Topics

Archiwa LDMW (i nie tylko) z hoo!Ya

Polyna <polyna@...>

Ponieważ hoo!Ya postanowiło wprowadzić jakieś różne dziwne zmiany w serwisie list dyskusyjnych, niejaki ob. Romański udostępnił ściągnięte stamtąd archiwa list związanych z mikronacjami:

http://ihr.sarmacja.org/yahoo/05a25758b884839d56d8365ee2d6a8f1382b837ee0eac97442640487349263e5/

Część z nich, związanych z Wandystanem, przekopiowałam na serwer wandejski i przekonwertowałam na archiwa w postaci statycznych plików HTML. Można znaleźć je tutaj:

https://ld.wandystan.eu/

Ponieważ podczas importu postów ze starej LDMW do groups.io spieprzyło się w nich kodowanie, myślę że to co jest pod powyższym linkiem będzie przydatne, jako że nie ma tam tego problemu.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

śr., 8 sty 2020 o 20:43 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Ponieważ hoo!Ya postanowiło wprowadzić jakieś różne dziwne zmiany w
serwisie list dyskusyjnych, niejaki ob. Romański udostępnił ściągnięte
stamtąd archiwa list związanych z mikronacjami:

plik z archiwum listy Leblandii ma jedynie 1MB, liczyłam na co najmniej 1GB.

[...]

Czy ob. Romański mówił _szczegółowo_ jak ściągał? Tzn. czy zgłoszenie
requesta pod tym adresem:
wystarczy?
Jak tak, to zrobiłem, ale tych list dużo więcej niż on nie mam tbh...

Polyna <polyna@...>

Czy ob. Romański mówił _szczegółowo_ jak ściągał?
Nah.

Tzn. czy zgłoszenie requesta pod tym adresem:
wystarczy?
Zdaje się że tak. Ale nie jestem pewna.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna,

http://ihr.sarmacja.org/yahoo/05a25758b884839d56d8365ee2d6a8f1382b837ee0eac97442640487349263e5/
Widzę, że byłem na kilku mikronacyjnych grupach których tam nie było, więc złożyłem również swój wniosek o ściąganie. Z tego co widzę to nie ma tam dawnej LD Morvanu (z okresu bycia prowincją) czy LD Gryflandii (Stadhouerat Brugii, co ciekawe druga LD regionalna tj. Matlandia jest).

Jak dostanę requestowane info to - za zgodą Towarzyszki oczywiście - przekaże na wasze ręce te archiwa dla bezpiecznego przetrzymywania.

Polyna <polyna@...>

W dniu 11.01.2020 o 14:21, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Widzę, że byłem na kilku mikronacyjnych grupach których tam nie było, więc złożyłem również swój wniosek o ściąganie.
Jak stwierdził tow. Kanzler na forum KD, także tow. Sukces ma zamiar ze swojej strony ściągnąć jakieś archiwa. Tak więc super.

Jak dostanę requestowane info to - za zgodą Towarzyszki oczywiście
Meh, jak ktoś coś ma co uważa że należałoby zarchiwizować, to nie ma się mnie co pytać o zgodę, tylko wysyłać.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Meh, jak ktoś coś ma co uważa że należałoby zarchiwizować, to nie ma
się mnie co pytać o zgodę, tylko wysyłać.
Pliczek (~36MB) właśnie się wgrywa do wysłania. Wśród dość zwykłych rzeczy (wspomniane listy Morvanu i Gryflandii ale też Republika Baridas oraz Sobór ŚKW) też kilka cymesów, co do których nie jestem pewien czy powinny po prostu frunąć (choć tajność pewnie się już zdezaktualizowała) - LD Rady Komisarzy Ludowych oraz LD Służby Bezpieczeństwa :]

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

W dniu 13.01.2020 o 00:19, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Pliczek (~36MB) właśnie się wgrywa do wysłania.
Czekam niecierpliwie!

[...]
Wrzucę je gdzieś na serwer poza katalogami publicznymi. Albo je schowam za ścianą hasła.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Czekam niecierpliwie!
Potwierdzam że poszło, potwierdźcie że doszło!

