Topics

Aktywność na LDMW

Polyna <polyna@...>

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/months

Ja tylko chciałam zwrócić uwagę na to, że nawet jeszcze połowa miesiąca nie minęła, a natłukliśmy już więcej postów niż w całym poprzednim miesiącu. Ajm weri prałd of ju, i apeluję o kontynuację wyrabiania 200% normy.

Czołem Polyna!

[...]
Czekam kiedy w tym roku przeskoczymy cały rok poprzedni xD

--
PTR

Polyna <polyna@...>

W dniu 12.02.2020 o 13:14, Tow. Radziecki pisze:
Czekam kiedy w tym roku przeskoczymy cały rok poprzedni xD
Brakuje nam do tego 125 postów.

Jeżeli obecne tempo się utrzyma, możemy zrobić to nawet już w tym miesiącu xD.

12 lut 2020, 12:43 od polyna@...:

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/months

Ja tylko chciałam zwrócić uwagę na to, że nawet jeszcze połowa miesiąca nie minęła, a natłukliśmy już więcej postów niż w całym poprzednim miesiącu.
Ciekawe, kiedy nam ten siusiak sflaczeje...
(inb4 nie, nie czarnowidztwo, raczej dość oczywiste w perspektywie miesięcy; i imho nic strasznego to nie będzie – po prostu powrót do defaultu)

Polyna <polyna@...>

W dniu 12.02.2020 o 13:16, Polyna pisze:
Brakuje nam do tego 125 postów.
Jeżeli obecne tempo się utrzyma, możemy zrobić to nawet już w tym miesiącu xD.
37 do dognania, 38 do pieriegnania.

Raczej w lutym to się nam nie uda, tym bardziej że zwolniliśmy tempo, ale w marcu? Hu nałs.

Czołem Polyna!
37 do dognania, 38 do pieriegnania.

Raczej w lutym to się nam nie uda, tym bardziej że zwolniliśmy tempo,
ale w marcu? Hu nałs.
Zobaczymy :)

--
PTR

Alojzy Pupka

czw., 27 lut 2020 o 12:22 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]

Towarzyszko kochana, LDMW to nie wyścigi. Tzn. fajnie sobie wyznaczać
poprzeczki i robić coś w CZYNIE SPOŁECZNYM, jestem z tym okej, ale
jakby było cichawo jak w zeszłym roku, to przecież też nie
wandokalipsa (bo już w wandokalipsie żyjemy od lat).

Polyna <polyna@...>

Towarzyszko kochana, LDMW to nie wyścigi.
Górnictwo to też nie wyścigi. Nie przeszkadzało to tow. Stachanowowi przebijać norm które wyznaczały wcześniejsze okresy.

pt., 28 lut 2020 o 13:49 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Towarzyszko kochana, LDMW to nie wyścigi.
Górnictwo to też nie wyścigi. Nie przeszkadzało to tow. Stachanowowi
przebijać norm które wyznaczały wcześniejsze okresy.
Zasadnicza różnica jest taka, że bez wungla nie pałałyby piece
Magnitogorska, nie postępowałaby industrializacja, kto wie jak
skończyłaby się Wielka Ojczyźniana!
A nam aktywność na liście jest potrzebna żeby być państwem silnym i
prężnym, ale nie jest niezbędna, żeby w ogóle przetrwać ;-)

Polyna <polyna@...>

A nam aktywność na liście jest potrzebna żeby być państwem silnym i
prężnym
I to właśnie ma być naszym celem! Nie jedynie przetrwanie.

pt., 28 lut 2020 o 14:01 Polyna <polyna@...> napisał(a):

A nam aktywność na liście jest potrzebna żeby być państwem silnym i
prężnym
I to właśnie ma być naszym celem! Nie jedynie przetrwanie.
Nieodmiennie stoję na stanowisko, że powinno to być naszym „byłoby
fajnie jakby się udało, zepnijmy dupy”, a nie celem ;)
Bo potem coś nie wypala i jest poczucie klęski, a niska aktywność to
*nie jest* klęska.

Polyna <polyna@...>

Nieodmiennie stoję na stanowisko, że powinno to być naszym „byłoby
fajnie jakby się udało, zepnijmy dupy”, a nie celem ;)
Defetyzm. Nawet nie rewolucyjny defetyzm, dżast defetyzm.

Bo potem coś nie wypala i jest poczucie klęski
Takie to i tak mam już od lat.

pt., 28 lut 2020 o 14:16 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Defetyzm. Nawet nie rewolucyjny defetyzm, dżast defetyzm.
Starość! Und wandokalipsis!

Bo potem coś nie wypala i jest poczucie klęski
Takie to i tak mam już od lat.
No i niedobrze. Zeszły rok był *powolny*, ale poczciwy. Ludzie
jeździli tramwajami z pętli na placu Dario Fo aż na Chuć Robotniczą do
pracy, pary młodych junaków wylegiwały się w weekendy na Wandakabanie,
starsze panie zbierały kasztany w Parku Ottona Grotewohla. Życie się
toczyło!

Polyna <polyna@...>

W dniu 27.02.2020 o 13:22, Polyna pisze:
Raczej w lutym to się nam nie uda
A jednak się udało!

Obecnie przegoniliśmy poprzedni rok o 5 wiadomości, a do końca lutego myślę, że jeszcze kilka się dozbiera. Oznacza to, że na obecną chwilę wykonaliśmy 607,16% normy liczonej względem poprzedniego roku.

pt., 28 lut 2020 o 15:14 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Obecnie przegoniliśmy poprzedni rok o 5 wiadomości, a do końca lutego
myślę, że jeszcze kilka się dozbiera. Oznacza to, że na obecną chwilę
wykonaliśmy 607,16% normy liczonej względem poprzedniego roku.
Otwieram z tej okazji butelkę napoju musującego antyalkoholowego
Bjalenskoje Igristoje i – w duchu najnowszej wandocykliki – wyciągam
sztokfisza oraz ogórki na zagrychę. Szcziszczat!

Polyna <polyna@...>

Otwieram z tej okazji butelkę napoju musującego antyalkoholowego
Bjalenskoje Igristoje
Sobieszkoje*

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Też mi coś. Tuolelenkka istnieje bez jakiejkolwiek aktywności, ba,
nawet bez strony - i MA TO ZAPISANE W KONSTYTUCJI

1.4. Tarjaturunenat Tuolelenkki może zniknąc kiedy chce, na ile chce,
i pojawić się, kiedy Mu się zechce.
(...)
2.3. Tarjaturunenat Tuolelenkki nie potrzebuje strony, aby działać -
nie oznacza to jednak, iż jest ona zakazana. To samo sie tyczy
wszelkich miejsc werbalnej interakcji.

(jak jakaś Towarzyszka chce się pokrindżować to źródło jest tu:
https://micropedia.fandom.com/wiki/Suurilaki_Tarjaturunenatu_Tuolelenkki
)

Polyna <polyna@...>

W dniu 28.02.2020 o 17:12, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
1.4. Tarjaturunenat Tuolelenkki może zniknąc kiedy chce, na ile chce,
i pojawić się, kiedy Mu się zechce.
A obecnie jest w stanie znikniętym, czy pojaw…nię…yyyyyy…tym?

pt., 28 lut 2020 o 17:14 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]

Obecnie jest dopojawiony, bo jest na moim obrazku.

Czołem Ola!

Obecnie jest dopojawiony, bo jest na moim obrazku.
Ale dopojawiony gdzieś na powierzchni internetu? Czy jak kiedyś bodaj
Samunda, z tajną stroną tylko dla wtajemniczonych? xD