Topics

Agregacja WL w KS - impossibru?

pmk

http://prawo.sarmacja.org/akt,6218.html

Bezczelność i dupoowatość!

BTW, ja się nie znam, tow Ciupak/Pupka/Karakachanow Śr.
może bardziej - może udałoby się coś zrobić w tym
temacie na zasadzie parsowania? (tj. po publikacji w WL,
skrypt automatycznie wrzucałby tą samą treść do DSG, w
ramach Wand-TASS)? Jestem gotów udostępnić swoje dane aby
wesprzeć taką inicjatywę.

Wiem, że najbardziej w sumie zależy nam obecnie na
wyciąganiu RSSów na strone MW, a nie odwrotnie, ale i tak
jest to chamstwo i drobnoprostactwo, splunięcie w twarz
Ludowi Pracującemu Miast i Wsi.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122035#p122035.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Do NIA:

img:8mwxjcdd

http://images.wikia.com/nonsensopedia/images/archive/0/0d/20090607101218!Ja_pierdole.jpg

/img:8mwxjcdd

--
ATW

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122036#p122036.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Założenia systemu ich mać.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122047#p122047.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Przyciasne głowy pierdolone. Dawno tak się nie wkurwiłem
w mikronacjach.

Co do publikowania z WL do DSG, prowadzę w tej chwili
rozmowy na temat maszynki do czegoś takiego.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122118#p122118.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

A publikacja w DSG przez zbiorcze konto wandejskie?

--
Gauleiter Kakulski

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122123#p122123.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Powiem tak, jak dla mnie jest to kompletna porażka i
głupota. I to tak skrajna że aż mnie zęby bolą. Nawet
okej jeśli nie mają teraz czasu, bo inne rzeczy pilne czy
coś, spoko, luzik, odłożyć na półeczkę, wstrzymać
realizację. Wolałbym takie coś mimo że efekt podobny, od
czegoś takiego. Jak splunięcie w twarz. Jeszcze jakby
wyjaśnili, łotewer. Odechciewa się w to grać.

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122133#p122133.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

KR Lepki:
[...]
No to proponuję wypierdalać stąd jak najszybciej, bawić
się w super Wandystan.
Jeśli uważacie, że naszym(NIA) zasranym obowiązkiem jest
spełnianie zachcianek pojedynczego obywatela i
doprowadzenie do rozdrobnienia publikacyjnego, to proponuję
srogo się pierdolnąć i orzekam jak w sentencji.

--
christosza

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122140#p122140.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

ob. Czuguł-Chan:
[...]
Nie, nie spełnianie zachcianek, tylko nie uniemożliwianie
realizowania pomysłów bo nie. Jak kilkakrotnie
deklarowałem, mogę to zrobić własnoręcznie, więc bez
szantażowania tym że was jak maszynki do zachcianek
traktujemy. Ja rozumiem że nie widzicie sensu więc nie
macie ochoty robić − dlatego mówię że ja sens widzę,
zrobić umiem i mogę.

A co do rozdrobnienia publikacyjnego − po pierwsze mówimy
o jednym źródle newsów z zewnątrz, bo wątpię żeby
komukolwiek chciało się budować swoje medium i
wnioskować o podpięcie go, a Wandea jest jedynym
faktycznie istniejącym tu i teraz, a po drugie nie jest
wcale obiektywną wartością scentralizowanie wszystkich
możliwych aspektów życia w Księstwie.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122143#p122143.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Jeśli wciąż mogę...

christosza:
No to proponuję wypierdalać stąd jak najszybciej, bawić
się w super Wandystan.
Na podstawie art. 7 Uchwały Churału Ludowego nr 4,
wymierzam tow. Czuguł-Chanowi karę grzywny w wysokości
2000 lt, za czyn wspomniany w art. 5 Uchwały Churału
Ludowego.

Pieniądze należy przelać na konto Kasy Ludowej, do dnia
28.10.2013, 9:42.

(-) Kim Ciąg Sut
Cenzor Mandragoratu Wandystanu

--
KCS

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122156#p122156.
[...]

Jak nie rozumiesz co to jest służba publiczna, to co ty
kurwa w ogóle robisz we władzach. I tak, kurwa, twoim
zasranym obowiązkiem jest spełnianie zachcianek obywatela.
Sam się na to pisałeś, tak jak ja się na to pisałem
zostając Prezydentem MW czy pełniąc jakąkolwiek funkcję
publiczną - aby zajmować się sprawami, które obywatele
Ci przyniosą. I pomagać, tam gdzie można, a nie tam,
gdzie łaskawie wyrazisz zgodę jak Ci się zachce. Jesteś
darmowym odbytem dla napalonego obywatela - PRZYZWYCZAJ
SIĘ.

Albo załóż sobie swoje państwo, tam będziesz sobie
khandem. Tutaj Khandów z założeniami systemowymi nie
chcemy i nie potrzebujemy. Będzie ciężej jeżeli chodzi o
systemy, ale przynajmniej nikt nie będzie niczego
dyktował, bo takie ma fochy.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122159#p122159.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

PTR:
http://prawo.sarmacja.org/akt,6218.html

Bezczelność i dupoowatość!
A czy NIA było stać na coś więcej niż tylko tą marną
odpowiedź w Dzienniku Praw? Jeśli nie to już świadczy
tylko o urzędnikach NIA.

