Topics

Testowa wiadomość

Polyna <polyna@...>

W dniu 03.02.2020 o 03:12, Polyna pisze:
Wait, czekaj, to dziwnie działa. Jak odznaczyłam 'I always want copies of my own emails' to nadal wysłało mi kopię oryginalnej wiadomości, ale tym razem ID *nie* zmieniło. WTF.
Huh, wygląda na to, że ta funkcja jest tylko źle opisana:

https://groups.io/g/GroupManagersForum/topic/honoring_original_message_ids/30300516

Gdybym miała pomysł, jak inaczej to opisać, zgłosiłabym buga i napisała swoją propozycję.

A więc dobra, czyli jednak naprawione to, co mnie w groups.io zawsze wkurzało. Uff.

Polyna <polyna@...>

W dniu 03.02.2020 o 03:09, Polyna pisze:
Filtrowanie wiadomości wychodzących. Mam ustawione na groups.io to, że mi własne wysyła z powrotem, tyle że zmienia ID wiadomości
Wait, czekaj, to dziwnie działa. Jak odznaczyłam 'I always want copies of my own emails' to nadal wysłało mi kopię oryginalnej wiadomości, ale tym razem ID *nie* zmieniło. WTF.

Polyna <polyna@...>

A jaki klient i jaka funkcja?
Filtrowanie wiadomości wychodzących. Mam ustawione na groups.io to, że mi własne wysyła z powrotem, tyle że zmienia ID wiadomości, przez co psuje mi wątkowanie, więc myślałam że sobie wyłączę, i dodam sobie regułę żeby mi z katalogu 'wychodzące' kopiowało do katalogu 'Wandystan'. Spoiler: nie działa :<.

Bym zgłosiła buga do groups.io, ale pewnie powiedzą mi, że works as intended. Ech.

3 lut 2020, 02:53 od polyna@...:

Testuję sobie jedną z funkcji klienta poczty, zignorujcie tą wiadomość.
A jaki klient i jaka funkcja?
Pytam bo sam się trochę rozglądam za dobrym pocztodawcą oraz za dobrym klientem na mobiłkę, więc wszelkie rekomendacje przyjmę.

--
Pupka