Topics

SKHANDAL

Potwierdzam, że dowództwo GHM zgłosiło w Komendaturze planowaną
wycieczkę turystyczną do Baridasu. Nic nam nie wiadomo o tym, żeby
mieli tam prowadzić jakieś akcje militarne, ale jeśli ppłk Winnicki
tak mówi... No ale nasz Dalajwanda nie raczył nawet swojego
postrzelonego pośladka przyprowadzić na LDMW w celu zadeklarowania,
czy obierze jakieś imię, więęęęc...
Też uważam to ostatnie za skandal. Co do wypraw do Baridasu - nie do
końca rozumiem konwencję, ale jeżeli to faktycznie jakaś walka o
republikański Baridas - to cel co najmniej słuszny. Ale miałbym
wątpliwości, bo skrzywienia tow. Winnickiego do różnych form
monarchofaszystowskich są powszechnie znane...

śr., 25 mar 2020 o 13:57 PLNA <polyna@...> napisał(a):

https://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/12006/

Chciałabym zdenuncjować tow. Wandera za to, że ciąga oddziały SAL po
jakichś prowincjonalnych sarmackich zadupiach, narażając je ciężkie
straty w ludziach i sprzęcie. Domagam się złożenia samokrytyki w ciągu
najbliższych 48h, inaczej potupię nóżkami i się rozpłaczę.
[...]

http://wandystan.eu/B51

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

śr., 25 mar 2020 o 15:02 PLNA <polyna@...> napisał(a):
No tak, zapomniałam, że mi ucięłyście nóżki.

Mam takiego jednego co lubi nóżki, na pewno się ucieszy.

PLNA <polyna@...>

W dniu 25.03.2020 o 15:01, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Biorąc pod uwagę naszą wczorajszą rozmowę, to chyba nawet nie możecie,
Towarzyszko ;)
No tak, zapomniałam, że mi ucięłyście nóżki.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196