Topics

Hello there!

Marceli Baldachim Khand

Szczęść Wando,

Pozdro. Testuję LDMW w tym miejscu.

Proszę o - zgodnie z zaleceniami tow. Pupki - o zmianę mojego id na "B0002" a datę zapisu, gdyby to było możliwe na 11 grudnia 2004 roku.

Tow. Radziecki

Czołem Khand!

Szczęść Wando,

Pozdro. Testuję LDMW w tym miejscu.

Proszę o - zgodnie z zaleceniami tow. Pupki - o zmianę mojego id na "B0002" a datę zapisu, gdyby to było możliwe na 11 grudnia 2004 roku.
A gdzie podpis i delimiter, dziwko bez szkoły?

Polyna <polyna@...>

W dniu 11.02.2020 o 22:43, Piotr Krupinski pisze:
Proszę o - zgodnie z zaleceniami tow. Pupki - o zmianę mojego id na "B0002" a datę zapisu, gdyby to było możliwe na 11 grudnia 2004 roku.
Zrobione.

https://wandystan.eu/w/profile,2

Marceli Baldachim Khand

Radziecki - spierdalaj. Nara popierdoleńcy.

Polyna <polyna@...>

W dniu 11.02.2020 o 22:49, Marceli Baldachim Khand pisze:
Radziecki - spierdalaj. Nara popierdoleńcy.
Perun, przestańcie udawać Mandragora-renegata. Już myślałam, że naprawdę tu przyszedł.

Czołem Khand!

Radziecki - spierdalaj. Nara popierdoleńcy.
Uuu, poteżny incydent książęcy.

Dla obdarzonych krótką pamięcią - przy okazji ostatniej wiadomości
tow. Khanda na LDMW bez podpisu za identyczny komentarz wlepiono mi
miesiąc więzienia w Sramacji, z poduszczenia samego zainteresowanego.
Na szczęście tym razem ojcowski, monarszy uścisk oraz ciepło
promieniujące z korony zostały mi oszczędzone ¯\_(ツ)_/¯

Czołem Polyna!

Perun, przestańcie udawać Mandragora-renegata. Już myślałam, że naprawdę
tu przyszedł.
To chyba był on 😲

Czołem Ja!

[...]
Koryguję sam siebie, bo potem będzie, że szkaluję - no i głupio że
człowiek sam źle pamięta a się wymądrza - za to konkretnie ostatecznie
sąd do wniosku oskarżenia o 1 msc się nie przychylił a jedynie
wymierzył karę grzywny. Wyroki polityczne więzienia zapadały później
za inne "przewiny". Moja kulpa.

wt., 11 lut 2020 o 21:43 Piotr Krupinski <piotr.krupinski@...> napisał(a):

Szczęść Wando,
Szczęść Wanda! Kopę lat!
I jak się postuje? Międzymordzie groups.io to przy jahu – jak niebo a
ziemia, co nie?

wt., 11 lut 2020 o 21:45 Tow. Radziecki <ks.radetzky@...> napisał(a):

A gdzie podpis i delimiter, dziwko bez szkoły?
Podpis i delimiter nie są absolutnie niezbędne, to nie KS w anno vandi
2005. Jak się ustawi w profilu albo w kliencie pocztowym, to samo
robi, a jak nie ma, to też przeżyjemy. Ba, nawet na toppostowanie
ciężko obecnie reagować agresją – wskazane jest co najwyżej uprzejme
informowanie o obowiązującej konwencji odpowiadania pod postem. Ztcp,
jakiś czas temu ktoś się pojawił na LDMW kto nie ogarniał i jakoś
daliśmy radę wytłumaczyć z kulturką.

A co do „dziwki bez szkoły” – mnie tam cytat z klasycznego filmiku o
Borewiczu by nie ruszył i nie do końca rozumiem czemu ruszył (może
właśnie dlatego, że kolejny raz powtórzony?), ale jeśli towarzysz wie,
że coś na kogoś zadziała jak płachta na byka, to po co prowokować?
Bądźmy dla siebie w miarę mili i uprzejmi, kłóćmy się o konkrety, a
nie dla samego dosrywania. Tak bym proponował.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Udostępnić kodu systemów MW nie łaska, ale do MW śmiecie wrócić? Nieładnie.

śr., 12 lut 2020 o 07:19 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Udostępnić kodu systemów MW nie łaska, ale do MW śmiecie wrócić? Nieładnie.
Jakiego znowu kodu, o czym towarzyszka w ogóle? Od kodu to jest tow.
Polyna i świetnie sobie radzi tak z nowym kodem (w najnowszych
edycjach można czasem podejrzeć co robi, nawet jak się nie chwali na
liście) jak i ze starym kodem, który konserwuje, zabezpiecza,
eksponuje.

A słowa o tym, że ktokolwiek miałby „śmieć” albo „nie śmieć” do
Wandystanu przyjść to już zupełnie niewandejska sprawa. Tu zawsze
każdy był mile widziany – banita, przestępca, dziwak, odmieniec, ale
też były obywatel, którego drogi z państwem kiedyś się rozeszły.
Osobiście tow. Khanda namawiałem do odezwania się u nas,
przetestowania jak obecnie listy działają, jak działa SSW, zachęcałem
do opublikowania wiersza o Buchner. Może do posiedzenia i pogadania z
nami przez chwilę, a może do zostania na dłużej i konkretniej?
Zachęcałbym do tego każdego dawnego mieszkańca, a mandragor Khand to –
do huja świeckiego Wacława – założyciel tego państwa i kawał
chwalebnej historii Wandystanu.