Wrzucę je gdzieś na serwer poza katalogami publicznymi. Albo je schowam
za ścianą hasła.
+1 ja z chęcią je obejrzę w czytelnej formie bo tak to tylko zajrzałem na sam początek.

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

Dnia 13 stycznia 2020 02:01:30 CET, Prezerwatyw Tradycja Radziecki <@PTR> napisał(a):
Potwierdzam że poszło, potwierdźcie że doszło!
Doszło. Jutro się zajmę tym.

Polyna <polyna@...>

W dniu 08.01.2020 o 20:43, Polyna pisze:
https://ld.wandystan.eu/
Dzięki tow. Radzieckiemu (щщ!), do archiwum doszła stara lista soboru ŚKW. Nie jest ona zbyt wielka – tylko 13 (sic) postów.

Oprócz tego, utworzone zostało tajne archiwum z listami dyskusyjnymi Rady Komisarzy Ludowych i Służby Bezpieczeństwa. Linka i hasło do niego wysłałam na listę dyskusyjną WOSS – jeżeli ktoś spoza niej chciałby także tam zajrzeć, proszę o złożenie wniosku do mnie o INDYWIDUALNE hasło dostępowe drogą mailową lub XMPP-ową. Warunkami uzyskania dostępu są: nieprzerwane posiadanie obywatelstwa MW przez ostatnie 6 miesięcy, nieposiadanie obywatelstw państw obcych oraz pozytywna weryfikacja pod względem lojalności. Być może po przejrzeniu archiwum zostanie ono częściowo ujawnione, albo nie. I chuj.

Reszta tego, co tow. Radziecki mi przesłał, znajduje się w archiwach surowych, które zostały lekko przeze mnie przemodelowane. Czytanie ich jest możliwe poprzez import plików mbox do waszych programów pocztowych.

Nadal czekam na archiwa, które mieli przesłać/upublicznić towarzysze Pupka i Sukces.

Mat Max ze Ślinianek

Podziękowania za zarchiwizowanie również Scholandii!

MMzŚ

pon., 13 sty 2020 o 17:23 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Nadal czekam na archiwa, które mieli przesłać/upublicznić towarzysze
Pupka i Sukces.
Ha! Ja czekałem aż mnie Jahu łaskawie poinformuje, że już mogę
ściągnąć (obiecali to na stronie przy zgłaszaniu chęci pobrania), a
tymczasem paczka czekała bez żadnej informacji. Dwieście mega,
bagatela. Muszę przejrzeć co tam jest, mam nadzieję że cokolwiek
[mikronacyjnego] poza dubletami już zamieszczonych.

Bo spoza mikronacji widzę już że choćby archiwum legendarnej grupy
vlepkarskiej Smutek Podlasia [*], z pierwszymi postami z 1998 (!)

Polyna <polyna@...>

[...]
Czekam cierpliwie na przejrzenie, i mam nadzieję, że cokolwiek tam będzie nowego.

Swoją drogą, jakby tow. Sukces mnie czytał – z jego strony coś ciekawego jest? I czy wogle też próbował eksportować? Bo dzisiaj ZTCP ostatni dzień na to.

pt., 31 sty 2020 o 15:39 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Czekam cierpliwie na przejrzenie, i mam nadzieję, że cokolwiek tam
będzie nowego.
Niewiele, bardzo niewiele. Z mikronacyjnych których chyba jeszcze nie było mam:
1) krolestwo_natanii (nie wiem jakie lata i ile tego) oraz
2) loss

LoSS też w sumie mało pasjonujący, bo głównie siedzieli tam zachodni
larperzy z mikronacjami półwirtualnymi. Najzabawniejszym rodzimym
wątkiem była sprawa przejazdu Benedykta XVI przez roszczone ziemie
jednego z nich, bólu dupy z tym związanego (ryc. 1), oraz bólu dupy o
ten ból dupy ze strony ambarasa jednej z polskich mikronacji (ryc. 2).

