Topics

Jestem wkurwiony

Jezus Ipanienko

No do chuja Wandy, ile można czekać na choćby najbardziej lakoniczny
komunikat Pretorii w sprawie ostatniej aferki? Czy podjęto
jakiekolwiek kroki proceduralne? Przesłuchano kogoś? Ktoś poszedł na
zaoczną dobrowolną reedukację?

Kurwa, ogarnijcie się, Towarzyszki i Towarzysze.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

niedz., 5 kwi 2020 o 14:58 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

[...]

Ja podjąłem kroki! Upomniałem i pogoniłem Pretora kanałami prywatnymi.

http://wandystan.eu/B51