Wstyd mi trochę za was, Towarzysze. Nie spodziewałem się oczywiście,
że podejmiecie czerwonym dywanem kogoś, kto kiedyś się od państwa
odwrócił plecami. Ale też nie spodziewałem się, że będziecie
zachowywać się agresywnie w odpowiedzi na sympatyczne powitanie po
latach.

Przykro.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

[...]
Być może wy lubicie jak wam plują w twarz, bo taki wasz kink, ok. Ale do chuja, mówimy o człowieku który wysrał się na Wandystan wielokrotnie. Mimo to nikt go tu nie banował czy nie kazał mu spierdalać. Jeżeli Jego Książęca Wysokość Piotr II Grzegorz nie potrafi znieść, że witany jest po tym szorstko a nie na kolanach, czerwonym dywanem i naręczem kwiatów to mówiąc szczerze sorry, ale to jego problem, nie nasz.

Wszystkie jego zasługi i tytuły gówno znaczą teraz - nie dlatego że mu je odebrano, bo to symboliczny pikuś, tylko dlatego że swego czasu sam od wszystkiego co wandejskie się odciął i aktywnie przeciw Wandystanowi działał i szczuł. I nie widzę powodu żeby o tym zapominać, bo i też nigdy nie została wyrażona z jego strony żadna skrucha czy samokrytyka.

Przykro.
Taką Barideję mi tu wypłacz 🤷‍♂️

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

śr., 12 lut 2020 o 08:01 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

[...]
Niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nigdy się nie wysrał... ( /me
rzuca kamieniem )
Ja nie mówię o tym, czy mandragor Khand potrafi znieść, czy nie
potrafi – to jego sprawa. Ja mówię o tym, że uważam takie zachowanie
jak wasze, za niegodne. Między naręczem kwiatów i dywanem, a
infantylną prowokacją na pokaz, jest cała gama innych form, które
bardziej przystają Wandejczykowi.

[...]
Oczywiście, różnie można oceniać wagę różnych dokonań. Można uważać że
założenie państwa, stworzenie w zasadzie samowtór z Michasiem jego
zrębów, budowa wielu systemów, lata pracy na niwie państwowej – że to
nic wobec emocjonalnego pierdolnięcia obywatelstwem, pójścia inną
drogą, działalności monarchofaszystowskiej itp. Ja uważam, że to nawet
nie są szale tej samej wagi, ale rozumiem że towarzysz uznaje pomniki
tylko dla postaci kryształowych i niczym nigdy niezhańbionych. Tyle że
nawet jeśli uznać, że w gości przyjechał R E N E G A T (heh), któremu
nie sposób wybaczyć, to można być po prostu obojętnym, a nie traktować
wizyty jak jakiegoś ataku.

śr., 12 lut 2020 o 08:33 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Jakiego znowu kodu, o czym towarzyszka w ogóle?
Cintra i inne dziedzictwo MW.

śr., 12 lut 2020 o 09:14 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Cintra i inne dziedzictwo MW.
I co towarzyszka chce niby z tym robić? Po co wam rozbabrane pliki
niedziałającego systemu?

Polyna <polyna@...>

Podpis i delimiter nie są absolutnie niezbędne
Są, są. Tylko już macham ręką na to, jak ktoś źle sformatuje posta, bo nie chce mi się walczyć z wentylatorami.

Polyna <polyna@...>

A słowa o tym, że ktokolwiek miałby „śmieć” albo „nie śmieć” do
Wandystanu przyjść to już zupełnie niewandejska sprawa. Tu zawsze
każdy był mile widziany – banita, przestępca, dziwak, odmieniec,
…renegat…

Zachęcałbym do tego każdego dawnego mieszkańca, a mandragor Khand to –
do huja świeckiego Wacława – założyciel tego państwa i kawał
chwalebnej historii Wandystanu.
Przecież założycielem państwa był mandragor Urban, a nie uzurpator-renegat.

Alojzy Pupka <alojzy@...>

12 lut 2020, 12:36 od polyna@...:
Tu zawsze>> każdy był mile widziany – banita, przestępca, dziwak, odmieniec,
…renegat…
Owszem, jak najbardziej, jeszcze jak. Nawet renegat, czemu nie?

Przecież założycielem państwa był mandragor Urban, a nie uzurpator-renegat.
Ehhhh. Nie boli mnie już tak jak kiedyś dupa o FaŁsZoWaNiE hIsToRiI, chociaż dalej nie jestem jakimś specjalnym fanem traktowania tego żartu jako KANONU, ale chyba jasne, że kiedy STROFUJĘ Radziecką że się zachowuje na liście jak buc, to robię to OUT OF CHARACTER. Myślałem, że nie muszę tego jakoś specjalnie zaznaczać.

Polyna <polyna@...>

W dniu 12.02.2020 o 17:55, Alojzy Pupka via Groups.Io pisze:
Owszem, jak najbardziej, jeszcze jak. Nawet renegat, czemu nie?
A czy ja napisałam ‘ale nie renegat’?

Ehhhh. Nie boli mnie już tak jak kiedyś dupa o FaŁsZoWaNiE hIsToRiI
Lekkie fałszowanie historii nie jest szkodliwe społecznie.