Ryc. 1. https://u.wandystan.eu/qdsmhl.jpg
Ryc. 2. https://u.wandystan.eu/msharn.jpg

Swoją drogą, jakby tow. Sukces mnie czytał – z jego strony coś ciekawego
jest? I czy wogle też próbował eksportować? Bo dzisiaj ZTCP ostatni
dzień na to.
Pingnąłem go inną drogą, mówi że nie ma nic ponad to co już jest –
choć bardzo ubolewa, bo dobijał się o listę Cesarstwa Teutonii [*] ;(

Polyna <polyna@...>

Niewiele, bardzo niewiele. Z mikronacyjnych których chyba jeszcze nie było mam:
1) krolestwo_natanii (nie wiem jakie lata i ile tego) oraz
2) loss
| ||

Nie no, w sumie takie trochę też dobre. Zresztą LoSS sama miałam na Wünschliste (mamy już w sumie SPUM z ausländerskich, stamtąd wzięłam też to Alt.Politics.Micronations FAQ co wrzuciłam na NBN).

LoSS też w sumie mało pasjonujący, bo głównie siedzieli tam zachodni
larperzy z mikronacjami półwirtualnymi.
W sumie tak. Ale skoro tam kiedyś byliśmy, to też jest mały kawałek historii Wandystanu.

[...]
NEVER FORGET!

Pingnąłem go inną drogą, mówi że nie ma nic ponad to co już jest –
choć bardzo ubolewa, bo dobijał się o listę Cesarstwa Teutonii [*] ;(
Cesarstwo Teutonii – ostatni płomień zgasł! Ofiara hoo!Yaistowskich kła… wyłączeń.

Zresztą nie pierwszych w historii. Pamiętacie, jak zajebano Geocities?

Kapitalizm zabija. Przynajmniej historię Internetu.

(były faktycznie osoby, które bardzo się wkurwiły o to że hoo!Ya zabiło część 'internetowego heritydżu')

sob., 1 lut 2020 o 01:47 Polyna <polyna@...> napisał(a):

2) loss
| ||

Śng. Niech ktoś strip lossowy w stylu troyskiej klasyki.

Nie no, w sumie takie trochę też dobre. Zresztą LoSS sama miałam na
Wünschliste (mamy już w sumie SPUM z ausländerskich, stamtąd wzięłam też
to Alt.Politics.Micronations FAQ co wrzuciłam na NBN).
(C) 2001. His Royal Majesty, Thomas III, King of Virginia, Prince of Wolaria, Defender of the Communes
MICRONATIONS ARE NOT RPG'S!!!!
xDDD Nie znałem tego!

Zresztą nie pierwszych w historii. Pamiętacie, jak zajebano Geocities?
Pamiętamy [*]
W naszej części oczywiście webpark/republika były większą stratą, ale
jeśli się nie mylę, to choćby nasi kochani kanadyjscy najeźdźcy z
Lyxtii mieli stronę na geo.

Polyna <polyna@...>

Niewiele, bardzo niewiele. Z mikronacyjnych których chyba jeszcze nie było mam:
1) krolestwo_natanii (nie wiem jakie lata i ile tego) oraz
2) loss
Nieśmiało przypominam o wrzuceniu.

Już przypominałam prywatnie, ale że jak z wyborami i kodeksem, najlepiej działa na was pablik szejming, to…

czw., 27 lut 2020 o 23:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]

Pablik szejming to nie jest metoda, która działa na mnie najlepiej.
Pablik szejming to jest metoda, która działa na mnie *jedynie*.
(no nie no, tak serio to prywatne wiercenie dziury w brzuchu też
czasem pomaga, ale że rzadko odpalam dżaberka ostatnimi czasy, to
skuteczność w związku z tym jest ograniczona)

Polyna <polyna@...>

Pablik szejming to nie jest metoda, która działa na mnie najlepiej.
Pablik szejming to jest metoda, która działa na mnie *jedynie*.
W sumie to widzę…

(no nie no, tak serio to prywatne wiercenie dziury w brzuchu też
czasem pomaga, ale że rzadko odpalam dżaberka ostatnimi czasy
Pewnie żebym nie wierciła wam dziury.