Topics

Ambasadorka Ambasadoruje Ambasadorowo w Ambasadzie #wandystan

Akrypa Ali Shariati

Nie odwiedzialam mojej Towarzyszki Polyny od czasu uroczystości żonowania a więc gdy jej alter ego WYMUSIŁO na mnie ambasadorowanie tutaj pojawiam się ponownie.
Na 100% nie interesuje was z jakiej mikronacji jestem Ambasadorką ale na pewno chcecie przekonać mnie, jak bardzo dobra przyjaźń jest między naszymi narodami a więc proszę was Towarzysze o opinię na temat nazbolstwa bo mój Minister Spraw Zagranicznych jest zai twresowany tematem.

Polyna

W dniu 20.10.2019 o 19:33, Akrypa Ali Shariati pisze:
Nie odwiedzialam mojej Towarzyszki Polyny od czasu uroczystości żonowania a więc gdy jej alter ego WYMUSIŁO na mnie ambasadorowanie tutaj pojawiam się ponownie.
Co ta Alija odpierdoliła to ja nawet nie.

[...]
NAZBOL GANG zawsze na propzie. (Z wyjątkiem tow. Zwella. On nie propsuje.)