Topics

Ariana Grande spillin’ some tea

śr., 6 lut 2019 o 22:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):

https://pics.me.me/basics-of-leninism-with-comrade-0-is-there-an-electoral-28963194.png
– Ariana Grande na IV plenum KC KPS(w)

On Thu, Feb 7, 2019 at 02:53 PM, Alojzy Pupka wrote:

– Ariana Grande na IV plenum KC KPS(w)
Wiedziałam że tow. Enwer skądś to zajebał.

Oslo, jeszcze takie coś znalazłam:

https://pics.me.me/comrade-ariana-grande-responds-to-fish-blooded-bourgeois-doctringire-bullshit-artana-24556647.png

Nie wiem kto to wymyśla, ale wbrew pozorom* nie ja.

* No srsly, ile jeszcze jest na świecie komunistów będących fanami Ariany...

czw., 7 lut 2019 o 15:07 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wiedziałam że tow. Enwer skądś to zajebał.
Przynajmniej wiedział od kogo warto kraść te bon-moty...

* No srsly, ile jeszcze jest na świecie komunistów będących fanami Ariany...
Czyżby Towarzyszka wątpiła w masowe uwielbienie dla madame Grande,
obejmujące pełen przekrój społeczeństw?! Jestem w szoku.

Karolina von Lichtenstein

Dobra, a tak na serio ktoś mi wyjaśni, skąd to uwielbienie dla
popkulturowych ikon muzyki? Zaraz się dowiemy, że w fandomie MLP też są
fani AG.

K.

W dniu 10.02.2019 o 09:45, Karolina von Lichtenstein pisze:
Dobra, a tak na serio ktoś mi wyjaśni, skąd to uwielbienie dla
popkulturowych ikon muzyki?
Bo są I K O N A M I?

Zaraz się dowiemy, że w fandomie MLP też są fani AG.
Boję się sprawdzać.

niedz., 10 lut 2019 o 09:45 Karolina von Lichtenstein
<jack.rockefeller@...> napisał(a):

Dobra, a tak na serio ktoś mi wyjaśni, skąd to uwielbienie dla
popkulturowych ikon muzyki?
vandist pleb: Ariana Grande!!!!!111
me, an intelectual: LESZCZE

Zaraz się dowiemy, że w fandomie MLP też są
fani AG.
A to fandom MLP jeszcze istnieje? :|

me, an intelectual: LESZCZE
Gdzie jest tow. Pol Pot jak jest potrzebny.

A to fandom MLP jeszcze istnieje? :|
Nie wiem kurła jakim cudem, ale TAK.

<jack.rockefeller@...> napisał(a):
Zaraz się dowiemy, że w fandomie MLP też są fani AG.
https://www.youtube.com/watch?v=WLfdyt-Nbgk

https://i.pinimg.com/originals/6f/37/fc/6f37fc499b841ebc99404746fe1de621.jpg

pon., 11 lut 2019 o 01:30 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=WLfdyt-Nbgk

https://i.pinimg.com/originals/6f/37/fc/6f37fc499b841ebc99404746fe1de621.jpg
Świecki.

Wando.

Co ja właśnie zobaczyłem :|

Świecki.
Wando.
Co ja właśnie zobaczyłem :|
A myślałam że to będzie oczywiste, że lepiej tych linków NIE OTWIERAĆ.

pon., 11 lut 2019 o 17:00 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Co ja właśnie zobaczyłem :|

http://d.facdn.net/art/rd406/1532812367/1532812367.rd406_dangerous_woman.png

W dniu 11.02.2019 o 17:27, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
facdn
dangerous_woman
Tego tym bardziej lepiej nie otwierać.

Also delet this.