Topics

Postanowienie Prezydentki o powierzeniu pełnienia obowiązków rektorki Ludowego Uniwersytetu Wandejskiego

Polyna <polyna@...>

W dniu 29.01.2020 o 19:59, Paulina Laura Emilia pisze:
1. Działając na zasadzie rewolucyjnej słuszności, powierzam samej sobie tymczasowe pełnienie obowiązków rektorki Ludowego Uniwersytetu Wandejskiego do dnia 29 lutego 2020 r.
Niniejszym rezygnuję z pełnienia obowiązków. To, na co miało mi to być potrzebne, już się dokonało.

Polyna <polyna@...>

Nie ogarniam tych nowych poków...
Kiedyś to były poki...
Np. POKE 59458,62…

niedz., 2 lut 2020 o 16:56 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Bede
Nie ogarniam tych nowych poków...
Kiedyś to były poki...

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

niedz., 2 lut 2020 o 17:42 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Urdebede ładny skrócik, ale nie, nie znam.

https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Bede

pt., 31 sty 2020 o 08:01 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Uniwersytet Reakcyjnych Diuków Bez Dorobku chyba.
Urdebede ładny skrócik, ale nie, nie znam.

Polyna <polyna@...>

Robi sens!
(Choć nie wiem czy sama inicjatywa bardzo robi sens, bo znając różne
poprzednie międzynarodowe „uniwersyteckie” próby, mam mieszane
uczucia, no ale zaszkodzić nie powinno.
Złożyć podpis zawsze można, jedyne co szkodzi to bycie podpisanym na tym samym dokumencie co Rotrce. Ale jakbym miała się nimi przejmować…

Niby nieładnie
Składam samokrytykę, tym bardziej że sama jestem często duposzalona jak się coś robi bez mojej wiedzy.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Team *Uniwersytet Trzeciego Wieku w Soli* tutaj.
Uniwersytet Reakcyjnych Diuków Bez Dorobku chyba.

--
☭ PTR (B0408)

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Cieszcie się, że nie w Jerychujsku Owoconadżemoimarmoladoprzetwórczym
lepiej...
Miejcie trochę wyrozumiałości dla swojego braku wyobraźni. Zawieszony spelczeker to jeszcze nie tragedia, w Czerwonych Krwinkach by wam pomogli.

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

W dniu 30.01.2020 o 23:15, Karolina von Lichtenstein pisze:
Excuse me, czy to było emoji na Liście Dyskusyjnej? :o
🗣️ „Tak.”

(W sumie nie rozumiem, czemu to towarzyszkę dziwi? Poczta elektroniczna dopuszcza przesyłanie jakichkolwiek znaków w jakimkolwiek kodowaniu)

Karolina von Lichtenstein

czw., 30 sty 2020, 01:46 użytkownik Alojzy Pupka <@alojzypupka>
napisał:

czw., 30 sty 2020 o 00:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

(…) Jerychujsku Owoconadżemoimarmoladoprzetwórczym
🗣️ „Tak.”
Excuse me, czy to było emoji na Liście Dyskusyjnej? :o

K.

Alojzy Pupka

czw., 30 sty 2020 o 00:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

(…) Jerychujsku Owoconadżemoimarmoladoprzetwórczym
🗣️ „Tak.”

Polyna <polyna@...>

czw., 30 sty 2020 o 00:36 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Instytut Zjawisk Paranormalnych Konserwatorium Muzycznego w Wałbrzychu
Oddział Terenowy w Jerychujsku Komitet ds. Badań Nad Cissmi Wydział
Logistyki lepszy.
Przerost formy nad treścią...
Team *Uniwersytet Trzeciego Wieku w Soli* tutaj.
(summon @Walterycz)
Cieszcie się, że nie w Jerychujsku Owoconadżemoimarmoladoprzetwórczym lepiej...

(od tego drugiego członu aż mi się spelczeker na 3 sekundy zawiesił xD)

<f.helyanvy@...> napisał(a):

[...]

czw., 30 sty 2020, 01:24 użytkownik Alojzy Pupka <@alojzypupka>
napisał:

czw., 30 sty 2020 o 00:08 Polyna <polyna@...> napisał(a):

http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=1235

Niedługo kończy mi się kadencja prezydencka, a chcę mieć jakieś
umocowanie co do złożenia podpisu pod umową dotyczącą tego.
Robi sens!
(Choć nie wiem czy sama inicjatywa bardzo robi sens, bo znając różne
poprzednie międzynarodowe „uniwersyteckie” próby, mam mieszane
uczucia, no ale zaszkodzić nie powinno.

Sory, że ostatnio leżę z publicznym informowaniem na temat podejmowanych
przeze mnie działań, ale ostatnio nie mam zbytnio nastroju na pisanie
dłuższych postów.
Niby nieładnie, ale do tego jest też SPOŁECZEŃSTWO, żeby czasem się
zainteresować, co się odpierdala ;)

[...]

Nie, żebym miał coś przeciwko (bo nie mam), ale w zasadzie dlaczego i po co?

śr., 29 sty 2020 o 18:59 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
:0

Polyna <polyna@...>

1. Działając na zasadzie rewolucyjnej słuszności, powierzam samej sobie tymczasowe pełnienie obowiązków rektorki Ludowego Uniwersytetu Wandejskiego do dnia 29 lutego 2020 r.

2. Postanowienie wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia.

--
(—) Polyna,
prezydentka Mandragoratu Wandystanu