Topics

Dom Pracy i Idei dla byłych Ojców Świeckich i nie tylko

Alojzy Pupka

Wypierdalać!

sob., 2 maj 2020 o 21:32 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):
Rozmawiałem z protonem Nowych Wandowic Wandosławem Cieśnińskim i razem
uważamy że rzeczno-jeziorno-wzgórzowe bloki Nowych Wandowic to wspaniałe
miejsce dla takiej pracy. Chcemy wzorować się na krótkotrwałym
dreamlandzkim ośrodkiem Związku Twórców Postępowych w Morburgu z czasów
którejś odwilży w '80tych:

https://asset.soup.io/asset/14878/9746_bd49_500.png

https://i2.wp.com/www.pilote-chasse-11ec.com/wp-content/uploads/2018/04/Roc-hotel-Bangui.jpg?fit=1644%2C1086&ssl=1

Wzywam was do dołączenia do Komitetu i nadsyłania propozycji rozwiązań
przestrzenno-architektonicznych.
Zaprawdę, wandne to wizualizacje, a sprawiedliwe. Co jednak jeszcze
bardziej istotne – są to wizualizacje rozbuchane i niestandardowe.
Rozumiejąc potrzebę odpowiednich warunków do rozwijania twórczości w
duchu rewolucyjnego buchneryzmu-kiełbkrakowizmu, nie mogę nie
zaoponować widząc takie marnotrawstwo. Spójrzmy prawdzie w oczy –
ostatnimi czasy weszliśmy w epokę gospodarki niedoborów. Na półkach
sklepowych znaleźć można głównie butelkowaną realiozę 98% poustawianą
w zmyślne piramidki. Ostatnio od lekarza pierwszego kontaktu uzyskałem
receptę na uderzeniową dawkę 50mg dreamu i 70mg wando, ale nie byłem w
stanie jej nigdzie zrealizować, każda apteka odsyłała mnie z kwitkiem.

W tej sytuacji zmuszony jestem zaproponować alternatywną propozycję
opartą na najlepszych tradycjach ustandaryzowanego budownictwa
prefabrykowanego w gospodarce uspołecznionej. Wobec głodu
mieszkaniowego komponenty systemu „Winnica-Radzieck IV” produkowane są
we wszystkich fabrykach domów od Jutra Anhalckiego, po peryferia SoGo,
a więc nieznaczne zwiększenie produkcji na cele postawienia ośrodka
pracy twórczej nie powinno stanowić nadmiernego obciążenia.

Rozumiem jednak, że wymogi produkcji artystycznej odbiegają od potrzeb
codziennego życia, a stanowisko pracy robociarza kultury i sztuki
wymaga stałych dostaw kilojarug Klimatu, Inspiracji oraz Uwznioślenia.
W naszej (Znawców Tematu) opinii, można te warunki brzegowe osiągnąć
przy założeniach prefabrykacji, za pomocą odpowiedniego umieszczenia
geograficznego wznoszonego gmachu. Ważne mianowicie, aby ulokować go
na wzgórzach. I tu przechodzimy do wizualizacji projektu
alternatywnego – a zatem kontrwizualizacji:
widok ogólny z zewnątrz: https://u.wandystan.eu/rlalqu.jpg
widok z okna ku zewnętrzu: https://u.wandystan.eu/swtjtc.jpg

Jak mawiali zawsze wandejscy artyści: bananów & słodkości!

http://wandystan.eu/B51

Raul Urban III

Czołem Tow. Walterycz!

Na chwilę kontemplacji chciałem się udać do Baszty Radagasta, ale
towarzysze słusznie wskazali że nie mam już różowej przepustki K0007, a
Baszta cieszy się specjalnymi względami Ducha Świeckiego.
Towarzyszu, przypominam że eks-oesiom przysługuje przepustka
BRNEW-16-004 po wypełnieniu formularza F-RA-ŚKW-37 we właściwym dla
tow. zamieszkania urzędzie miejskim. Uprawnia ona do 67% zniżki na
przejazdy z miejsca stałego zamieszkania do Jurty Urbana, gdzie
znajduje się standardowy ośrodek kontemplacji i pracy twórczej dla
byłych Ojców Świeckich. Dodajmy, że sam pobyt jest za okazaniem tej
samej przepustki finansowany przez Kancelarię Prezydenta. Zachęcam do
skorzystania!

Udałem się więc do domu pracy twórczej Wandakabana, ale towarzysze
artyści pracujący nad dobrostanem ludowej ojczyzny nie wpływali
korzystnie na mój nastrój. Skorzystałem za to z zaproszenia klubu
sportowego Biomasa Wandopol i siedzę w ich ośrodku obok centrali rybnej,
ale to tylko dobra wola lokalnej podstawowej organizacji partyjnej
KPS(w) - bo sportem wandyfikat nie zajmuje się jako żyw.
Wizytowałem kiedyś ośrodek, bardzo zacny. Uważajcie tylko na drugą
toaletę od lewej na dole (koło stołówki), zaciąłem się tam na kilka
godzin, bo drzwi są wypaczone. Wyciągała mnie interwencja brygady
pancernej SAL.

W związku z tym, ku chwale tow. Wandy i ludu pracującego miast i wsi,
pragnę ogłosić założenie Społecznego Komitetu Budowy Domu Pracy i Idei
dla Kandydatów Nauk i byłych Ojców Świeckich. To mają być warunki, które
dadzą chwilę kontaktu z naturą i potrzebny spokój, aby w zgodzie z
duchem wandyzmu-żenadyzmu prowadzić prace koncepcyjno-rozwojowe w
oderwaniu od spraw bieżących.
Jak wyżej wspomniałem - miejsce istnieje, ale w sumie budownictwa w
dobrym stylu nigdy za mało, więc nie widzę powodu aby protestować.

Wzywam was do dołączenia do Komitetu i nadsyłania propozycji rozwiązań
przestrzenno-architektonicznych. Niech żyją prace koncepcyjno-rozwojowe!
Niech! Może coś w stylu hotelu Pomorie?
https://i.pinimg.com/564x/ee/04/62/ee0462a13dc8c0e284fefaee9cdc98d2.jpg

arcyżenadyn Wandoljubnn
Zwracam uwagę, że miano arcyżenadyna już nie przysługuje nikomu, a w
obecnej chwili tow. nie jest częścią Wandykopatu - choć jestem otwarty
na negocjacje.

--
{☆} Raul Urban III

Helmut Walterycz