Topics

Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

4 lut 2020, 12:42 od llll@...:

W dniu 03.02.2020 o 22:41, Polyna pisze:

W dniu 03.02.2020 o 22:37, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:

Mówicie o stażu wirtualnym?
O stażu wirtualnym ogólnie.

Tak czy inaczej - za swoją datę v-urodzin zawsze traktowałem 1 stycznia 2005, więc jestem młodszy :)
Super, tyle że ja się akurat zarejestrowałam w mikronacjach jakieś 7 miesięcy później…
Akhem. Grudzień 2005.
A to gówniarz...

[...]

HW

Alojzy Pupka

wt., 4 lut 2020 o 02:12 Polyna <polyna@...> napisał(a):

One są takie same jak i w tamtej. Tylko mają inny typ danych.
Nie jestem pewien czy dla absolutnie wszystkich rekordów wszystko jest
takie samo, coś tam się w którymś momencie pojebało ztcp. Ale tam
gdzie się pokrywa, tam jest na pewno poprawnie.

Polyna <polyna@...>

Jest jeszcze `People` w tej samej bazie i tam również są [dat]y
rejestracji – tym razem w formie zwykłego stringa.
One są takie same jak i w tamtej. Tylko mają inny typ danych.

wt., 4 lut 2020 o 01:26 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.
Jest jeszcze `People` w tej samej bazie i tam również są [dat]y
rejestracji – tym razem w formie zwykłego stringa. Nie wiem czy między
tymi dwiema tabelami nie ma jakichś zgrzytów, coś chyba było, no ale
generalnie obywateli jest tylu, że można to ręcznie zrobić.

wt., 4 lut 2020 o 01:28 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 04.02.2020 o 02:26, Alojzy Pupka pisze:
W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.
Z tej właśnie skorzystałam -_-.
No to jak to tylko w ośmiu przypadkach się dało, jak widzę że u mnie
się zgadza, a u paru stron innych, co na szybko przeskrolowałem, chyba
też :|

Polyna <polyna@...>

W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.
Z tej właśnie skorzystałam -_-.

pon., 3 lut 2020 o 22:22 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Znalazłam gdzieś jakąś starą tabelę, i jednym zapytaniem SQL ustawiłam
wszystkie daty jakie się dało. U całych 8 osób. Jakby ktoś jeszcze coś
miał źle, to już musi mi podać odpowiednią datę sam.
W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Godzinę temu to tam była wpisana data faktycznie z listopada, ale 2014
roku…
To znaczy że mój mózg automagicznie skorygował nierealnie późny rok na dekadę wcześniejszy rok bliższy prawdzie i stąd zamieszanie xD

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

W dniu 03.02.2020 o 23:39, Polyna pisze:
Godzinę temu to tam była wpisana data faktycznie z listopada, ale 2014 roku…
Zresztą data z listopada 2004 roku by żadnego w ogóle sensu nie robiła, bo Wandystan ogłosił niepodległość dopiero w grudniu 2004…

Polyna <polyna@...>

W dniu 03.02.2020 o 23:37, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Okej, to wiele tłumaczy. Bo tę godzinę temu jak patrzyłem na wasz profil to widziałem datę rejestracji z listopada 2004 i na tym swoją wypowiedź oparłem xD
[...]

To ja bym poprosił, bo jednak wstyd trochę.
Znalazłam gdzieś jakąś starą tabelę, i jednym zapytaniem SQL ustawiłam wszystkie daty jakie się dało. U całych 8 osób. Jakby ktoś jeszcze coś miał źle, to już musi mi podać odpowiednią datę sam.

pon., 3 lut 2020 o 22:03 Polyna <polyna@...> napisał(a):

SSW3 podaje datę stworzenia konta w SSW3, a nie 'dziwną datę'. A to
tylko dlatego, że stare rejestry zastępowały jakieś źledziałające
jeszcze starsze rejestry, a że były w założeniu tymczasowe, daty
rejestracji nie zostały w nich ujęte.
Fakt, że stare rejestry były zjebane w huj. Aczkolwiek gdzieś, w
którejś bazie, powinny być prawidłowe daty rejestracji, bo to się tam
nie sypało akurat ztcp.

Zresztą chyba pisałam, że jak ktoś chce, żeby widoczna była u niego data
oryginalna, to niech zwraca się z wnioskiem do mnie o poprawę.
To ja bym poprosił, bo jednak wstyd trochę.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

za: Micropedia

"18 kwietnia 2004 zapisuje się do Scholandii, gdzie jednak nie
wykazywała aktywności. Na początku mieszkała w Scholandii, później w
Sarmacji, ale się nie udzielała. Wstapiła do Wandystanu niedawno po
tym, jak ogłosił on niepodległość, otrzymując ID B0044. "

Polyna <polyna@...>

12 stycznia 2005 here, macham łapką. Co prawda datę musiałem sprawdzić
w profilu w KS, bo nie wiedzieć czemu SSW podaje jakąś dziwną datę
rejestracji, mimo że nigdy nie spierdalałem przecież z MW...
[...]

pon., 3 lut 2020 o 21:37 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

[...]

A tak wogle jakie to zabawne, że nawet mimo tego, jestem najmłodszą z
obywateli wandejskich stale aktywnych na LDMW.
Mówicie o stażu wirtualnym? To ode mnie jesteście starsza, jako mieszkanka MW o prawie rok, ale nawet licząc mikroświat w całości to o ~półtorej miesiąca. No, chyba że liczyć od mojej pierwszej rejestracji w Sarmacji którą ledwo pamiętam, miała miejsce chyba w sierpniu 2004 i trwała cały jeden dzień. Zresztą sam nie jestem jej pewien, pamiętam że potem jak już się rejestrowałem drugi raz i rozkręciłem próbowałem namierzyć tamtą inkarnację, ale nie pamiętałem już na jakie dane i maila (na pewno nie na ówcześnie używanego głównego) więc spełzło to na niczym. Albo - co też możliwe - zacząłem się rejestrować ale nie dokończyłem procesu.

Tak czy inaczej - za swoją datę v-urodzin zawsze traktowałem 1 stycznia 2005, więc jestem młodszy :)

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

No ale tu chodzi o te wynikające z ułomności jakiegokolwiek systemu powiązywania konta w SSW z kontem w groups.io.
No zgadzam się, że to zawsze będzie ułomne i mocno prowizoryczne. Dlatego nie byłbym za implementowaniem czegokolwiek w ten deseń we właściwych systemach. Ale w pobocznym bajerze działajacym jako moduł dodatkowy po prostu, to imho warte zabawy.

No ja wiem, że łatwo mi mówić, kiedy to towarzyszka się z tym męczy, ale jestem zdania, że lepiej mieć potem chwalebne relikty, nawet sprawiające kłopoty, niż nie mieć. To jest nasz ogólnowandejski dorobek.
Na szczęście dopóki ja istnieję, żaden system nie będzie wyłączony bez chociażby jakichkolwiek prób zachowania go chociażby w postaci wideo.
<3

Ale są rzeczy inewitabilne.
W Wandystanie ani śmierć, ani podatki ;-)