Topics

Bierut

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Towarzysze,

Koncepcja pod rozwagę i do decyzji Komisary - może zamiast tworzyć
masę jednopostowych (bo zamkniętych) wątków na LDMW z Bieruta to
zrobić jeden wątek "bierutowy" do którego trafiałyby kolejne
wiadomości ze słupa?

Na Wandeę nie rozszerzam tej idei, bo te wątki nie są zamknięte i mogą
być źródłem dyskusji (jak w wątku o Gnomii).

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 17.04.2018 o 09:07, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
[...]
Nie da się.

Zresztą i tak wyłączyłam tą funkcję ze względu na to że generuje niskowartościowy spam.

W dniu 17.04.2018 o 23:02, Polyna V. pisze:
[...]

Uprasza się o nieszkalowanie statystyków! Ale tak, rozdzielność bieruta od listy spoczko.

HW

Jezus Ipanienko

Statystyki bierutowe są zajebiste, a automatyczne przerzucanie treści bierutowej na LDMW było chujowym pomysłem.

JI

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 18.04.2018 o 11:59, Jezus Ipanienko pisze:
Statystyki bierutowe są zajebiste, a automatyczne przerzucanie treści bierutowej na LDMW było chujowym pomysłem.
To że wy zaczęliście abuse’ować system to nie znaczy że był chujowy.

Jezus Ipanienko

On Wed, Apr 18, 2018 at 08:51 am, Polyna V. wrote:

To że wy zaczęliście abuse’ować system to nie znaczy że był chujowy.
Wydawało mi się, że mamy w Wandystanie wolność twórczą, która nie jest ograniczana przez to, co Polyna uważa za "niskowartościowy spam" a co nie.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 18.04.2018 o 18:46, Jezus Ipanienko pisze:
Wydawało mi się, że mamy w Wandystanie wolność twórczą, która nie jest ograniczana przez to, co Polyna uważa za "niskowartościowy spam" a co nie.
A ja wam coś ograniczyłam? Nadal macie możliwość postowania na Bieruta co tylko chcecie. Ogarńcie się, Drogi Liderze.

Jezus Ipanienko

No z tego co zauważyłem, to nie wyrzuciliście bieruta z LDMW z powodu IMHO bezsensownego dublowania postów, tylko z powodu tego, że nie podobają się wam moje bieruty.

JI