--
Michaelus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122167#p122167.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Michaelus:
A czy NIA było stać na coś więcej niż tylko tą marną
odpowiedź w Dzienniku Praw? Jeśli nie to już świadczy
tylko o urzędnikach NIA.
Poza obraźliwym komentarzu tow. Czuguł-Chana tutaj, nie
było nic więcej.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122182#p122182.
[...]

Cóż... Nie ma to jak ukryć odpowiedź pod ikonką o
rozmiarach 16x16 px. Ale lepiej ugryzę się w palce...

--
Michaelus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122184#p122184.
[...]

Czugusiu, kocham Cię miłością szczerą i głęboką,
taką, z której każdy Wandejczyk mógłby być dumny i
naprawdę wysoko oceniam DSG, ale pamiętaj proszę, że za
podobną arogancję khand utracił miłość Ludu i że Wy
nastąpiliście, by arogancji nie było, by był system
służący Ludowi, a nie ego twórcy, by było wandnie i
ludowo.

I, wracając do mojego poprzedniego pytania, co by było
złego w utworzeniu wspólnego, zagregowanego konta
publikującego "zewnętrzne" teksty?

--
Gauleiter Kakulski

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122189#p122189.

Idź być sobą gdzie indziej.

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122196#p122196.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

url=http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?p=122214#p122214:3cbfazet

Wyjaśnienie:

Uprzejmie informuję, że decyzja odmowna wynikała z wielu
przesłanek.

Po pierwsze, wymagałoby to nakładu pracy po stronie
radców NIA. System jest projektowany w sposób, który w
praktyce wyklucza możliwość doklejania do niego
„autorskiego” kodu. Kod znajduje się na zewnętrznym
repozytorium, które jest synchronizowane tak z serwerem FTP
Księstwa Sarmacji, jak i komputerami radców. Nie wystarczy
wejść bezpośrednio na FTP i zmienić paru linijek w
kodzie.

Po drugie, przyjętym miejscem publikacji artykułów jest
system prasowy zintegrowany z DSG. Uczynienie wyjątku od
tej reguły w jednym przypadku, wymagałoby uczynienia
kolejnych wyjątków w innych przypadkach. Skutkiem tego z
kolei byłoby zastąpienie poprawnie działającego
mechanizmu — powrotem do starych rozwiązań, niewygodnych
z punktu widzenia użytkownika systemu (np. z uwagi na
konieczność dodatkowej rejestracji w celu dodania
komentarza). I tak mamy na odcinku usability wiele do
zrobienia.

Po trzecie, zewnętrzne agencje prasowe nie zapewniają
kompletności archiwów. Prędzej czy później, doczekamy
się wyszukiwarki. Warto, by można było za jej pomocą
odnaleźć jak najwięcej informacji.

Po czwarte, zewnętrzne agencje prasowe nie mogą być
agregowane w czasie rzeczywistym. Ponownie, z punktu
widzenia użytkownika systemu jest to niedogodność; wiedza
o nowych komentarzach byłaby dla niego dostępna, w
skrajnym przypadku, po 10–15 minutach.

Po piąte, zewnętrzne agencje prasowe utrudniają
możliwość skutecznej reakcji po stronie organów
porządkowych, powołanych do natychmiastowego reagowania na
nadużycia.

Natomiast — zadeklarowałem tow. Pupce gotowość do
przyjrzenia się oprogramowaniu „Wandei Ludu” w celu
zbadania możliwości automatycznej publikacji materiałów
tamże zamieszczanych w serwisie prasowym Księstwa
Sarmacji, jak również migracji pełnego archiwum do DSG.

Tytułem paru słów komentarza, tow. Pupka stwierdził w
jednej z dyskusji, że w jego ocenie „nie jest wcale
obiektywną wartością scentralizowanie wszystkich
możliwych aspektów życia w Księstwie”. Jak mniemam,
było to pokłosie rozmowy, jaką odbyliśmy na kanale IRC.
W mojej ocenie — zastrzegając, że rozmawiamy tu o
systemie informatycznym, a nie politycznym — taka
centralizacja stanowi obiektywną wartość. System powinien
zostać zaprojektowany w taki sposób, aby mogło w jego
ramach funkcjonować nie pięćdziesiąt, a pięćset i
więcej aktywnych uczestników. To wymaga, niestety, pewnej
standaryzacji; aczkolwiek jednocześnie zaznaczam, że
marzyłaby mi się możliwość daleko posuniętej
personalizacji agencji prasowych w ramach DSG tak od strony
wizualnej, jak i swobody określania polityki komentowania
przez wydawców.
I czy nie można było tak od razu? Odrobinę ludzkich
odruchów wystarczy, by zrozumieć, że uzasadnienie odmowy
jest ważne... Z całym politycznym(na technicznych sprawach
się nie znam) uzasadnieniem skrajnie się nie zgadzam,
uważam za niezasadne lub gorzej, ale kurde przynajmniej
wiemy czemu. I od razu człowiek czuje się lepiej.

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122236#p122236.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

ob. Kakulski:
I, wracając do mojego poprzedniego pytania, co by było
złego w utworzeniu wspólnego, zagregowanego konta
publikującego "zewnętrzne" teksty?
Z tego co pisze ob. Romański, złe by było to, że
agreguje :D
Tak, też uważam takie myślenie za paranoiczne, ale co
poradzić.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Agregacja WL w KS - impossibru? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12050&p=122272#p122272.