepiej ostrożnie...
https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_death_of_the_universe

zob. również: https://u.wandystan.eu/wqpuib.png

Polyna <polyna@...>

https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_death_of_the_universe