Topics

Boją się nas :

khandkruper <khand@...>

Oto lista komentarzy :

A. Przeswietniego Skarbiqa - jego osoba jest dowodem na to - ze
podjalem dobra decyzje! Skarbniq pisze w Natanii

Hello Mandragor,

Saturday, December 11, 2004, 12:40:41 AM, you wrote:

MJ> Genosse-Wanda-Stadt, 11 grudnia 2004

MJ> My, Naród Wandejski- Synowie Ziemi Sarmackiej, którzy
MJ> w poszukiwaniu wolności i
MJ> sprawiedliwości ludowej podążyli na poszukiwanie nowej
MJ> ziemi i objęli ją we
MJ> władanie,

Jako ambasador KS czuję się zobowišzany do pewnych wyja�nień... Z
zakładu dla nie całkiem sprawnych umysłowo urwało się trzech
"mieszkańców" .... no i jeszcze po drosze wzięli gro�bš czwartego :-)

Proszę się nie przejmować tymi majakami niespełnionych politycznie
Sarmatów, ofiar samouwielbienia skonfrontowanego z pogardš
przeciętnych mieszkańców :-)
Nota bene zabawne, gdyz juz teraz mamy co najmniej 10 mieszkancow
ktorych mozna nazwac aktywnymi. I wiecej postow na liscie niz D. i Sch
i porownywalna ilosc z Sarmacją.

A to z Dreamlanu :

From: "Pavel markiz Svoboda" <svoboda@a...>
Date: Sat Dec 11, 2004 1:06 pm
Subject: RE: [dreamland] Proklamacja Niepodległości WANDYSTANU

[...]

OGŁASZAMY

iż z dniem 11 grudnia Mandragorat Wandystanu staje się niepodległym
państwem
wirtualnym.
Pasjonuje mnie ta płodność :-) Zróbcie Wy może sobie drzewo
genealogiczne? Z
KRP powstało WKRP. Z WKRP Sarmacja. Z Sarmacji już chyba kilka
państewek się
oderwało... Jakieś Shire, jakiś Wandystan. To jest lepsze, niż grecka
mitologia :-)

Apelujemy do wszystkich państw wirtualnych polskiego Internetu o
uznanie naszego
państwa, które w dniu ogłoszenia niepodległości liczy 22 mieszkańców
18
obywateli.
Hehe :-) Proszę wypełnić formularz w trzech kopiach i opłacić koszt
znaczka
skarbowego. W terminie trzech tygodni powiadomimy pana lub panią o
odpowiedzi odmownej ;-)))))

Podpisano:

MANDRAGOR SOCJOGRAMU-
Michas Winnicki
(...)

=======================
Pragne poinformowac Wasza Krolewska Mosc i caly Narod Dreamlandzki o
szczesliwy dniu w historii Wandystanu.
Ejże. To Król Dreamlandu "Jakiśtam" i Dreamland nie zdychają już
Waszym
zdaniem? Miejcie trochę honoru i nie proście o uznanie państwa, które
uważacie za śmieszne :-)

A tak BTW, to macie już jakieś strony tego swojego Bantustanu? ;-)

Pozdrawiam,

Pavel Svoboda
prywatnie, a jakże ;-)
Nie komentuje.

I na koniec Scholandia :
From: jumper <jumper19@o...>
Date: Sat Dec 11, 2004 2:31 am
Subject: Re: [scholandia_xo_pl] Proklamacja niepodległości WANDYSTANU

witam,

Saturday, December 11, 2004, 12:36:45 AM, you wrote:

k> z dniem 11 grudnia Mandragorat Wandystanu staje się niepodległym
k> państwem
k> wirtualnym.

k> MANDRAGOR SOCJOGRAMU-
k> Michas Winnicki

k> MANDRAGOR JUTRZENKI-
k> Piotr Krupiński

k> DEKAMERON SOCJOGRAMU-
k> Damian Konieczny

k> DEKAMERON WSZECHJUTRZNI-
k> Tomasz Urban

Ale smietanka :) ho ho... smiechu warte :-)

--
pozdrawiam,
Jakub jumper Lamperski mailto:jumper19@o...

Khand